Статистика |
|---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 193 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Навчальна програма (модифікова) з інформатика 7 клас. Календарно-тематичне планування уроків
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ
Пояснювальна записка
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
|
Чому ви маєте те, що маєте?
Матеріал пропонується для саморефлексії та психологічного практикуму.
Піраміда Ділтса, або піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса - це концепція, що допомагає зрозуміти сенс дій людини (або компанії) на різних рівнях.
3 ПРИНЦИПИ ПІРАМІДИ ДІЛТСА
Жодна проблема не вирішується на тому рівні, де вона виникла. Як правило, щоб виправити поведінку, необхідно внести корективи на рівні або здібностей, або оточення чи навіть місії.
Щоб знайти контакт із іншою людиною, спілкуватися з нею слід на тому рівні, на якому вона спілкується з вами
Будь-які зміни на верхньому рівні впливають на нижній, і навпаки. Коли в людини змінюються цінності, вона змінює своє оточення, поведінку і шукає нові способи досягнення своїх цілей. Змінюючи оточення, людина поступово переймає цінності нового оточення.
ПРАКТИЧНА РОБОТА:
Накресліть свою піраміду, розділіть її на 6 секторів (як на картинці до допису).
Поруч з зображенням піраміди або на окремому аркуші запишіть відповіді на питання до рівнів.
У кожен сектор піраміди запишіть основну узагальнюючу думку щодо вашого персонального рівня і свій висновок. Наприклад, "Оточення: спонукає до зросту/заважає розвитку, знайти кола за інтересами, змінити обстановку у кабінеті/домі, попрацювати над стосунками з... тощо".
Зробіть арт-терапевтичну вправу по завершенню роботи (рекомендація в кінці допису).
І рівень. ОТОЧЕННЯ
"Що я маю?", "Де я перебуваю?", "Хто і що мене оточує?"
В основі піраміди лежить середовище проживання людини. На цьому рівні є все те, що нас оточує: умови життя, люди, з якими ми контактуємо, місце, де ми живемо, що ми зазвичай бачимо, чуємо. Це стосується всіх аспектів життя: матеріальних благ, можливостей, сім'ї.
Питання до рівня:
Яка у мене робота/бізнес (навчання)? Який мій дохід?
Хто мої друзі? Які у мене стосунки з близькими, родиною?
Що на цьому рівні потребує моєї уваги, поліпшення?
Які кроки до поліпшення я уже можу зробити та який подальший план скласти?
ІІ рівень. ПОВЕДІНКА, ДІЇ
"Що я роблю?", "Чим займаюся?"
Тут наші дії чи бездіяльність, результати. Цей рівень - це реакція на перший - обставини, середовище проживання.
Результативність і мотиви людини визначають дії, які вона звикла здійснювати та спосіб взаємодії з іншими людьми. Ви можете зрозуміти щось щодо своєї реальності в тому разі, якщо поставите собі запитання про особисті дії і бажані результати.
Питання до рівня:
Що я роблю на своєму місці (в роботі, стосунках)? Що роблять інші люди з мого оточення?
Чи відповідають мої реальні, а не гіпотетичні дії очікуванням (щодо стосунків, роботи, фінансового рівня тощо)?
Які дії, способи комунікації заважають мені досягати бажаного, а які є ефективними?
Які дії я уже можу зробити для поліпшення ситуації, а які спланувати на майбутнє?
ІІІ рівень. ЗДІБНОСТІ
"Що я вмію?", "Як я обираю?", "Як я можу впливати на світ?"
Цей рівень стосується стратегії. Він визначає досвід і навички людини, а також її пріоритети, внутрішній ресурс і вміння ним користуватися. На цьому рівні можна розібрати свої установки, які заважають рухатися у своєму розвитку у різних сферах життя.
Людина визначається з тим, на що здатна, це про здатність до розширення і застосування здібностей і навичок для вирішення життєвих питань.
Питання до рівня:
Якими особливими навичками, талантами я володію? Як застосовую їх у різних сферах життя?
Як я ставлюся до людей із мого оточення? Як я проявляюся у стосунках?
Які навички я маю освоїти, які здібності, таланти розвинути для досягнення бажаних результатів?
Які кроки я уже можу зробити у цьому напрямку та який подальший план розвитку скласти?
