ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2970
    Показано матеріалів: 2661-2670
    Сторінки: « 1 2 ... 265 266 267 268 269 ... 296 297 »

    Онлайн-платформа для детей 5-12 лет. Развитие логики, мышления, памяти, внимания и математических способностей

    LOGICLIKE.COM Онлайн-платформа LogicLike

    Лучший образовательный медиапроект 2017 года!

    2 клас Інформатика | Переглядів: 269 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.11.2018 | Коментарі (0)

    9 клас Інформатика | Переглядів: 766 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.11.2018 | Коментарі (0)

    Планети земної групи

    • Меркурій
    • Венера
    • Земля
    • Марс

    Планети-гіганти

    • Юпітер
    • Сатурн 
    • Уран
    • Нептун
    11 клас Інформатика | Переглядів: 765 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.11.2018 | Коментарі (0)

    Наше опитування Сайт Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7


    В мережі дуже і дуже багато інформації, і кожного дня вона збільшується. В міру неможливості контролювати наплив інформації багато є неякісної та не перевіреної. Тому на сьогоднішньому уроці ми маємо навчитись  критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.

    Не забувайте про правила поведінки на уроці.

    • Повторення раніше вивченого матеріалу
    1. Що таке авторське право?
    2. Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна?
    3. Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі?

    Вивчення нового матеріалу

    1.  Мережа Інтернет - це неосяжне джерело ресурсів та нажаль дуже небезпечне джерело. В мережі завдяки швидкості напливу інформації та вільності її розповсюдження багато даних є не перевірені, не якісні, що в наслідок чого не надійні.

    2. До частих помилок є граматичні, фактично неточні матеріали та спотворені.

    3. Чому так стається? Із-за вільності викладу та доступності в розміщенні матеріалів більшість даних просто відображають думку автора, його ставлення до проблеми. Для більш емоційної подачі даних часто додумують різні «доповнення» до фактів, щоб інформація стала більш захопливою, емоційною та краще запам’ятовувалась. Автор блогу бажає, щоб з його думками ознайомилась більша кількість людей, щоб один одному розповідали його блок. В результаті людина прислідує не донесення фактів, розширення власної слави та монетизації свого сайту чи відео блогу. Чим більше людей даного блогера відвідують тим більше він заробить. Звичайно є люди, які якісно старають донести факти. І буває дуже складно сказати до якого типу відноситься та чи інша людина, сайт, компанія.

    4. Оцінку даних потрібно поділити на 2 етапи:

    1. Критичне оцінювання матеріалу (повне, змістовне, незалежне)
    2. Аналіз джерела розповсюдження (популярний довірений сайт, чи тільки створений блог)

    5. Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):

    1. Зміст сайту
      • Для кого призначений даний сайт?
      • Яка мета Інтернет-сторінки?
      • Яку інформацію вона містить?
      • Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
      • Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
      • Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
      • Коли був створений сайт або документ?
      • Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
      • Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
      • Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
      • Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
      • Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
      • У чому цінність інформації даного сайту?
    5 клас Інформатика | Переглядів: 799 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.11.2018 | Коментарі (0)

    7 клас Інформатика | Переглядів: 379 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.11.2018 | Коментарі (0)

    7 клас Інформатика | Переглядів: 233 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.11.2018 | Коментарі (0)

    9 клас Інформатика | Переглядів: 265 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.11.2018 | Коментарі (0)

    Які професії стануть перспективні, а які взагалі зникнуть з ринку праці. Які навички розвивати в учнів?

    «Атлас нових професій» – надзвичайно корисна розробка, яка допоможе:

    • – учням, випускникам зорієнтуватися серед професій: які професії зникають, а які з’являться після 2020 року як реакція на потребу суспільства;
    • – учителям, класним керівникам допоможе зрозуміти до чого в житті готувати учнів, які навички і вміння розвивати і як це практично можна використовувати у своїй роботі, зокрема в профорієнтаційній;
    • – батькам дітей дає ширшу картину ринку професій майбутнього та перспективних професій.

    За допомогою «Атласу» ви з легкістю зможете переглянути нові професії, що з’являться, повний опис професії, якими навичками та вміннями повинна володіти молода людина для цієї професії. Також можна буде прогнозувати, які професії «підуть на пенсію»

    Для учителів, класних керівників, а також для учнів, випускників, абітурієнтів та їхніх батьків.

    10 клас Інформатика | Переглядів: 910 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.11.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7