ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 7
    Гостей: 7
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Як працює мозок?

    В поисках утраченного

    Потерянную вещь нужно искать в бардаке

    Ища что-то, что мы никак не можем найти – очки, ключи, смартфон – мы пытаемся мыслить стратегически: кто-то вспоминает, где он видел нужную вещь в последний раз, кто-то ищет в первую очередь там, где она, скорее всего, должны быть. Если ваши рассуждения верны, вы действительно найдете потерянное там, где и предполагали. Но если вещь действительно как будто сквозь землю провалилась, и ни в каких очевидных и объяснимых местах ее просто нет? 
    Психологи из Абердинского университета предлагают в таких сложных случаях обращать свой взор на самое захламленное место в доме. На самом деле, их эксперименты были посвящены не столько поискам потерянных вещей, сколько динамике зрительного поведения – исследователей интересовало, как человек осматривает пространство в поисках определенного объекта. В статье Proceedings of the Royal Society B авторы пишут, что если в зрительном поле находится много элементов, то человек перестает считывать подсказки, которые могли бы указывать на нужную вещь. То есть, если представить, что в комнате есть угол, где много вещей и все лежит на своих местах, и угол, где также много вещей, но они валяются в беспорядке, то в обоих случаях стратегия визуального поиска, если оценивать ее по числу движений глаз, будет одинаковой. В этом смысле эффективнее начинать именно оттуда, где творится бардак – ту территорию, где все на своих местах, можно одновременно осматривать краем глаза, и, если вещь действительно там, ее можно будет легко увидеть. Если же начинать с того угла комнаты, где царит порядок, то времени придется потратить больше – в соседнем бардаке краем глаза ничего заметить не получится. 

     



    Подробнее см.: https://www.nkj.ru/facts/30773/ (Наука и жизнь, В поисках утраченного)

    Категорія: Як працює мозок? | Додав: SvetlanaCh (29.11.2017)
    Переглядів: 504 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7