IV рівень. ЦІННОСТІ ТА ПЕРЕКОНАННЯ
"Що для мене важливо?"
У кожної людини є певні власні внутрішні правила, принципи, установки (свідомі чи несвідомі) які визначають її вчинки та життєвий стиль.
Цінності та переконання, як правило, формуються сім'єю, авторитетними людьми, культурним оточенням. На цьому рівні розкриваються шаблони і стереотипи сприйняття, які не дають отримати бажане.
Питання до рівня:
Чому я займаюся тим, чим займаюся?
На кого із мого оточення мені хотілося/хочеться бути схожим? Який стиль життя цієї людини?
Що для мене є цінним у житті (складіть список із 5-10 ваших цінностей)? Наскільки мої цінності реалізовані та співпадають із способом життя (у роботі, стосунках тощо)?
Які із моїх цінностей потребують уваги на даному етапі життя? Які перші кроки я уже можу зробити для того, щоб мій спосіб життя відповідав моїм цінностям та який подальший план скласти?
V рівень. ІДЕНТИЧНІСТЬ, ОСОБИСТІСТЬ
Хто я? Що мною рухає?
До цього рівня належить самооцінка, самоцінність особистості, усвідомлення свого місця та ролі у світі. Це може включати як ототожнення себе з професією, сімейним станом, релігією тощо, так і охоплювати особистість вцілому.
Усі люди різні: навіть люди, які виховані в однаковому оточенні, мають однакову освіту, схожу шкалу цінностей. Самоідентифікація - важливий чинник успіху в житті.
Питання до рівня:
Хто я? Ким я себе вважаю? Запишіть 5-10 іменників про себе.
Яка моя суть і роль у професії, спільноті, стосунках тощо?
Чи співпадає моє самосприйняття (реальне або бажане) з ролями, способами прояву у професії, спільноті, стосунках?
Які кроки до особистісного самовираження/розвитку я уже можу зробити, щоб зберігати вірність власному "Я" і бути в доброму стосунку зі світом?
VI рівень. МІСІЯ
Заради чого я живу? Що я хочу лишити після себе?
Це найвищий рівень, який стосується сенсу життя і направлений на надособистісні орієнтири людини. Це може бути ставлення до життя і смерті, духовні устремління і цілі, не обмежені лише матеріальними рамками.
Цей рівень допомагає усвідомити важливість і цінність конкретної людини в масштабах світу. Наприклад, японські компанії базуються на засадах цінностей і місії, яка буде актуальною і через 100-200 років.
Питання до рівня:
Чи бачу я сенс у тому, чим займаюся? Яка моя місія? Який внесок я роблю/збираюся зробити у світ?
Куди і з ким я йду у своїй місії? Чи існують спільноти, які мають таку ж місію? Чи належу я до такої спільноти?
Які зовнішні та внутрішні духовні опори я маю, щоб нести свою місію? Що дає мені наснаги та відчуття сенсу життя?
Що уже зараз я можу зробити та який подальший план скласти, щоб відчувати вищий сенс свого життя (у стосунках, професії тощо)?
Модель піраміди Ділтса вибудувана таким чином, що кожне наступне запитання розкриває причинно-наслідкову закономірність. За цією схемою ви зможете прослідкувати, на якому рівні знаходиться проблема і давати туди фокус роботи.
Для додаткового арт-терапевтичного ефекту попрацюйте у техніці "Колаж"
До кожного рівня підберіть картинки, які вам подобаються та відповідають бажаній ситуації.
З'єднайте фрагменти з кожного рівня у одну картину (можна скористатися онлайн-програмами або зробити вирізки з журналів)
Дайте назву картині. Запишіть девіз-побажання.
Для натхнення готову роботу можна повісити на стіну чи поставити на заставку.
Цікавого вам дослідження та саморефлексії 
© Психологічний практикум, питання для саморефлексії: Анна Паливода - аналітично орієнтована психологиня, кризова консультантка
Інкурсія
Джерело:
|
Чому ви маєте те, що маєте?
Матеріал пропонується для саморефлексії та психологічного практикуму.
Піраміда Ділтса, або піраміда логічних рівнів Роберта Ділтса - це концепція, що допомагає зрозуміти сенс дій людини (або компанії) на різних рівнях.
