Статистика |
---|
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 32 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Хмарні технології в освіті
- ІІТЗН, НАПН України (2012) Хмарні технології в освіті In: Хмарні технології в освіті: матеріали Всеукраїнського науково-методичного Інтернет-семінару (Кривий Ріг – Київ – Черкаси – Харків) Видавничий відділ КМІ, м. Кривий Ріг, Україна.
|
PDF
cloud.pdf - Опублікована версія
Download (11MB)
ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТИ, НАУКИ ТА ПРОМИСЛОВОСТІ НА ОСНОВІ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: СВІТОВИЙ ДОСВІД (див.ст.10)
|
|
Що ви знаєте про заняття, на яких можна поєднати знання із різних предметів? #наурок
https://naurok.com.ua/post/integrovaniy-pidhid-u-navchanni-scho-potribno-znati-vchitelyu?fbclid=IwAR3KsYbJOj3k7jg6Zr8drqp20OY6LQHvkPm-C6lnarTz75H6QpKwq7FHvN8
Читайте також:
Етапи розробки, типи та форми інтегрованих уроків. Як не заплутатися у розмаїтті ідей.
Чи знаєте ви форми викладання, які наближають процес навчання до реального життя, захоплюють багатогранністю та єднають предмети, утворюючи дивовижні тандеми? Інтегровані уроки – ось те, що потрібно для цікавого та ефективного навчання! Вони представляють собою дієву модель поєднання сучасних прийомів викладання.
Які можливості дає використання принципів інтеграції у навчальному процесі:
- користуватися на уроках різними прийомами та методами;
- не дублювати близькі теми різних предметів;
- вдало поєднувати теорію та практику;
- враховувати психологічні особливості дітей, створювати умови для зручного здобуття ними знань.
Цей підхід дозволяє робити уроки інформативними: діти без втоми та нудьги засвоюють навіть великі обсяги даних завдяки різноплановості завдань. Вчителям також корисно співпрацювати в команді та поповнювати власну педагогічну скарбничку прийомами і методами.
Форми і типи інтегрованих уроків
Обираючи форму занять, згадайте, що найбільш результативними для навчального процесу є:
- Уроки творчого пошуку або огляду знань. Такі заняття збагатять знання учнів в уявній подорожі, мандрівці або дослідженні. Вони будуть найбільш доцільними для інтегрованого вивчення природничих наук.
- Театралізовані уроки – казка, вистава, концерт – зацікавлять учнів молодшої школи. Проте, відображаючи певну епоху чи розкриваючи сюжетну лінію, вони допоможуть і при вивченні матеріалу з природознавства, літератури, історії в старших класах.
- Прес-конференція, диспут, телешоу допоможуть учням брати на себе відповідальність та отримувати відповіді на питання. Або урок-рольова гра, прикладом якої може стати урок-судове засідання при вивченні дисциплін «Людина і світ» та «Правознавство».
- Інтегровані уроки-змагання допоможуть розвинути впевненість, сміливість та цілеспрямованість. Вікторина, конкурс чи турнір будуть доречними при будь-якому поєднанні предметів. На уроці математики можна розв'язувати задачі на швидкість, перебуваючи у іншій історичній епосі. А на уроках фізкультури, поєднаних з трудовим навчанням, можна організувати тематичні «Веселі старти».
Зверніть увагу: для різних типів інтегрованих уроків будуть ефективними різні форми роботи з матеріалом. Так, для заняття типу урок-засвоєння знань будуть вдалими семінари, бесіди чи конференції. Урок-застосування знань на практиці потребує форм, які передбачають активне включення у діяльність: мандрівка, творчий пошук, рольова гра. Для типів урок-повторення чи урок-систематизація ефективними стануть вікторина, суд, бесіда чи «Що? Де? Коли?».
Організуємо інтегрований урок
Підготовка до інтегрованого уроку складається з таких етапів:
- вибір теми та формулювання кінцевої мети – визначення, чому діти мають навчитися, спираючись на вже досягнутий рівень розвитку;
- узгодження програм предметів, які інтегруються, та спілкування з викладачами цих предметів;
- оцінка рівня готовності дітей до проведення таких занять;
- вибір форми інтеграції, узгодження тем та складання покрокового плану;
- розробка переліку завдань, вибір прийомів, проведення попереднього хронометражу часу;
- у разі необхідності – формування учнівських команд, визначення системи оцінювання проектів та методів контролю.
Вдале впровадження інтегрованого навчання розвиває науковий стиль мислення, сприяє набуттю навичок та знань, що виходять за межі предметів. Це особливо корисно для молодших школярів: діти вчаться всебічно оцінювати світ та творчо розв'язувати завдання.
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[30]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|