ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » ІНФОРМАТИКА » ШІ

    У категорії матеріалів: 88
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 8 9 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Штучний інтелект – це вже не фантастика, а реальний світ. Вчителю, який іде в ногу з часом, варто знати про ШІ якомога більше та вчитися залучати його до своєї роботи.

    ШІ | Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.11.2024 | Коментарі (0)

    Учитель чи детектив: Як виявляти плагіат у роботах учнів?

    Як можна застосовувати ШІ, а що вже буде порушенням правил академічної доброчесності? Як правильно оформити використання такого сучасного інструменту? Учні та вчителі самотужки намагаються із цим розібратися, але часом почуваються безпорадними. Тож ми попросили відповісти на актуальні питання директорку екосистеми освітніх проєктів Unique Hub та співзасновницю методичного центру Unique Method, розробницю навчальних програм і воркбуків Яніну Хіжінську.

    Учням бракує конкретики

    «Я вже не вчитель, я детектив: тільки й роблю, що перевіряю, чи не зробив завдання штучний інтелект замість дитини». Приблизно такі скарги педагогів нині не рідкість. До того ж вони схожі на різних континентах. Опитування ЮНЕСКО довело, що менш як 10% шкіл і університетів мають інституційні політики або офіційні вказівки щодо використання ШІ. При цьому було перевірено 450 закладів освіти з усіх материків. Брак таких вказівок означає підвищення ризику порушення конфіденційності, застосування неоднакових дисциплінарних стягнень і неефективного впровадження роботи з такими технологіями. 

    ШІ | Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 06.11.2024 | Коментарі (0)

    ШІ | Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.11.2024 | Коментарі (0)

    ШІ | Переглядів: 14 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.11.2024 | Коментарі (0)

    ШІ | Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 02.11.2024 | Коментарі (0)

    ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

    На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Даніеля Ендрюс-Брауна і Маркуса Комера «Навички критичного мислення». У ній наголошується, що оцінювання студентів являє собою вимірювання того, наскільки ефективним є навчання студентів, тобто процес визначення їхнього освітнього прогресу, ідентифікації «проблемних місць», де здобувачі освіти потребують додаткової допомоги, а також у більш широкому сенсі - визначення ефективності освітніх програм. У часи штучного інтелекту багато викладачів дуже розчаровані стандартними методиками оцінювання, оскільки вони не дають відповіді на ці запитання: майже неможливо відрізнити оригінальність думок людини від контенту, створеного ШІ. Звісно, інструменти штучного інтелекту дають людству значні переваги у деяких сферах діяльності, навіть можуть здійснювати опис, узагальнення та генерацію ідей, - вони не замінюють потребу у критичному мисленні людини. Потрібно зосередити увагу на оцінюванні здатності студентів знаходити, аналізувати та застосовувати ресурси для вирішення поставлених проблем із розумінням обмежень, які має модель ГШІ. Викладачі повинні навчати студентів, як відрізняти якісні ресурси від неякісних, фейкових, хибних. Йдеться про будь-які джерела інформації - дослідницькі статті, публікації у соціальних мережах, текст, згенерований штучним інтелектом. Необхідно змінити фокус оцінювання: викладачі, які зазвичай приділяли увагу стилю, логічності та змісту есе, вже відстали від реального життя задовго до приходу ChatGPT, бо такі інструменти, як Grammarly (випущений 15 років тому), зробили переворот у галузі написання текстів (автоматизували перевірку граматики, покращення стилістики тощо). ШІ став поширеним інструментом, тому викладачі університетів мають зосередитися на тому, що справді має значення: зміст, критичне мислення, здатність вирішення проблем.

    Детальніше: http://surl.li/dxmwcs

    Фото: скріншот

    #НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

    ШІ | Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 02.11.2024 | Коментарі (0)

    Цей сервіс: https://www.napkin.ai/

    8 клас Інформатика | Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.10.2024 | Коментарі (0)

    Яан Ару – Штучний інтелект в освіті

    AI надає можливість покращити освіту, віддаляючись від застарілих методів та заохочуючи глибше навчання та розуміння.

    Яан Ару - Доцент університету Тарту, який вивчає творчість, нейронауку, штучний інтелект

    Штучний інтелект в освіті: виклики та можливості
    У цій проникливій лекції Яан Ару, доцент університету Тарту, обговорює глибокий вплив штучного інтелекту (AI) на освіту. Презентація підкреслює, як інструменти AI, такі як Chatgpt та Google Gemini, переробляють навчальний пейзаж, пропонуючи як виклики, так і можливості для викладачів та студентів.