3 ПРИНЦИПИ ПІРАМІДИ ДІЛТСА
Жодна проблема не вирішується на тому рівні, де вона виникла. Як правило, щоб виправити поведінку, необхідно внести корективи на рівні або здібностей, або оточення чи навіть місії.
Щоб знайти контакт із іншою людиною, спілкуватися з нею слід на тому рівні, на якому вона спілкується з вами
Будь-які зміни на верхньому рівні впливають на нижній, і навпаки. Коли в людини змінюються цінності, вона змінює своє оточення, поведінку і шукає нові способи досягнення своїх цілей. Змінюючи оточення, людина поступово переймає цінності нового оточення.
ПРАКТИЧНА РОБОТА:
Накресліть свою піраміду, розділіть її на 6 секторів (як на картинці до допису).
Поруч з зображенням піраміди або на окремому аркуші запишіть відповіді на питання до рівнів.
У кожен сектор піраміди запишіть основну узагальнюючу думку щодо вашого персонального рівня і свій висновок. Наприклад, "Оточення: спонукає до зросту/заважає розвитку, знайти кола за інтересами, змінити обстановку у кабінеті/домі, попрацювати над стосунками з... тощо".
Зробіть арт-терапевтичну вправу по завершенню роботи (рекомендація в кінці допису).
І рівень. ОТОЧЕННЯ
"Що я маю?", "Де я перебуваю?", "Хто і що мене оточує?"
В основі піраміди лежить середовище проживання людини. На цьому рівні є все те, що нас оточує: умови життя, люди, з якими ми контактуємо, місце, де ми живемо, що ми зазвичай бачимо, чуємо. Це стосується всіх аспектів життя: матеріальних благ, можливостей, сім'ї.
Питання до рівня:
Яка у мене робота/бізнес (навчання)? Який мій дохід?
Хто мої друзі? Які у мене стосунки з близькими, родиною?
Що на цьому рівні потребує моєї уваги, поліпшення?
Які кроки до поліпшення я уже можу зробити та який подальший план скласти?
ІІ рівень. ПОВЕДІНКА, ДІЇ
"Що я роблю?", "Чим займаюся?"
Тут наші дії чи бездіяльність, результати. Цей рівень - це реакція на перший - обставини, середовище проживання.
Результативність і мотиви людини визначають дії, які вона звикла здійснювати та спосіб взаємодії з іншими людьми. Ви можете зрозуміти щось щодо своєї реальності в тому разі, якщо поставите собі запитання про особисті дії і бажані результати.
Питання до рівня:
Що я роблю на своєму місці (в роботі, стосунках)? Що роблять інші люди з мого оточення?
Чи відповідають мої реальні, а не гіпотетичні дії очікуванням (щодо стосунків, роботи, фінансового рівня тощо)?
Які дії, способи комунікації заважають мені досягати бажаного, а які є ефективними?
Які дії я уже можу зробити для поліпшення ситуації, а які спланувати на майбутнє?
ІІІ рівень. ЗДІБНОСТІ
"Що я вмію?", "Як я обираю?", "Як я можу впливати на світ?"
Цей рівень стосується стратегії. Він визначає досвід і навички людини, а також її пріоритети, внутрішній ресурс і вміння ним користуватися. На цьому рівні можна розібрати свої установки, які заважають рухатися у своєму розвитку у різних сферах життя.
Людина визначається з тим, на що здатна, це про здатність до розширення і застосування здібностей і навичок для вирішення життєвих питань.
Питання до рівня:
Якими особливими навичками, талантами я володію? Як застосовую їх у різних сферах життя?
Як я ставлюся до людей із мого оточення? Як я проявляюся у стосунках?
Які навички я маю освоїти, які здібності, таланти розвинути для досягнення бажаних результатів?
Які кроки я уже можу зробити у цьому напрямку та який подальший план розвитку скласти?
IV рівень. ЦІННОСТІ ТА ПЕРЕКОНАННЯ
"Що для мене важливо?"
У кожної людини є певні власні внутрішні правила, принципи, установки (свідомі чи несвідомі) які визначають її вчинки та життєвий стиль.
