ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2970
    Показано матеріалів: 1631-1640
    Сторінки: « 1 2 ... 162 163 164 165 166 ... 296 297 »

    В цьому занятті розглядаємо стовпчасті, рядкові та секторні діаграми, а також детальніше зупиняємось на тому який з типів діаграм обрати для якої інформації.

    Дивіться відеоурок за посиланням:

    Діаграми І: призначення, структура, стовпчасті, рядкові, секторні діаграми та їх підтипи

    YOUTUBE.COM

    Діаграми І: призначення, структура, стовпчасті, рядкові, секторні діаграми та їх підтипи

    7 клас Інформатика | Переглядів: 110 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2021 | Коментарі (0)

    6 клас Інформатика | Переглядів: 102 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2021 | Коментарі (0)

    Створення власноруч флеш-карток за допомогою Google Slides на тему "Основні типи чисел". 6 клас. 

    нтеграція математики та інформатики. Створення власноруч флеш-карток за допомогою Google Slides на тему "Основні типи чисел"

    Головний принцип таких карток полягає у тому, що вони формують умови для активного запам'ятовування: один бік картки містить зображення чи запитання, а другий – правильну відповідь на нього.

    Мета уроку: Узагальнити і систематизувати відомості учнів про види чисел; Домогтися засвоєння поняття «раціональне число»; навчити класифікувати числа. Розвивати цікавість учнів до математики, логічне та критичне мислення, свідоме сприйняття матеріалу. Виховувати уважність, активність на уроці,  наполегливість, самостійність, старанність у навчанні; підвищити  мотивацію до вивчення теми “Раціональні числа”. Усвідомити цінність знань для життя, а також зв’язок математики з іншими науками.

    Флеш-картки – це змістовні двосторонні зображення з певною інформацією у лаконічній формі. Їх використовують для запам'ятовування будь-яких відомостей шляхом систематичного повторення під час перегляду асоціативних малюнків з відповідним коротким текстом. Також картки можуть містити запитання і відповіді на них.

    Ідея методики належить німецькому журналісту Себастьяну Лейтнеру, який започаткував метод флеш-карток ще у 70-роках ХХ століття.

     

     

     

    6 клас Інформатика | Переглядів: 109 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2021 | Коментарі (0)

    3 клас Інформатика | Переглядів: 99 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.02.2021 | Коментарі (0)

    5 клас Інформатика | Переглядів: 225 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.02.2021 | Коментарі (0)

    6 клас Інформатика | Переглядів: 474 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.02.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7