Статистика |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 47 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
11 технологій штучного інтелекту, які допоможуть зробити навчання ефективнішим
Штучний інтелект (AI) може зробити навчання ефективнішим і доступнішим для учнів, а також полегшити роботу вчителям. Нижче про 11 сервісів штучного інтелекту, які вже зараз дозволять вам вийти на новий рівень у викладанні!
- Deepai – ШІ для творчості на уроках. DeepAI пропонує набір інструментів, що генерує картинки за текстовими запитами, має у безоплатній версії 11 стилів(реєстрація не потрібна)
- Paintbytext – чат «Картина за текстом». Редагуйте свої фотографії та створюйте матеріали для презентацій за письмовими інструкціями за допомогою ШІ (реєстрація не потрібна)
- Bedtimestory – ШІ для створення історій, що читаються дітям перед сном. Створіть історію про учнів чи свою дитину, уточніть жанр і зазначте художній стиль.
- Talk to Books – нейромережа, яка відповідає на запитання цитатами з книг. Вона вміє обробляти абстрактні питання, наприклад, «Що є сенсом життя?» або «Що означає бути людиною?». Поки не розпізнає питання українською мовою, але можна застосовувати на уроках англійської мови.
- MakeMyTale — інноваційна платформа, що дозволяє створювати унікальні історії за допомогою ШІ. Оберіть тему, жанр, персонажів, а нейромережа створить казку з ілюстраціями. Є безоплатний (5 історій) і платний тариф.
- Mubert – нейромережа, яка створює музику за текстовим запитом або за обраним жанром чи настроєм.
- Kaiber– створить анімований ролик за вказаним зображенням (безоплатно 30 кредитів, 1 ролик = 8 кредитів).
- Pictory – витягне контент з ваших записів Zoom, Teams і вебінарів. Ідеально підходить для створення відеоконтенту для соціальних мереж.
- ChatGPT – створить будь-який текстовий контент, тільки правильно запишіть промпт. Створить і вправу для занять і допоможе знайти потрібну інформацію.
- Microsoft Designer – підходить для створення віжуалів та дизайнів, як для уроків, так і для просування освітніх продуктів.
- Тome – створює цілі оповіді з нуля або додає контент за вашим запитом.
Світ динамічний, і для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно адаптуватися до змін та новацій. І найголовніше – розглядати ці можливості не як загрозу, а як допоміжний інструмент професійної діяльності, зокрема освітньої. |
Проєктна діяльність як ефективний метод навчання на уроках інформатики.
НМК «Інформатика. 6 клас» автора Джона Ендрю Біоса містить проєкти після кожного розділу з докладною покроковою інструкцією, що дозволяє забезпечити глибоке засвоєння знань та вмінь учнів. Використання такого методу на основі наших розробок має ряд переваг як для учнів, так і для вчителів:
Набуття практичних навичок, розробка креативних проєктів та застосування здобутих знань у реальних ситуаціях. Це стимулює інтерес учнів до навчання та допомагає у запам'ятовуванні отриманої інформації на довготривалій основі.
Проєктна діяльність допомагає учням розвивати вміння працювати в команді, розв'язувати проблеми та приймати рішення. Учні можуть вивчати матеріал у режимі самостійної роботи та застосовувати знання на практиці.
Допомога вчителю у забезпеченні індивідуального підходу до кожного учня. Вчителі можуть спостерігати за роботою кожної дитини та звертати увагу на ті знання та навички, які необхідно удосконалити.
Використання проєктної діяльності є важливим кроком до забезпечення якісної освіти та розвитку компетентностей учнів.
А ви застосовуєте цей метод зі своїми школярами? Діліться з нами в коментарях.
Ознайомлюйтеся з нашим НМК «Інформатика. 6 клас» https://bit.ly/3IgWH2C |
«Вивчаю — не чекаю» — мобільний застосунок для учнів та учениць 1–4-го класу, з яким весело і цікаво вивчати математику та читання. Його мета — надати всім українським учням та ученицям 1–4-х класів можливість навчатися за українськими навчальними програмами в будь-якій точці світу та за будь-яких умов.
|
Хочемо поговорити про переваги онлайн навчання, а їх чимало
Індивідуальний підхід.
При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити уваги всім учням. Дистанційні технології підходять для організації індивідуального підходу.
Навчання у своєму темпі.
Можливість повернутися до вивчення складних питань, передивитися відео-лекції, перечитати переписку з учителем. Чи навпаки — пропустити відомі вже теми.
Навчання в будь-якому місці.
Можливість вчитися, не виходячи з дому, перебуваючи у будь-якій точці планети. Зручно! Необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет.
Доступність навчальних матеріалів.
Доступ до необхідної літератури відкривається після реєстрації. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників.
Навчання у спокійній обстановці.
Проміжна атестація учнів проходить у формі on-line тестів. Тому менше причин для хвилювань. Виключається можливість суб'єктивної оцінки |
Григорій Громко ·
Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:
- об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;
- перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;
- шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...
|
Це повнофункціональний засіб навчання інформатики, що замінює підручник, робочий зошит, тренажери та систему тестування, разом узяті. Задовольняє всі вимоги чинних програм МОН для 5-11 класів. Учні навчаються інтерактивно, а вчителі бачать повний звіт, зокрема оцінки за 12-бальною шкалою, що виставляються автоматично.
https://itknyga.com.ua/
ITKNYGA.COM.UA
ІТ-книга – Інтерактивний підручник з інформатики
Мені дуже сподобалося працювати з онлайновим підручником! Він дуже полегшує підготовку вчителя до уроку. Велика подяка за такий чудовий ресурс, будемо й надалі кор... |
Пол А. Кіршнер — почесний професор педагогічної психології в Open University of the Netherlands, співавтор книжки «How learning happens». У своїй книжці він описав принципи ефективного оцінювання.
У 1999 році 2 американских дослідники співпрацювали з багатьма школами над впровадженням принципів оцінювання Кіршнера в класі. Вони провели дослідження, а потім працювали над впровадженням його результатів у практику. Серед розроблених стратегій були:
•Оцінка та зворотний зв'язок: передача роботи учням без оцінки, лише з коментарями. Ідея тут полягає в тому, щоб більше зосередитися на тому, як учням покращитися, а не на тому, наскільки вони помилилися.
• Запитання: Замість того, щоб ставити запитання, які є фактичним пригадуванням про те, що є в голові учня, ми повинні дати більше часу для роздумів для глибшого розуміння.
• Графік тестування: проходження тестів на другій третині навчального курсу, щоб дати учням час приділити увагу непорозумінням.
• Оцінка колегами та самооцінка: дозволяємо студентам подивитися на критерії оцінювання, а потім використовувати ці критерії для оцінки своєї роботи та роботи своїх однолітків.
На думку дослідників, результати були дуже яскравими. До кінця навчального року успішність учнів на тестах була значно вищою, ніж у тих, хто не використовував перелічені практики.
Можливо, найрадикальнішим із цих методів є повернення окремих робіт без оцінок. Ось тут у школі має бути серйозна розмова про мету
оцінки. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[237]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|