Цінності та переконання, як правило, формуються сім'єю, авторитетними людьми, культурним оточенням. На цьому рівні розкриваються шаблони і стереотипи сприйняття, які не дають отримати бажане.
Питання до рівня:
Чому я займаюся тим, чим займаюся?
На кого із мого оточення мені хотілося/хочеться бути схожим? Який стиль життя цієї людини?
Що для мене є цінним у житті (складіть список із 5-10 ваших цінностей)? Наскільки мої цінності реалізовані та співпадають із способом життя (у роботі, стосунках тощо)?
Які із моїх цінностей потребують уваги на даному етапі життя? Які перші кроки я уже можу зробити для того, щоб мій спосіб життя відповідав моїм цінностям та який подальший план скласти?
V рівень. ІДЕНТИЧНІСТЬ, ОСОБИСТІСТЬ
Хто я? Що мною рухає?
До цього рівня належить самооцінка, самоцінність особистості, усвідомлення свого місця та ролі у світі. Це може включати як ототожнення себе з професією, сімейним станом, релігією тощо, так і охоплювати особистість вцілому.
Усі люди різні: навіть люди, які виховані в однаковому оточенні, мають однакову освіту, схожу шкалу цінностей. Самоідентифікація - важливий чинник успіху в житті.
Питання до рівня:
Хто я? Ким я себе вважаю? Запишіть 5-10 іменників про себе.
Яка моя суть і роль у професії, спільноті, стосунках тощо?
Чи співпадає моє самосприйняття (реальне або бажане) з ролями, способами прояву у професії, спільноті, стосунках?
Які кроки до особистісного самовираження/розвитку я уже можу зробити, щоб зберігати вірність власному "Я" і бути в доброму стосунку зі світом?
VI рівень. МІСІЯ
Заради чого я живу? Що я хочу лишити після себе?
Це найвищий рівень, який стосується сенсу життя і направлений на надособистісні орієнтири людини. Це може бути ставлення до життя і смерті, духовні устремління і цілі, не обмежені лише матеріальними рамками.
Цей рівень допомагає усвідомити важливість і цінність конкретної людини в масштабах світу. Наприклад, японські компанії базуються на засадах цінностей і місії, яка буде актуальною і через 100-200 років.
Питання до рівня:
Чи бачу я сенс у тому, чим займаюся? Яка моя місія? Який внесок я роблю/збираюся зробити у світ?
Куди і з ким я йду у своїй місії? Чи існують спільноти, які мають таку ж місію? Чи належу я до такої спільноти?
Які зовнішні та внутрішні духовні опори я маю, щоб нести свою місію? Що дає мені наснаги та відчуття сенсу життя?
Що уже зараз я можу зробити та який подальший план скласти, щоб відчувати вищий сенс свого життя (у стосунках, професії тощо)?
Модель піраміди Ділтса вибудувана таким чином, що кожне наступне запитання розкриває причинно-наслідкову закономірність. За цією схемою ви зможете прослідкувати, на якому рівні знаходиться проблема і давати туди фокус роботи.
Для додаткового арт-терапевтичного ефекту попрацюйте у техніці "Колаж"
До кожного рівня підберіть картинки, які вам подобаються та відповідають бажаній ситуації.
З'єднайте фрагменти з кожного рівня у одну картину (можна скористатися онлайн-програмами або зробити вирізки з журналів)
Дайте назву картині. Запишіть девіз-побажання.
Для натхнення готову роботу можна повісити на стіну чи поставити на заставку.
Цікавого вам дослідження та саморефлексії 
© Психологічний практикум, питання для саморефлексії: Анна Паливода - аналітично орієнтована психологиня, кризова консультантка
Інкурсія
Джерело:

|
ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “КАКТУС”
Автор методики – Панфілова М. А. Мета: дослідження емоційно-особистісної сфери дитини, виявлення наявності агресії, її направленості і інтенсивності. Методика призначена для роботи з дітьми старше 3 років.
Процедура. При проведенні діагностики видається аркуш паперу форматом А4, простий олівець, кольорові олівці. Після того, як дитина намалювала малюнок, їй задають питання, відповіді які допоможуть уточнити інтерпретацію.
Інструкція: «На аркуші паперу намалюй кактус – таким, яким ти його собі уявляєш».
Запитання:
1. Цей кактус домашній або дикий?
