ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Ігрова педагогіка

    У категорії матеріалів: 25
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 21 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.01.2024 | Коментарі (0)

    У межах проєкту «Підтримай дитину» https://t.me/pidtrumaidutuny психологи відзначають важливу роль гри, особливо під час складних періодів. Гра стає важливою діяльністю, що відволікає від потоку інформації, а також подій і явищ, що трапляються навколо.

    Гра – це властива діяльність для дитини. Граючи, дитина не тільки отримує радість і задоволення, але й розвивається, навчається, розкривається та проживає власний життєвий досвід.

    Через гру ви можете підтримати дитину в різноманітних сферах: фізичній, когнітивній, емоційній, соціальній.

    Батьки можуть пропонувати перші ігри малюкові вже у віці 6 місяців.

    Прості правила для організації гри:

    ▪ подбайте про безпеку дитини;

    ▪ проявіть уважність до ініціативи малюка:

    ▪ пропонуйте нові ігри, підказуйте різні варіанти;

    ▪ грайте разом і не забувайте отримувати задоволення від процесу.

    #підтримайдитину


    Ігрова педагогіка | Переглядів: 146 | Додав: chuhyys | Дата: 02.03.2021 | Коментарі (0)

    Веб-квест «Безпека в Інтернеті» 

    Мета:

    узагальнення і систематизація знань учнів щодо безпеки в Інтернеті;

    формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;

    формування вміння працювати в колективі та відповідальності;

    формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;

    розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки.

    Після проходження веб-квесту учні повинні:

    мати уявлення про послуги, які надає будь-якому користувачу всесвітня мережа Інтернет;

    знати правила етикет-спілкування;

    знати про небезпеки, що їх очікують в Інтернеті;

    ознайомитися з антивірусним, антиспамовим та анти шпигунським програмним забезпеченням;

    знати, що призводить до інтернет-залежності і як з цим боротися;

    що потрібно робити, щоб уникнути негативного впливу мережі на психіку людини;

    знати, що таке плагіат, про відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності тощо.

    Тип веб-квесту: короткочасний.

    Хід веб-квесту

    І. Організаційний момент.

    Повторення правил техніки безпеки.

    ІІ. Мотивація веб-квесту.

    Джерело: https://vseosvita.ua/library/tehnologia-veb-kvest-na-urokah-informatiki-75001.html

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 149 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.02.2021 | Коментарі (0)

    Веб-квест – інтелектуальна гра з сюжетною лінією з залученням головоломок та логічних завдань, які вирішуються за допомогою використання мережі інтернет. Це один із різновидів квестів

    Чия розробка:

    Вперше модель веб-квесту була представлена ще у 1995 році викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем. Сьогодні ця технологія застосовується як найбільш захоплюючий спосіб використання інтернету на уроках.

    Як це можна використати:

    Квести дуже популярні і подобаються більшості школярів! Запропонуйте учням створити власний веб-квест на особистому сайті або із залученням наступних зручних платформ:

    В якості прикладу пропонуємо веб-квест вчителя фізики Менгалі Наталії Сергіївни.

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 142 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2021 | Коментарі (0)

    Шукаєте ідеї захоплюючих форм проведення нестандартного уроку? Тоді ця стаття саме для вас! #наурок</div><div class=

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 131 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.12.2020 | Коментарі (0)

    Чи намагалися ви згадати такі фрази, як вчитель 19 або 20 століття? Швидкий пошук Google запевняє, що такого не існує. Ми погоджуємося з думкою, що ще ніколи в світі навчання дітей не було таким, як зараз. Останні технологічні досягнення вплинули на майже всі наші сфери життя, тому було створено Вчителя 21 століття. Але що це означає?

    11 ОЗНАК ВЧИТЕЛЯ 21 СТОЛІТТЯ

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 185 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.12.2020 | Коментарі (0)

    1-10 11-20 21-25

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7