Статистика |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
Всього матеріалів в каталозі: 9613 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 961 962 » |
- Доберіть кілька висловлювань відомих математиків чи інших учених про диференціальне числення чи математичний аналіз.
- Дізнайтеся, кого вважають творцями математичного аналізу. Підготуйте презентацію про пам’ятники цим математикам.
- Пам’ятники яким математикам встановлено в Україні? Чи мають ці вчені праці, що стосуються математичного аналізу?
- Дізнайтеся, в яких літературних творах згадується поняття похідної чи інших понять диференціального числення. Наведіть назви цих творів і відповідні цитати
- Підготуйте реферат на тему «Економічний зміст похідної»
|
Як рослини і тварини нібито "передбачають" погоду |
- Закони збереження у природі, техниці, побуті.
- Фізика в житті сучасної людини.
- Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
- Україна — космічна держава.
- Застосування закону збереження імпульсу в техніці.
- Роль законів Ньютона в розвитку фізики.
- Сила тяжіння на планетах Сонячної системи та їхніх супутниках.
- Чи існує відцентрова сила.
- Як рухається тіло, кинуте під кутом до горизонту, якщо опором повітря знехтувати не можна.
- Реактивний рух у природі.
- Історія космонавтики.
- Перший український космонавт.
- Життєвий шлях і наукова діяльність С. П. Корольова.
- Міжнародний космічний проект «Ґалілео»
Щоб створити інформаційну сторінку учнівського навчального сайту з фізики, варто включити наступні елементи:
1. Заголовок сторінки:
- Чіткий та інформативний заголовок, що відображає тему сторінки.
- Може містити ключові слова для полегшення пошуку.
2. Вступ:
- Коротке введення в тему, що зацікавлює учнів.
- Пояснення актуальності та важливості розглядуваного питання.
- Може містити посилання на відповідний розділ підручника або попередні теми.
3. Основний зміст:
- Теоретичний матеріал:
- Чітке та структуроване викладення основних понять, законів, формул.
- Використання зрозумілої для учнів мови, уникання надмірного використання складної термінології без пояснення.
- Розбиття тексту на логічні блоки з підзаголовками.
- Виділення ключових термінів, формул, важливих тверджень.
- Візуальні матеріали:
- Ілюстрації, схеми, графіки, діаграми для кращого розуміння теоретичного матеріалу.
- Фотографії або відео дослідів, явищ природи, технічних пристроїв, що демонструють фізичні принципи.
- Інтерактивні елементи (анімації, симуляції), якщо це доречно для теми.
- Приклади розв'язування задач:
- Детальні розбори типових задач з поясненням кожного кроку.
- Використання різних методів розв'язання для однієї задачі (за наявності).
- Акцентування на застосуванні відповідних формул та законів.
- Описи дослідів та лабораторних робіт:
- Чіткі інструкції щодо проведення простих експериментів вдома або в класі.
- Перелік необхідного обладнання та матеріалів.
- Опис процесу виконання та очікувані результати.
- Запитання для самоконтролю та аналізу отриманих даних.
- Цікаві факти та історичні довідки:
- Короткі розповіді про вчених, їхні відкриття, цікаві застосування фізичних явищ у житті.
- Це може підвищити інтерес учнів до предмету.
4. Додаткові матеріали (за потреби):
- Посилання на корисні зовнішні ресурси (відео, статті, симуляції).
- Глосарій основних термінів з поясненнями.
- Файли для завантаження (презентації, методички).
6. Навігація та оформлення:
- Зручна навігація по сторінці (зміст з посиланнями на розділи).
- Чітке та привабливе оформлення сторінки (шрифти, кольори, розміщення елементів).
- Адаптивність сторінки для перегляду на різних пристроях (комп'ютери, планшети, смартфони).
7. Висновок
8. Джерела: |
5 квітня День флеш-накопичувачів
Саме у цей день винахідники подали патент на перший USB-флеш-диск. Їх винахід зробив революцію в способі зберігання та управління цифровими даними.
Перший флеш-накопичувачів з'явився у 2000 р. Його винайшли співробітники M-Systems Амир Бан, Дов Моран та Оран Огдан.
А 5 квітня 2000 р. США придбали патент на флешку, і з цього часу вона стала набагато легше доступною як в країні, так і в усьому світі.
Історичний шлях винаходу:
1984 р. Фуджіо Масуока з корпорації Toshiba представляє флеш-пам’ять на Міжнародній нараді розробників електроніки. Саме він винайшов флеш-пам'ять , полупровідникову пам'ять із плаваючим затвором.
1988 р. Intel представила перші комерційні примірники флеш-пам'яти, але вони не отримали поширення.
1989 р. Toshiba представила власну версію - NAND.
2000 р. M-Systems винайшла флешку DiskOnKey (у перекладі «диск-на-брелоку»; на корпусі пристрою передбачувалося металеве кільце для підвісу). Перша флешка мала 8 Мбайт даних і коштувала $50.
Сьогодні крихітний пристрій вміщує більше 2 ТБ, має вагу 30 гр. Накопичувачі використовують для зберігання, резервного копіювання даних та передачі компьютерних файлів. |
|
|