    Ключові теми висвітлюються:

    Розуміння AI: розбиття того, як систем AI імітує функцію мозку та генеративні можливості таких інструментів, як Chatgpt, які можуть генерувати текст, зображення та навіть відео.
    Зростання ШІ в класі: Джаан Ару вказує, що студенти вже використовують інструменти AI для виконання завдань, зокрема письмових завдань, таких як нариси, та викладачі повинні знати про цю зміну.

    Виклики для педагогів:
    Можливості письма AI: AI може створювати нариси та відповіді, які часто не відрізняються від роботи студентів, що ускладнює вчителі визначати справжність.
    Обмеження виявлення: Немає надійних інструментів для виявлення вмісту, поподіеного AI, що може призвести до помилкових звинувачень або пропущених екземплярів використання ШІ.

    Як звернутися до AI в освіті:
    Заборона AI не буде працювати: спроби заборонити АІ неефективні, оскільки студенти можуть отримати доступ до широкого спектру інструментів AI поза класом.
    Ігнорування AI не є рішенням: ігнорування присутності інструментів AI ставить студентів, які насправді не вивчають матеріал під загрозою, оскільки вони можуть занадто сильно покладатися на AI для завдань.

    Отримання AI:
    Навчальні педагоги: Найкращий підхід полягає в тому, щоб педагоги стали експертами у використанні самих інструментів AI та інтегрують AI у процес навчання.
    Зміна фокусу: Традиційне домашнє завдання, яке можна легко виконати за допомогою ШІ, слід замінити на оцінки та дискусії в класі, де студенти можуть продемонструвати своє розуміння.

    AI як навчальна допомога:
    AI слід використовувати для підготовки студентів до дискусій та складних тем, вдосконалення навчання, при цьому все ще гарантуючи, що вони повинні самі представити свої знання та аргументи.

    Майбутнє освіти з AI:
    Потрібні зміни: AI надає можливість покращити освіту, віддаляючись від застарілих методів та заохочуючи глибше навчання та розуміння.

    ШІ | Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.10.2024 | Коментарі (0)

    Штучний інтелект в освіті: майбутнє, яке вже настало! </div><div class=

    ШІ | Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.10.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Історія комп’ютера [180]
    Комп’ютер і здоров’я [48]
    Апаратне та програмне забезпечення [58]
    Клавіатура [28]
    Перші кроки [10]
    ОС [29]
    Android [3]
    Служби Інтернету [37]
    Інтернет та Безпека [172]
    Основи інформаційної безпеки [9]
    OpenOffice [0]
    Office 365 [1]
    Microsoft Office [8]
    Текстовий процесор [29]
    Комп’ютерні презентації [44]
    Скрайбінг [8]
    Movie Maker [7]
    Табличний процесор [65]
    СУБД [15]
    Документообіг [3]
    Основи веб розробки [1]
    Основи інформаційної безпеки [3]
    ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ [51]
    Цифрова та медіаграмотність [10]
    Google для навчання [88]
    Google Drive [21]
    Google Презентації [11]
    Google таблиці [12]
    Формы Google [7]
    Google фото [4]
    Пошта Gmail [28]
    Google Plus [5]
    Google sites / Сайти WordPress /... [27]
    Google малюнки [35]
    Google Classroom [12]
    Google Keep [3]
    Blogger від Google [3]
    Google Maps [1]
    YouTube відеохостінг [36]
    Інформаційні технології у навчанні [3]
    ThingLink [4]
    Астрономія - Готові плакати [1]
    Інформатика - Готові плакати [5]
    Онлайн-сервіси [2]
    SlideShare [1]
    SvitPPT [2]
    MyShared [2]
    Астрономія - Готові презентації [0]
    Ментальні карти в навчальному процесі [16]
    Ментальні карти [14]
    MindМeister [6]
    XMind [3]
    Стрічка часу [16]
    Архівація даних [2]
    Комп’ютерна графіка [50]
    Графічні редактори [57]
    Macromedia Flash [2]
    VideoScribe [3]
    Photoshop [34]
    GeoGebra [1]
    Алгоритмізація та програмування [57]
    Scratch [211]
    Робототехніка [2]
    Lazarus [16]
    Python [95]
    Delphi [6]
    HTML [28]
    Створення сайтів [8]
    Створення сайтів на uCoz [10]
    Довідники [1]
    Facebook [10]
    Відеоредактори [5]
    SketchUp - моделювання [1]
    Веб-технології [1]
    Інтернет речей [1]
    Комп'ютерне моделювання [7]
    Inkscape [1]
    Сторителлинг [1]
    Хмара слів [4]
    Інфографіка [8]
    Canva [16]
    Документообіг [0]
    learningapps.org [1]
    Робототехніка [0]
    ШІ [88]
    Replit [4]
    Бобер [3]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7