ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 279
    Показано матеріалів: 251-260
    Сторінки: « 1 2 ... 24 25 26 27 28 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Справжнє життя не ділиться на відрізки по 45 хвилин. Організуйте день міжпредметної співпраці для дітей, і цим збагатіть навчальну програму.

    Саманта Пек

    День інтегрованого навчання у школі – стіни коридорів буквально вібрують. Шкільний розклад перевернули з ніг на голову. Усі в будівлі середньої школи перебувають у русі, досліджуючи тему з різних боків. Вчителі дуже незвично об’єднуються між собою для проведення навчальних сесій, навчання цього дня – абсолютно протилежне до “звичайного”. Діти знають, що цей день сильно відрізняється від усіх інших, і їм це подобається.

    Моделювання реальних умов

    Інтегроване навчання (яке ще також називають комплексним курсом навчання або міждисциплінарним навчанням) ґрунтується на простій думці, що життя після школи не ділиться на відрізки по 45 хвилин. Окремі предмети, між якими діти мігрують кожного звичайного дня в школі, мають між собою багато зв’язків, які залишаються неохопленими. У реальному житті (і на роботі ХХІ століття) дорослим доводиться вирішувати проблеми, інтегруючи непов’язані між собою знання у ефективні креативні рішення. Чому б нам не помістити учнів в таке навчальне середовище, де б їм довелося використовувати міждисциплінарне мислення?

    На перший погляд, цілий день інтегрованого навчання – це повна відмова від шкільної рутини, а це означає, що діти точно на вашому боці. Але день інтегрованого навчання – це набагато більше, ніж інший розклад. Так, діти, звичайно, здивовані бачити вчителя математики та хімії, які проводять один урок разом, і таке здивування переростає в зацікавлення та залученість. Але процес навчання йде ще глибше. Вчителі стають моделями справжньої співпраці, поєднуючи різні дисципліни та відмінності для створення нового сенсу. Це дуже важливий урок. Освітянам варто ставитися до Дня інтегрованого навчання як до важливої частини насиченого навчального року, міркуючи, як можна перенести зв’язки та співпрацю цього дня на уроки, які проводяться протягом усього року.

    Тема дня

    Хороший спосіб провести день інтегрованого навчання – підібрати для нього одну широку тему, в якій можна було б знайти багато міжпредметних зв’язків. Тема також має бути дуже актуальною, щоб діти розуміли, чому саме її обрали фокусом дня. Нещодавно наша школа провела день інтегрованого навчання, темою якого була вода. Увесь день учні рухалися між практичними воркшопами (а не лекціями чи уроками!), на яких з різних боків розглядали важливість води:

    • причини та наслідки Каліфорнійської засухи
    • що ми можемо з цим зробити
    • скільки води потребує округ Лос-Анджелес
    • наскільки кислотною має бути вода, щоб становити загрозу людському організму?

    Перша і остання сесії дня встановлювали рамку, за допомогою якої учні могли вивести дискусію на рівень віри. Оскільки наша школа належить до єврейської спільноти, то ці дві сесії фокусувалися на аналізі частин тексту з Тори, у яких йдеться про цінність води для людей. Школи, не пов’язані з релігією, можуть увінчати день інтегрованого навчання таким самим глибоким аналізом тексту. Використайте вірш, уривок чи історію для того, щоб задати тему цьому незвичному дню, і поверніться до нього на останній навчальній сесії.

    Наприкінці дня ми зібралися усією спільнотою для грандіозного закриття Дня інтегрованого навчання – у кулеподібну ємність зібрали усі пляшки, які учні залишали у будівлі школи. Учні зрозуміли, який ефект мають особисті дії кожного, коли побачили кількість “втраченої” води. Але вони також усвідомили, який потенціал для позитивної зміни вони мають як одна велика команда. Ми викристалізували висновки дня:

    1. Коли ми співпрацюємо, міняємо речі місцями і мислимо, виходячи за рамки, то ми можемо вивчити і впоратися із дуже серйозними питаннями.
    2. Кожна крапля має значення
    3. Усі ми діємо спільно

    Організація дня інтегрованого навчання

    ♦Крок 1: Заручіться підтримкою.

    Щоб втілити в життя день інтегрованого навчання, починайте набирати у школі команду із вчителів та адміністрації. Виступіть на педраді, щоб ваші колеги захопилися ідеєю інтегрованого навчання. Покажіть усі переваги – залученість зросте в рази, і учні різного віку матимуть шанс співпрацювати. Ви розвиватимете в учнів почуття співтовариства, коли ставитимете перед ними завдання результативно поєднати предмети.

    ♦Крок 2: Плануйте, співпрацюйте і плануйте знову.

