ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Актуально / Нові підручники

    У категорії матеріалів: 73
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    5 порад для мотивації дітей до навчання

    Мотивація та віра у власні сили важливі для будь-якої справи, а для успішного навчання і поготів. Чому? Бо мотивація – це саме те, що допомагає нам іти далі навіть тоді, коли ми зіштовхуємося з перешкодами, дає заряд енергії та впевненість у власних здібностях. 

    Розуміючи, як мотивувати дітей до навчання, ви можете допомогти їм досягти чималих успіхів у подальшому житті. Додатковий бонус: покращення продуктивності та розвиток креативності. Тож як мотивувати учнів?

    1. Дати більше самостійності

    Дослідники сходяться на думці, що надання певної автономності школярам – за умови правильної постановки навчальних цілей – допомагає мотивувати їх на нові досягнення. Наприклад, можна дати дітям можливість самостійно сформулювати тему для навчального проєкту, вибрати, яку саме книгу читати тощо. Водночас важливо все ж контролювати роботу учнів. 

    2. Забезпечити зворотній звʼязок

    Так, щира і конкретна похвала значно посилює мотивацію. Проте не варто обмежуватися короткою фразою на кшталт «Ти молодець», значно краще звернути увагу саме на те, що та як зробив учень. Наприклад, можна сказати «Ти чудово проаналізував історичні джерела для дослідження та виділив найважливіше». Такий тип зворотного зв’язку здатен посилити впевненість у своїх знаннях та водночас показати, що дитина робила все правильно, а отже – її стратегії роботи дієві.  

    3. Навчити інакше дивитися на невдачі

    На жаль, у навчанні не все і не одразу дається легко. Але діти не завжди розуміють це і неабияк засмучуються, отримавши, наприклад, не надто високу оцінку. Тож важливо навчити їх сприймати оцінки насамперед як стимул, як потребу звернути увагу на якісь важливі моменти чи підтягнути знання, а не як вирок. Загалом, аби зробити це, педагог має сам сприймати оцінки саме так.

    4. Навчати без стереотипів

    Створення сприятливого навчального середовища – це ще й про відсутність стереотипного підходу до освітнього процесу. Бо насправді це нерідко може стати справжньою перешкодою для самореалізації. Наприклад, дослідження свідчать, що давні стереотипи про те, що дівчатам не надто добре даються точні науки, заважають їм проявити свої таланти. Аналогічно працюють стереотипи щодо того, що представники певних соціальних груп чи культур недостатньо здібні до навчання. Саме тому під час роботи з учнями важливо врахувати всі ці нюанси.  

    5. Розкривати приховані таланти

    І хоча це не найпростіше завдання, все цілком реально! Але для початку важливо проаналізувати, що вдається дітям добре, а що – не дуже. Як це зробити? Наприклад, за допомогою олімпіад. І ні, йдеться не про стандартні конкурсні змагання, які доступні далеко не всім, а про інтернет-олімпіади «На Урок», у яких можуть в будь-який момент узяти участь усі охочі. 

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 21 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2024 | Коментарі (0)

    О. Калинич: чи мають ефективність «відкриті» уроки?

    Автор: Олеся Калинич, начальник управління освіти, релігій та у справах національностей, м. Хуст.

    Про уроки – ті, які відкриті… Субʼєктивно.

    20 років працюючи в школі, упевнено можу сказати: ефективною є системна й систематична робота.

    Одноразове – хіба що просто ефектне. Бо навчання – насамперед праця, щоденна праця розуму, хай і звучить «не по-модньому».

    Універсальних методів, прийомів, форм навчання нема – усе залежить від класу, але найбільше – від особистості вчителя, його професійності, характеру, харизми.

    Кожен учитель, який себе поважає, завжди готовий до уроку: це можуть бути інтерактивні заняття, а можуть бути і «банальні» тренувальні вправи.

    Вибивають учителя з роботи так звані показові уроки – заняття, на які приходять подивитися пів школи колег, адміністрація і – для повного щастя – управлінці…

    Можливо, тільки я не бачу ефективності відкритих уроків, бо часто вони таки зводяться до вистави.

    Є і варіант, коли вчителі прагнуть запросити до себе когось – колегу, батьків, консультантів, експертів… Щоб побачити збоку свої плюси і мінуси. Але це вже інша історія.

    Чи може хтось змусити вчителя давати відкритий урок? Ні. Не може. Ніхто не може.

    Заздалегідь прошу вибачення в колег, у яких кожен урок – відкритий.

    Оригінал

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 23 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.11.2023 | Коментарі (0)

    1 клас | Переглядів: 24 | Додав: chuhyys | Дата: 22.10.2023 | Коментарі (0)

    «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 5 класу ЗЗСО

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 117 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.02.2022 | Коментарі (0)

    «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 116 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.02.2022 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7