Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Всього матеріалів в каталозі: 1683 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 168 169 » |
24.01.2023 року у ліцеї імені Т.Г.Шевченка відбувся майстер-клас «Робототехніка як один із напрямків впровадження STEM-освіти. Створення робота» (Погорєлов О.В., Бодрова Л.М. та Себро В.Г., учителі інформатики ліцея імені Т.Г.Шевченка, Мельченко К.С., учитель інформатики ОЗО «Миргородський ліцей імені І.А. Зубковського») у рамках засідання спільноти вчителів інформатики.


|
«Вивчаю — не чекаю» — мобільний застосунок для учнів та учениць 1–4-го класу, з яким весело і цікаво вивчати математику та читання. Його мета — надати всім українським учням та ученицям 1–4-х класів можливість навчатися за українськими навчальними програмами в будь-якій точці світу та за будь-яких умов.

|
Участь у тренінгу на тему: "Професійний стандарт та компетентності вчителя НУШ".
Центр професійного розвитку педагогічних працівників ММР.

|
ПЕРЕЛІК ВИДАНЬ НУШ
 |
Маршрутизатор дій педагога Нової української школи: інструкція-порадник/ Донецький облІППО; за заг. ред. С. Ю. Гарної, Н. О. Капінус. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 40 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник керівника Нової української школи: збірник методичних матеріалів на допомогу директору та заступнику директора закладу загальної середньої освіти / Донецький облІППО; за заг. ред. Г. О. Щербиніної. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 68 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник класного керівника Нової української школи : збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО ; за заг. ред. А. Дубяги. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 44 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник психолога Нової української школи: збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО; авт. кол. : к.п.н., доц. В. С. Поуль, О. М. Кадук, К. В. Нікітюк. Краматорськ : Відділ інформаційно- видавничої діяльності, 2021. – 46 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: мовно-літературна освітня галузь: збірник науково-практичних матеріалів / Донецький облІППО; за заг. ред. І. Ціка. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 215 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: математична освітня галузь : збірник методичних матеріалів/ Донецький облІППО; за заг. ред. О. Кітової. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 37 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник учителя Нової української школи: природнича освітня галузь : збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО; за заг. ред. В. Шабанова. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 45 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник учителя НУШ: соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь / Донецький облІППО; за заг. ред. О. А. Спірке –Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. –91 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: громадянська та історична освіта : збірник науково-практичних матеріалів / Донецький облІППО ; за заг. ред. О. Лаврут. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 120 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: технологічна освітня галузь : збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО; за заг. ред. С. Панченко – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 60 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: інформатична освітня галузь : збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО; за заг. ред. О. Пилипчук– Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 48 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник учителя Нової української школи: мистецька освітня галузь: навчально-методичний посібник / Донецький облІППО; за заг. ред. Л. Хмарної. – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 53 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Методичний путівник Нової української школи: фізична культура : збірник методичних матеріалів / Донецький облІППО; за заг. ред. Качана О. А.– Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 62 с. |
Заванта-
жити
|
 |
Інноваційні технології супроводу реалізації базової середньої освіти в умовах реформування НУШ / Донецький облІППО; за заг. ред. В.С. Поуль, А.В. Сазонової – Краматорськ : Відділ інформаційно-видавничої діяльності, 2021. – 108 с. |
Заванта-
жити
|
НУШ |
Переглядів: 13 |
Додав: chuhyys |
Дата: 29.12.2022
|
|
Навчальна програма (модифікова) з інформатика 7 клас. Календарно-тематичне планування уроків
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ
Пояснювальна записка
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
|
|
Категорії розділу |
---|
Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ
[260]
|
Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ
[32]
|
Актуально / Нові підручники
[67]
|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[211]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[5]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[184]
|
Методичні рекомендації
[48]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[21]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[18]
|
Кабінет інформатики
[13]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[33]
|
Сучасні технології навчання
[238]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[9]
|
Хмарні технології в освіті
[78]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[58]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[15]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[8]
|
Змішане навчання
[6]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[22]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[24]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[95]
|
Інтегроване навчання
[18]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[31]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[9]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[11]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[29]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
Науково-дослідницька діяльність
[68]
|
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри
[16]
|
ГУРТКОВА РОБОТА
[22]
|
ФІЛОСОФІЯ
[45]
|
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ
[131]
|
|
|