    Щойно ви визначилися з датою, заплануйте багато часу на міждисциплінарні та міжкафедральні збори. Це можливість посилити зв’язки в колективі, а також прокласти учням нові шляхи розуміння, як у день інтегрованого навчання, так і тоді, коли учні повернуться до “нормальних” уроків. Якщо ми хочемо, щоб діти навчилися співпрацювати, то мусимо бути для них моделлю на кожному кроці цього шляху. включаючи наші кроки “за лаштунками”. Залучіть дітей до планування. Вони можуть розклеїти хештеги по всій школі, щоб створити інтригу, або учнівське самоврядування може створити промо-відео, щоб розігріти аудиторію. Що більше зроблять учні, то краще.

    ♦Крок 3: Зробіть так, щоб усе спрацювало.

    У день інтегрованого навчання знадобляться вчителі, які зможуть скерувати зовсім загублених учнів, або тих, які пливуть проти течії, і допомогти під час навчальної сесії. Переконайтеся, що кожен учень знає свою роль і має програму дня. Цей день дуже незвичний, отож жодне нагадування чи пояснення не буде зайвим.

    ♦Крок 4: Прорефлексуйте свої досягнення.

    Коли ви вже перевели подих, заплануйте зустріч для рефлексії. Розгляньте такі питання:

    • Чи всі – колектив, адміністрація, учні – були залучені до дня інтегрованого навчання?
    • Як можна збільшити залученість на станціях та воркшопах?
    • Як залучити якомога більше стейкхолдерів школи?
    • Чи збираєте ви зворотний зв’язок від учнів?
    • Чи цілі спільного міжпредметного навчання співпадають з тим, як учні сприймають цей день?

    Найголовніше, подумайте, як можна інтегрувати новий формат одного дня у цілий процес навчання у школі. Якщо один день інтеграції – це так круто, то уявіть, що може зробити цілий розділ (або цілий рік!) по-справжньому інтегрованої програми для ваших учнів, колективу і громади.


    Переклад: Ольга Іськович

    Originally published 22.08.2016 © Edutopia.org; George Lucas Educational Foundation. Change It Up With Integrated Learning Day was translated with the permission of Edutopia. While this translation has been prepared with the consent of Edutopia, it has not been approved by Edutopia and may therefore differ from the authentic text. In cases of doubt the authentic text should be consulted and will prevail in the event of conflict.

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 784 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 19.01.2018 | Коментарі (0)

    Прийоми, які доцільно використовувати на уроках з будь-якої предмету, в межах окремої теми за навчальною програмою.

    У якому форматі здебільшого ви проводите уроки? А як здійснюєте перевірку знань? Учні завжди із захопленням сприймають будь-який формат роботи, за якими ви працюєте?

    Час від часу навіть у найкращого вчителя діти втрачають не тільки увагу на уроці, але інтерес до навчання. Тому пропонуємо 3 корисні прийоми роботи для того, щоб збадьорити учнів та налаштувати їх на продуктивну роботу на уроці.

    1. Асоціативна схема


    Современная модель образования не работает

    Современная система образования устарела. Она вырывает из жизни 15-20 лет и выращивает не приспособленных к жизни людей.

    Вам внушили ложное убеждение. Вам говорили: если прилежно учиться в школе, поступить в хороший вуз и с успехом его окончить, то успех в жизни гарантирован. Возможно, так и было пятьдесят лет назад. Но сегодня все иначе. Если вы хотите добиться успеха в современном мире, следует заняться получением навыков, полезных в реальной жизни, и работать над выработкой таких качеств и навыков, которые позволят вам значительно опередить дипломированных отличников. И не важно, учились вы в университете или нет.


    Навчання потребує не лише стандартних і очевидних підходів, а й небанальних освітніх методик. Наші матеріали допоможуть вчителям додати до уроків «Філософію для дітей», застосувати сторітелінг та використати для навчання Minecraft.

    Як навчити дітей вирішувати проблеми за допомогою кубиків Rory’s Story

    cover_rory


    Про матеріал

    Одним з завдань вчителя на уроці є виховання інтересу до навколишнього світу, емоційної чуйності на події суспільного життя, повагу до історії народу, захоплення творами народної творчості, любові до природи, формування духовних цінностей, усвідомлення себе учасником державотворчих процесів та почуття відповідальності за них, зародження і розвиток патріотичних почуттів у школярів. Все це визначає майбутнє всієї української нації та Української держави.


    Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.


    Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей учнів,  підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність.


    Найкращий вчитель України — про плюси та мінуси сучасної системи освіти.

    Зустріч з переможцем конкурсу Global Tacher Prize Ukraine починається з міцних обіймів. «Як же ще подякувати за ваші вітання!» — приязно усміхається 71-річний пан Паул. Знімає плащ і капелюх зі словами «Зараз такі в моді, скажіть мені чесно?» і замовляє філіжанку зеленого чаю для бадьорості.

    ANI_8409


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7