2. Цей кактус сильно колеться? Його можна помацати?
3. Кактусу подобатися, коли за ним доглядають, поливають, удобрюють?
4. Кактус росте один або з якою-небуть рослиною по сусідству? Якщо зростає з сусідом, то, яка це рослина?
5. Коли кактус підросте, то, як він зміниться (голки, обсяг, відростки)?
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “КАКТУС”
Агресивність – наявність голок, особливо їх велика кількість. Сильно стирчать, довгі, близько розташовані один до одного голки відображають високий ступінь агресивності.
Імпульсивність – уривчасті лінії, сильний натиск.
Егоцентризм, прагнення до лідерства – великий малюнок, розташований в центрі листа.
Невпевненість у собі, залежність – маленький малюнок, розташований внизу аркуша.
Демонстративність, відкритість – наявність виступаючих відростків в кактусі, химерність форм.
Скритність, обережність – розташування зигзагів по контуру або всередині кактуса. Наявність западин і вгинань свідчить про скритність, такий малюк говорить куди менше, ніж знає.
Оптимізм – зображення «радісних» кактусів, використання яскравих кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.
Тривога – переважання внутрішнього штрихування, переривчасті лінії, використання темних кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.
Жіночність – наявність м’яких ліній і форм, прикрас, квітів.
Якщо кактус має опуклості – значить, дитина відкрита і простодушна.
Екстравертованість – наявність на малюнку інших кактусів або квітів.
Прагнення до домашнього захисту, почуття сімейної спільності – наявність квіткового горщика на малюнку, зображення домашнього кактуса.
Відсутність прагнення до домашнього захисту, почуття самотності – зображення дикоростучого, пустельного кактусу.
Чим яскравіший кактус – тим більш життєрадісним є досліджуваний. Якщо ж він похмурий і в малюнку переважають темні тони – значить, необхідно якщо не бити на сполох, то хоча б дізнатися причину.
Розміщення на аркуші. Малюнок у центрі означає нормальний рівень самооцінки, відсутність незадоволеності своїм становищем і якихось особливих домагань. Чим сильніше малюнок зрушується вгору, тим вища самооцінка, і відповідно, чим нижче малюнок – тим менше впевненості в собі. Зрушення вліво означає – присутність в характері рис інтроверта, вправо – схильність до екстраверсії. Розмір кактуса також має значення, чим крупніший малюнок, тим більш вираженим є прагнення до лідерства, наполягання на своїй думці як єдиній вірній.
Характеристика ліній і сили натиску на олівець. Тут слід зазначити, що чим сильніший натиск на олівець, уривчастість ліній, використання внутрішнього штрихування, тим більше автор малюнку схильний до імпульсивності, тривожності, пригніченості настрою. Більш тонкі лінії, певна «легкість» натиску, вільність ліній в малюнку, присутність елементів, що додають кактусу привабливість, позитив, що викликають симпатію говорять про більш поступливий, м’який характер особистості, почуття гумору, позитивний настрій, відкритість. Наявність зигзагів, різких виступів розглядається як замкнутість, обережність. Необхідно звернути увагу безпосередньо на форму кактуса. Хитромудра, химерна і вітіювата форма говорить про демонстративність.
Домашній або дикоростучий? Подивіться як росте кактус. Якщо він намальований у квітковому горщику, то це інтерпретується як бажання домашнього затишку, прагнення до створення сім’ї, орієнтування на будинок, сімейне вогнище. Відповідно дикий, неокультурений, намальований в пустелі кактус уособлює собою самотність усвідомлено вибрану або вимушену. Якщо кактус «росте» на малюнку «з нізвідки», тобто відсутня навіть найменша основа – значить і в реальності немає опори у вигляді домашнього затишку, людина, можливо, не планує створення сім’ї або має будь-які труднощі, проблеми з близькими людьми і підсвідомо відчуває неприйняття, відторгнення, брак домашньої захищеності.
Наявність голок (один з найважливіших елементів). В реальності кактуси в залежності від видів можуть мати довгі, гострі і рідкісні голки; більш короткі і часті; дуже короткі, які практично не колються. На цьому і будується трактування малюнку. Чим довше, більше за кількістю і гостріші голки, тим вороже, агресивніше в спілкуванні характер автора «кактусу». Але в той же час голки можуть розглядатися як певного роду захист від навколишнього середовища, необхідний для збереження цілісності особистості. Все залежить від того наскільки голкам приділена увага, чи зроблений акцент на них за допомогою штрихування, сильного натиску або інших елементів.
