ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » ІНФОРМАТИКА » ШІ

    У категорії матеріалів: 88
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
    ШІ | Переглядів: 14 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.10.2024 | Коментарі (0)

    ШІ друг чи ворог? Неправильне запитання.

    Запуск ChatGPT наприкінці 2022 року загострив дискусію про те, чи допоможуть чи зашкодять нещодавні сплески в технології штучного інтелекту людству — деякі експерти попереджають, що інструменти штучного інтелекту становлять загрозу існуванню, а інші прогнозують нову еру розквіту.

    Голлівудські наративи, як правило, зображуючи величезний прогрес у математиці та точних науках, щоразу доводять до загибелі людства.

    Ми спостерігаємо зростання творчого потенціалу завдяки таким програмам, як Midjourney. У певному сенсі здається, що передовий край [ШІ] — це дивовижні візуальні ефекти, навіть гумор, речі, які здаються майже літературними. Багатьох людей це дійсно здивувало.

    «Ми всі несемо відповідальність за те, щоб наші дослідження використовувалися етично», — сказала Сьюзан Мерфі, статистик і асоційований викладач Інституту Кемпнера з вивчення природного та штучного інтелекту. «Часто ми збиваємося з дороги, коли хтось має величезну кількість гордині… і тоді виникають усі ці непередбачувані наслідки».

    ШІ | Переглядів: 17 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.09.2024 | Коментарі (0)

    ШІ | Переглядів: 19 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.09.2024 | Коментарі (0)

    Вчені перевірили, як ChatGPT впливає на навчання школярів. Спойлер – не найкраще

    Науковці припускають, що використання штучного інтелекту під час навчання може стати для школярів "милицями", адже так вони не отримують якісних знань.

    Дослідники з Університету Пенсільванії (США) провели відповідний експеримент, у якому взяли участь майже тисяча учнів старших класів з Туреччини, пише Popular Science.

    Усі школярі відвідували шкільні заняття математики, але в позаурочний клас самостійно виконували завдання.

    Учасників дослідження науковці поділили на три групи – перші готувалися самостійно, друга група використовувала ChatGPT, а ще частина школярів навчалися за допомогою іншої версії ChatGPT, який давав підказки для вирішення завдань.

    *ChatGPT – чат-бот із штучним інтелектом, призначений для надання відповідей на запитання у форматі діалогу.

    Школярі з усіх груп виконували однакові завдання з різних тем протягом чотирьох циклів занять, кожне з яких тривало 90 хвилин.

    експерименту.

     

    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ :

    Школярів та вчителів навчать використовувати ШІ: МОН розробило рекомендації

    Згодом дослідники проаналізували правильність розв’язків, які отримали учасники експерименту.

    Виявилося, що група з доступом до ШІ правильно виконали на 48% більше практичних завдань, ніж школярі, які займалися самостійно.

    Натомість учні, яким шлях до вирішення задач підказував "репетитор" на основі ШІ, мали на 127% більше правильних відповідей.

    Згодом автори дослідження провели додаткове тестування, аби перевірити, як зрештою учні засвоїли знання з опрацьованих тем. Цього разу школярі вирішували завдання без допомоги ШІ.

    Виявилося, що друга група мала на 17% гірші результати, ніж ті, хто навчався самостійно.

    Крім того, школярі, яким не допомагав штучний інтелект, випередили групу, якій давав підказки "репетитор" на основі чату ChatGPT.

    Дослідники припускають, що навіть імітація штучним інтелектом педагога може "суттєво перешкодити навчанню".

    Учасники експерименту часто не намагалися зрозуміти тему, а просто запитували відповідь, тому автори роботи вважають, що школярі використовують чат-бот як "милиці".

     

    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ :

    59% учнів використовують штучний інтелект для підготовки домашнього завдання – опитування

    Внаслідок цього в них, ймовірно, не сформувалися навички вирішення завдань, як у тих, хто займався самостійно.

