ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 401-410
    Сторінки: « 1 2 ... 39 40 41 42 43 ... 147 148 »

    Як працює мозок? | Переглядів: 171 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.04.2020 | Коментарі (0)

    Пропонуємо ознайомитися з добіркою найкращих Youtube-каналів українською, які допоможуть вчителям самостійно опанувати роботу в нових програмних середовищах, а також стануть у нагоді учням при вивченні нової теми.

    Вчителю інформатики сьогодні непросто, адже майже щороку змінюється зміст навчальної програми, і нерідко підготовка до уроку забирає набагато більше часу, аніж йо...

    TEACH-HUB.COM

    Топ-7 україномовних YouTube-каналів для навчання інформатики - TeachHub


    Оскільки для віддаленого навчання є специфічні принципи навчання, то рекомендовано внести корективи в освітній процес з інформатики: скоригувати як зміст, так і особливості методики викладання конкретних тем. Також слід звертати увагу на технічні можливості учнів щодо виконання окремих практичних завдань на різних технічних пристроях.
       З метою підвищення навчальної активності з інформатики рекомендовано:
    1. Застосовувати групові завдання для безпосереднього залучення кожного учня в процес.
    2. Надавати школярам плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть теоретичний матеріал, посилання на відео для перегляду, творче завдання.
    3. Проводити дистанційні онлайн-консультації.
    3. Не пропонувати завдань, виконання яких потребує дуже багато часу або використання спеціального програмного забезпечення, якого немає у наявності в учнів.
    4. Використовувати онлайн версії програмного забезпечення.
       Загальні ресурси для вивчення інформатики
    Матеріали на підтримку вивчення інформатики у 5-11 класах за підручниками авторського колективу:

    – Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько https://sites.google.com/pu.org.ua/allinf
    – Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер:

    https://inf5-m.blogspot.com/
    https://inf6-m.blogspot.com/
    http://inf7-m.blogspot.com/
    https://inf8-m.blogspot.com/
    https://inf9-m.blogspot.com/
    https://inf10-11-m.blogspot.com/.
    Онлайновий підручник (І. О. Завадський) http://itknyga.com.ua (на час карантину безкоштовний доступ до усіх уроків для 5-11 класів).
    Сайт дистанційного вивчення інформатики (Оксана Пасічник) https://dystosvita.gnomio.com/
    Сайти по темах ІІ семестру 2020 року

    5-6 клас        Тема «Алгоритми та програми»
    https://hourofcode.com/ua/learn
    https://blockly.games
    https://studio.code.org/courses
    https://teacher-typ.blogspot.com/
    7 клас
    Тема «Алгоритми та програми»
    https://edx.prometheus.org.ua/courses/coursev1:KPI+Scratch101+2017_T1/course/
    https://teacher-typ.blogspot.com/
    8 клас
    Тема «Алгоритми та програми»
    https://www.e-olymp.com
    https://teacher-typ.blogspot.com/
    10-11 клас
    Базовий модуль (тема «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»)
    https://edx.prometheus.org.ua/courses/IRF/DV101/2016_T3/course/
    Вибірковий модуль"Інформаційна безпека"
    https://courses.prometheus.org.ua/courses/KPI/IS101/2014_T1/about
    https://www.netacad.com/
    Вибірковий модуль "Веб-технології"
    http://cpto.dp.ua/public_html/posibnyky/basic_html/urok1.html
    https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/course/
    https://css.in.ua/
    Вибірковий модуль «Креативне програмування у Processing»
    https://dystosvita.gnomio.com/course/view.php?id=29
    Інформуємо, що на сайті «Форум інформатиків Полтавщини» (http://itpl.at.ua) розміщено таблицю із спільним редагуванням з посиланнями на освітні ресурси для забезпечення ефективного освітнього процесу з інформатики за дистанційною формою.
     

    Методичні рекомендації | Переглядів: 170 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.04.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7