Наявність «діток» на кактусі. Є думка, що «дітки» на кактусі позначають насправді дітей, або вже наявних, або планованих в майбутньому. Найчастіше «дітки» зустрічаються на «одомашнених» кактусах, що вже означає прагнення до створення сім’ї.
Присутність додаткових елементів. Це можуть бути написи, підписи під малюнками, пояснення, а також інші тварини, рослини і т.д. Ці додаткові елементи мають важливе значення для характеристики малюнка в цілому, вони дають можливість тлумачити його більш повно і точно.
Звичайно, дані ознаки не можна вважати єдино вірними: на уявлення дитини про кактус можуть вплинути побачені ним раніше малюнки в книжках і телевізійні передачі. У будь-якому випадку, не бійтеся задавати навідні запитання, чому кактус вийшов саме таким, а не яким-небудь іншим. Але, найважливіше – це пам’ятати: якщо з’явилися сумніви і тривоги з приводу психічного стану дитини і на це є якісь підстави, то саме час відвідати кабінет дитячого психолога.
|

Іноді вашу дитину ображають інші діти!
Якщо ви маєте дитину, то так чи інакше, періодично стикаєтесь з проблемою, що хтось:
• Обзиває вашу дитину неприємними словами
• Ігнорує і намагається виключити з компанії
• Пускає плітки щодо вашої дитини
• Маніпулює заради власної вигоди при цьому прикидається другом/подругою
• Підбиває дитину на дії, які б вона сама не зробила би (паління, крадіжки, скиданні відвертих фото, прогули…)
• Насміхається з дитини
• Хейтить в соцмережах
• Принижує при інших однолітках
Та багато іншого
Ви своєю чергою задаєтесь двома важливими питаннями:
1. Як допомогти дитині впоратись з емоціями? Як підтримати її коли вона засмучена, плаче або у відчаї?
2. Як зробити так, щоб вашу дитину не чіпали, щоб вона могла за себе постояти? Як зробити так, щоб вашу дитину поважали, а не ображали та принижували?
Запрошую розібрати цю тему на безоплатному майстер-класі “Як навчити дитину самостійно захищати себе в дитячих колективах”
Ви дізнаєтесь:
• Чому дитина не може себе захистити і стає жертвою чужих насмішок, образ та принижень
• ТОП 5 особистісних характеристик дитини, які треба прокачати, щоб вона могла легко захищати себе
• Практичні поради, як навчити дитину психологічному самозахисту
Реєструйтесь на майстер клас!
Бути всім, кому важлива безпека своєї дитини!
|
|
Категорії розділу |
|---|
|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
|
|
Актуально / Нові підручники [74]
|
|
Олімпіади [4]
|
|
Поурочне планування [16]
|
|
Рефлексія [7]
|
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка [193]
|
|
Методичні рекомендації [64]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [38]
|
|
НУШ [33]
|
|
Астрономія МЕТОДИКИ [6]
|
|
Інформатика МЕТОДИКИ [21]
|
|
Кабінет інформатики [17]
|
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
|
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [297]
|
|
Інструментальна цифрова дидактика [19]
|
|
Хмарні технології в освіті [90]
|
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
|
Сервіси та послуги Google [19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
|
Сайт вчителя [18]
|
|
Змішане навчання [8]
|
|
Перевернуте навчання [15]
|
|
Кейс-метод навчання [13]
|
|
Ігрова педагогіка [31]
|
|
Веб-квести [14]
|
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
|
|
Брейн-ринг [5]
|
|
Онлайн-освіта [7]
|
|
Освіта за допомогою відео [26]
|
|
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
|
Проектний метод навчання [99]
|
|
Інтегроване навчання [20]
|
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
|
Бінарні уроки [6]
|
|
Як працює мозок? [114]
|
|
Мотивація [10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
|
Розвиток критичного мислення [12]
|
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
|
|
Тематичні тижні та декади [7]
|
|
Україна - рідний край [1]
|
|
Творчість [2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|