ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Методичні рекомендації

    2022-2023 н.р. Інформатика

    На зображенні може бути: 1 особа та текст

    Програми, підручники та посібники - https://is.gd/pidrucnyky2022

    Підручники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, які можуть видаватися за кошти державного бюджету:

    https://is.gd/druk_pidruchnykiv

    Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4

    Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5

    Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5

    Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy

    Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka

    Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році - https://is.gd/sologub

    Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року - https://is.gd/priorytetni_informat

    Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі НУШ за програмою І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського - https://is.gd/zavadsky_korshunova

    Методична скарбниця НУШ 5-6 класи - https://is.gd/skarb_nush

    Лист Міносвіти №l/9-483 від 22.09.2021р. - https://is.gd/lyst_monu

    Узагальнений перелік документації кабінету інформатики

    https://is.gd/perelik_dokiv

    Зразок акту-дозволу - https://is.gd/act_dozvil

    Зразок паспорта кабінету - https://is.gd/passport_kabinet

    Не забуваємо, що в кабінеті мають бути:

    - державна символіка, портрети видатних учених галузі;

    - стенд з правилами поведінки учнів у кабінеті, розкладом роботи кабінету, правилами безпеки життєдіяльності, правилами протипожежної безпеки та правилами безпеки життєдіяльності учнів як учасників дорожнього руху (правилами поведінки учнів на вулиці(це не жарт));

    - стенд, на якому викладено права й обов'язки учнів,

    структуру та склад органів самоврядування;

    - стенд або кілька плакатів, на яких подано основні етапи розвитку галузі з обов'язковим виділенням здобутків української науки і техніки;

    - аптечка з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладдя для надання першої долікарської допомоги;

    - первинні засоби пожежогасіння відповідно до додатка 2 до Правил пожежної безпеки.

    Ще документи:

    Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти (розділ "Кабінети інформатики"): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1111-20#Text

    Вимоги до комп’ютерного обладнання – Типовий перелік комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (наказ МОН від 2.11.2017 №1440): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text

    Вимоги до мультимедійного обладнання, електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій – Типовий перелік засобів навчання та навчального обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (наказ МОН від 29.04.2020 №574): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0410-20#Text

    Вимоги до меблів – ДСТУ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ГОСТ 11015-93 (IСО 5970-79) “Столи учнівські. Типи і функціональні розміри”: https://issuu.com/.../dstu_gost_22046_2004__mebel__dlya_u

    Правила використання комп’ютерних програм в навчальних закладах - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0044-05#Text

    Не забуваємо, що все програмне забезпечення має мати виключно український або англійський інтерфейс!

    Категорія: Методичні рекомендації | Додав: SvetlanaCh (13.07.2022)
    Переглядів: 235 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7