Штучний інтелект (AI) може зробити навчання ефективнішим і доступнішим для учнів, а також полегшити роботу вчителям. Нижче про 11 сервісів штучного інтелекту, які вже зараз дозволять вам вийти на новий рівень у викладанні!
Deepai– ШІ для творчості на уроках. DeepAI пропонує набір інструментів, що генерує картинки за текстовими запитами, має у безоплатній версії 11 стилів(реєстрація не потрібна)
Paintbytext – чат «Картина за текстом». Редагуйте свої фотографії та створюйте матеріали для презентацій за письмовими інструкціями за допомогою ШІ (реєстрація не потрібна)
Bedtimestory – ШІ для створення історій, що читаються дітям перед сном. Створіть історію про учнів чи свою дитину, уточніть жанр і зазначте художній стиль.
Talk to Books– нейромережа, яка відповідає на запитання цитатами з книг. Вона вміє обробляти абстрактні питання, наприклад, «Що є сенсом життя?» або «Що означає бути людиною?». Поки не розпізнає питання українською мовою, але можна застосовувати на уроках англійської мови.
MakeMyTale — інноваційна платформа, що дозволяє створювати унікальні історії за допомогою ШІ. Оберіть тему, жанр, персонажів, а нейромережа створить казку з ілюстраціями. Є безоплатний (5 історій) і платний тариф.
Mubert– нейромережа, яка створює музику за текстовим запитом або за обраним жанром чи настроєм.
Kaiber– створить анімований ролик за вказаним зображенням (безоплатно 30 кредитів, 1 ролик = 8 кредитів).
Pictory – витягне контент з ваших записів Zoom, Teams і вебінарів. Ідеально підходить для створення відеоконтенту для соціальних мереж.
ChatGPT – створить будь-який текстовий контент, тільки правильно запишіть промпт. Створить і вправу для занять і допоможе знайти потрібну інформацію.
Microsoft Designer – підходить для створення віжуалів та дизайнів, як для уроків, так і для просування освітніх продуктів.
Тome – створює цілі оповіді з нуля або додає контент за вашим запитом.
Світ динамічний, і для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно адаптуватися до змін та новацій. І найголовніше – розглядати ці можливості не як загрозу, а як допоміжний інструмент професійної діяльності, зокрема освітньої.
Безкоштовна, але не є дошкою для спільної роботи. Учитель може розмістити на ній все необхідне для уроку. Дошка не зберігається, тобто використати повторно не вийде. Це її величезний мінус.
За допомогою цього набору інструментів ви можете:
1. Вибрати фон.
Фон може нести в собі елемент дидактичної задачі. Наприклад, контурна карта, портрет відомого історичного персонажа тощо.
2. Вибрати мову (існує підтримка української мови)
3. Використання таймера та годинника.
4. Світлофор
Цей інструмент може бути використаний як сигнал для початку роботи (зелене світло) або до її припинення (червоний). Або учень, працюючи у інтерактивної дошки, може натиснути червоний колір, як сигнал допомоги, труднощів, що виникли або нерозуміння навчальної задачі.
5. Вибір учня випадковим чином (потрібно внести список учнів і при натисканні інструменту буде відображатися прізвище одного учня).
«Вивчаю — не чекаю» — мобільний застосунок для учнів та учениць 1–4-го класу, з яким весело і цікаво вивчати математику та читання. Його мета — надати всім українським учням та ученицям 1–4-х класів можливість навчатися за українськими навчальними програмами в будь-якій точці світу та за будь-яких умов.
Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:
- об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;
- перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;
- шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення