ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 1812
    Показано матеріалів: 11-20
    Сторінки: « 1 2 3 4 ... 181 182 »

    Філософія освіти | Переглядів: 13 | Додав: chuhyys | Дата: 05.02.2024 | Коментарі (0)

    2 клас | Переглядів: 16 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    5 порад для мотивації дітей до навчання

    Мотивація та віра у власні сили важливі для будь-якої справи, а для успішного навчання і поготів. Чому? Бо мотивація – це саме те, що допомагає нам іти далі навіть тоді, коли ми зіштовхуємося з перешкодами, дає заряд енергії та впевненість у власних здібностях. 

    Розуміючи, як мотивувати дітей до навчання, ви можете допомогти їм досягти чималих успіхів у подальшому житті. Додатковий бонус: покращення продуктивності та розвиток креативності. Тож як мотивувати учнів?

    1. Дати більше самостійності

    Дослідники сходяться на думці, що надання певної автономності школярам – за умови правильної постановки навчальних цілей – допомагає мотивувати їх на нові досягнення. Наприклад, можна дати дітям можливість самостійно сформулювати тему для навчального проєкту, вибрати, яку саме книгу читати тощо. Водночас важливо все ж контролювати роботу учнів. 

    2. Забезпечити зворотній звʼязок

    Так, щира і конкретна похвала значно посилює мотивацію. Проте не варто обмежуватися короткою фразою на кшталт «Ти молодець», значно краще звернути увагу саме на те, що та як зробив учень. Наприклад, можна сказати «Ти чудово проаналізував історичні джерела для дослідження та виділив найважливіше». Такий тип зворотного зв’язку здатен посилити впевненість у своїх знаннях та водночас показати, що дитина робила все правильно, а отже – її стратегії роботи дієві.  

    3. Навчити інакше дивитися на невдачі

    На жаль, у навчанні не все і не одразу дається легко. Але діти не завжди розуміють це і неабияк засмучуються, отримавши, наприклад, не надто високу оцінку. Тож важливо навчити їх сприймати оцінки насамперед як стимул, як потребу звернути увагу на якісь важливі моменти чи підтягнути знання, а не як вирок. Загалом, аби зробити це, педагог має сам сприймати оцінки саме так.

    4. Навчати без стереотипів

    Створення сприятливого навчального середовища – це ще й про відсутність стереотипного підходу до освітнього процесу. Бо насправді це нерідко може стати справжньою перешкодою для самореалізації. Наприклад, дослідження свідчать, що давні стереотипи про те, що дівчатам не надто добре даються точні науки, заважають їм проявити свої таланти. Аналогічно працюють стереотипи щодо того, що представники певних соціальних груп чи культур недостатньо здібні до навчання. Саме тому під час роботи з учнями важливо врахувати всі ці нюанси.  

    5. Розкривати приховані таланти

    І хоча це не найпростіше завдання, все цілком реально! Але для початку важливо проаналізувати, що вдається дітям добре, а що – не дуже. Як це зробити? Наприклад, за допомогою олімпіад. І ні, йдеться не про стандартні конкурсні змагання, які доступні далеко не всім, а про інтернет-олімпіади «На Урок», у яких можуть в будь-який момент узяти участь усі охочі. 

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 19 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2024 | Коментарі (0)

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 21 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.01.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [292]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [51]
    Методичний кейс [1659]
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [53]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [161]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7