Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 401-410 |
Сторінки: « 1 2 ... 39 40 41 42 43 ... 147 148 » |
Оскільки для віддаленого навчання є специфічні принципи навчання, то рекомендовано внести корективи в освітній процес з інформатики: скоригувати як зміст, так і особливості методики викладання конкретних тем. Також слід звертати увагу на технічні можливості учнів щодо виконання окремих практичних завдань на різних технічних пристроях.
З метою підвищення навчальної активності з інформатики рекомендовано:
1. Застосовувати групові завдання для безпосереднього залучення кожного учня в процес.
2. Надавати школярам плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть теоретичний матеріал, посилання на відео для перегляду, творче завдання.
3. Проводити дистанційні онлайн-консультації.
3. Не пропонувати завдань, виконання яких потребує дуже багато часу або використання спеціального програмного забезпечення, якого немає у наявності в учнів.
4. Використовувати онлайн версії програмного забезпечення.
Загальні ресурси для вивчення інформатики
Матеріали на підтримку вивчення інформатики у 5-11 класах за підручниками авторського колективу:
– Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько https://sites.google.com/pu.org.ua/allinf
– Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер:
https://inf5-m.blogspot.com/
https://inf6-m.blogspot.com/
http://inf7-m.blogspot.com/
https://inf8-m.blogspot.com/
https://inf9-m.blogspot.com/
https://inf10-11-m.blogspot.com/.
Онлайновий підручник (І. О. Завадський) http://itknyga.com.ua (на час карантину безкоштовний доступ до усіх уроків для 5-11 класів).
Сайт дистанційного вивчення інформатики (Оксана Пасічник) https://dystosvita.gnomio.com/
Сайти по темах ІІ семестру 2020 року
5-6 клас Тема «Алгоритми та програми»
https://hourofcode.com/ua/learn
https://blockly.games
https://studio.code.org/courses
https://teacher-typ.blogspot.com/
7 клас
Тема «Алгоритми та програми»
https://edx.prometheus.org.ua/courses/coursev1:KPI+Scratch101+2017_T1/course/
https://teacher-typ.blogspot.com/
8 клас
Тема «Алгоритми та програми»
https://www.e-olymp.com
https://teacher-typ.blogspot.com/
10-11 клас
Базовий модуль (тема «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»)
https://edx.prometheus.org.ua/courses/IRF/DV101/2016_T3/course/
Вибірковий модуль"Інформаційна безпека"
https://courses.prometheus.org.ua/courses/KPI/IS101/2014_T1/about
https://www.netacad.com/
Вибірковий модуль "Веб-технології"
http://cpto.dp.ua/public_html/posibnyky/basic_html/urok1.html
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/course/
https://css.in.ua/
Вибірковий модуль «Креативне програмування у Processing»
https://dystosvita.gnomio.com/course/view.php?id=29
Інформуємо, що на сайті «Форум інформатиків Полтавщини» (http://itpl.at.ua) розміщено таблицю із спільним редагуванням з посиланнями на освітні ресурси для забезпечення ефективного освітнього процесу з інформатики за дистанційною формою.
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|