    За словами вчених, ще одним фактором негативного впливу на загальні результати учнів, що використовували ШІ, стало те, що бот у 8% випадків робив неправильні арифметичні обчислення.

    Покроковий підхід до вирішення завдань був хибним у 42% випадків. Натомість помилки в "репетиторській" версії штучного інтелекту були зведені до мінімуму.

     

    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ :

    Штучний інтелект зазнає невдачі в граматиці – дослідження

    Також дослідники провели опитування учасників експерименту. Виявилося, що використання ШІ викликало помилкову самовпевненість – школярі вважали, що впоралися з тестом значно краще, ніж це було насправді.

    Науковці опублікували попередню версію наукової роботи на сайті SSRN в липні 2024 року. Однак стаття ще не пройшла необхідного рецензування перед публікацією в журналі.

    Раніше дослідники з британського Університету Редінга надіслали власним професорам згенеровані штучним інтелектом відповіді на іспит. Викладачі не запідозрили фальші і оцінили роботи вище, ніж студентські.

    ШІ | Переглядів: 17 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 14.09.2024 | Коментарі (0)

    Поговорили сьогодні про можливості ШІ в написанні академічних текстів. Як завжди наш #ДіяХаб вдячний Академія цифрового розвитку за підтримку вебінара. Запис вже є

    ШІ | Переглядів: 20 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.09.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Історія комп’ютера [180]
    Комп’ютер і здоров’я [48]
    Апаратне та програмне забезпечення [58]
    Клавіатура [28]
    Перші кроки [10]
    ОС [29]
    Android [3]
    Служби Інтернету [37]
    Інтернет та Безпека [172]
    Основи інформаційної безпеки [9]
    OpenOffice [0]
    Office 365 [1]
    Microsoft Office [8]
    Текстовий процесор [29]
    Комп’ютерні презентації [44]
    Скрайбінг [8]
    Movie Maker [7]
    Табличний процесор [65]
    СУБД [15]
    Документообіг [3]
    Основи веб розробки [1]
    Основи інформаційної безпеки [3]
    ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ [51]
    Цифрова та медіаграмотність [10]
    Google для навчання [88]
    Google Drive [21]
    Google Презентації [11]
    Google таблиці [12]
    Формы Google [7]
    Google фото [4]
    Пошта Gmail [28]
    Google Plus [5]
    Google sites / Сайти WordPress /... [27]
    Google малюнки [35]
    Google Classroom [12]
    Google Keep [3]
    Blogger від Google [3]
    Google Maps [1]
    YouTube відеохостінг [36]
    Інформаційні технології у навчанні [3]
    ThingLink [4]
    Астрономія - Готові плакати [1]
    Інформатика - Готові плакати [5]
    Онлайн-сервіси [2]
    SlideShare [1]
    SvitPPT [2]
    MyShared [2]
    Астрономія - Готові презентації [0]
    Ментальні карти в навчальному процесі [16]
    Ментальні карти [14]
    MindМeister [6]
    XMind [3]
    Стрічка часу [16]
    Архівація даних [2]
    Комп’ютерна графіка [50]
    Графічні редактори [57]
    Macromedia Flash [2]
    VideoScribe [3]
    Photoshop [34]
    GeoGebra [1]
    Алгоритмізація та програмування [57]
    Scratch [211]
    Робототехніка [2]
    Lazarus [16]
    Python [95]
    Delphi [6]
    HTML [28]
    Створення сайтів [8]
    Створення сайтів на uCoz [10]
    Довідники [1]
    Facebook [10]
    Відеоредактори [5]
    SketchUp - моделювання [1]
    Веб-технології [1]
    Інтернет речей [1]
    Комп'ютерне моделювання [7]
    Inkscape [1]
    Сторителлинг [1]
    Хмара слів [4]
    Інфографіка [8]
    Canva [16]
    Документообіг [0]
    learningapps.org [1]
    Робототехніка [0]
    ШІ [88]
    Replit [4]
    Бобер [3]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7