ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 24
    Гостей: 24
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » ІНФОРМАТИКА » ШІ

    ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
    02.11.2024, 11:36

    ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

    На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Даніеля Ендрюс-Брауна і Маркуса Комера «Навички критичного мислення». У ній наголошується, що оцінювання студентів являє собою вимірювання того, наскільки ефективним є навчання студентів, тобто процес визначення їхнього освітнього прогресу, ідентифікації «проблемних місць», де здобувачі освіти потребують додаткової допомоги, а також у більш широкому сенсі - визначення ефективності освітніх програм. У часи штучного інтелекту багато викладачів дуже розчаровані стандартними методиками оцінювання, оскільки вони не дають відповіді на ці запитання: майже неможливо відрізнити оригінальність думок людини від контенту, створеного ШІ. Звісно, інструменти штучного інтелекту дають людству значні переваги у деяких сферах діяльності, навіть можуть здійснювати опис, узагальнення та генерацію ідей, - вони не замінюють потребу у критичному мисленні людини. Потрібно зосередити увагу на оцінюванні здатності студентів знаходити, аналізувати та застосовувати ресурси для вирішення поставлених проблем із розумінням обмежень, які має модель ГШІ. Викладачі повинні навчати студентів, як відрізняти якісні ресурси від неякісних, фейкових, хибних. Йдеться про будь-які джерела інформації - дослідницькі статті, публікації у соціальних мережах, текст, згенерований штучним інтелектом. Необхідно змінити фокус оцінювання: викладачі, які зазвичай приділяли увагу стилю, логічності та змісту есе, вже відстали від реального життя задовго до приходу ChatGPT, бо такі інструменти, як Grammarly (випущений 15 років тому), зробили переворот у галузі написання текстів (автоматизували перевірку граматики, покращення стилістики тощо). ШІ став поширеним інструментом, тому викладачі університетів мають зосередитися на тому, що справді має значення: зміст, критичне мислення, здатність вирішення проблем.

    Детальніше: http://surl.li/dxmwcs

    Фото: скріншот

    #НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

    Категорія: ШІ | Додав: chuhyys
    Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Історія комп’ютера [180]
    Комп’ютер і здоров’я [48]
    Апаратне та програмне забезпечення [58]
    Клавіатура [28]
    Перші кроки [10]
    ОС [29]
    Android [3]
    Служби Інтернету [37]
    Інтернет та Безпека [171]
    Основи інформаційної безпеки [9]
    OpenOffice [0]
    Office 365 [1]
    Microsoft Office [8]
    Текстовий процесор [29]
    Комп’ютерні презентації [44]
    Скрайбінг [8]
    Movie Maker [7]
    Табличний процесор [65]
    СУБД [15]
    Документообіг [3]
    Основи веб розробки [1]
    Основи інформаційної безпеки [3]
    ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ [51]
    Цифрова та медіаграмотність [9]
    Google для навчання [88]
    Google Drive [21]
    Google Презентації [11]
    Google таблиці [12]
    Формы Google [7]
    Google фото [4]
    Пошта Gmail [27]
    Google Plus [5]
    Google sites / Сайти WordPress /... [27]
    Google малюнки [35]
    Google Classroom [12]
    Google Keep [3]
    Blogger від Google [3]
    Google Maps [1]
    YouTube відеохостінг [36]
    Інформаційні технології у навчанні [3]
    ThingLink [4]
    Астрономія - Готові плакати [1]
    Інформатика - Готові плакати [5]
    Онлайн-сервіси [2]
    SlideShare [1]
    SvitPPT [2]
    MyShared [2]
    Астрономія - Готові презентації [0]
    Ментальні карти в навчальному процесі [16]
    Ментальні карти [14]
    MindМeister [6]
    XMind [3]
    Стрічка часу [16]
    Архівація даних [2]
    Комп’ютерна графіка [50]
    Графічні редактори [57]
    Macromedia Flash [2]
    VideoScribe [3]
    Photoshop [34]
    GeoGebra [1]
    Алгоритмізація та програмування [57]
    Scratch [210]
    Робототехніка [2]
    Lazarus [16]
    Python [93]
    Delphi [6]
    HTML [28]
    Створення сайтів [8]
    Створення сайтів на uCoz [10]
    Довідники [1]
    Facebook [10]
    Відеоредактори [5]
    SketchUp - моделювання [1]
    Веб-технології [1]
    Інтернет речей [1]
    Комп'ютерне моделювання [7]
    Inkscape [1]
    Сторителлинг [1]
    Хмара слів [4]
    Інфографіка [8]
    Canva [16]
    Документообіг [0]
    learningapps.org [1]
    Робототехніка [0]
    ШІ [80]
    Replit [4]
    Бобер [3]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7