ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 279
    Показано матеріалів: 231-240
    Сторінки: « 1 2 ... 22 23 24 25 26 27 28 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Перевернутий клас

    TEACH-HUB.COM

    Перевернутий клас - супер модна стратегія навчання

    Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? "Перевернутий клас" - супер модна стратегія навчання!?

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 198 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.07.2018 | Коментарі (0)

    Швейцарська школа за якістю освіти може «дати фору» фінській. Про це свідчать враження Ірини Плиткевич, мами двох дітей, які відвідують швейцарську школу. Публікуємо текст без змін з дозволу автора.

    Майже місяць у швейцарській школі, і я не встигаю записувати те, що мене вражає. Поділюся цим. Нехай найбільш просунуті мами, тата і вчителі заберуть краще в свої будинки, школи і курси.

    – 1 –
    Уроки йдуть блоками по півтори години. Між ними двадцять хвилин відпочинку, під час якого діти завжди на вулиці. Так, мені все зрозуміло про різницю в погоді, але тут так побудована школа, що діти виходять з класу на повітря під навіс. Така тераса у кожного класу. (Ну а раптом ви будете будувати свою школу). Їм навіть не треба перевзуватися. У будь-який дощ і вітер вони там.
    У гарну погоду всі (і вчителі, клянусь!) Грають в футбол, баскетбол, пінг-понг і т.д. Дитину, яка НЕ бігає, швидше за все відведуть до лікаря. Моїх водили кожен день перших два тижні. А вони просто не в курсі, що в школі можна бігати.

    – 2 –

    З 11:30 до 13:30 обідня перерва. Можна залишитися у школі, можна повернутися додому. Мене ця перерва трохи дратує, але через неї діти взагалі не втомлюються. Взагалі. Олена вчора запитала: «А довго ми ще так відпочивати будемо?». З ранку вчаться з 8:15 увечері до 16:00. У середу короткий день до 11:30.

    – 3 –
    Щоб діти не боялися формулювати свої думки в письмовому, в школі є пошта «учитель – учень». У кожної дитини свій поштовий ящик, туди кладеш записочку, учитель обов’язково відповідає особисто тобі. Користується неймовірним успіхом – з ранку все біжать забирати свої «листи».

    – 4 –
    Словникові диктанти пишуть під картинкою. Тобто під картинкою, що позначає якесь слово, потрібно написати правильно саме це слово. А не під диктовку. Вважаю, що ось це з серії «все геніальне просто». Дитина запам’ятовує, що пишеться слово, візуально порівнюючи його з картинкою. Це працює нереально.

    – 5 –
    Коли роблять якусь доповідь, завжди включають музику. Я не дуже розумію поки, як це працює, але на «зробити доповідь» завжди черга через те, що діти самі вибирають для доповіді музику. У доповіді, до речі, вітається костюм і реквізити. Така собі міні-вистава.
    Ніяких презентацій в Power Point немає. Вважається, що дитина в початковій школі не може зробити презентацію самостійно.

     

    – 6 –
    На математиці ЯК вирішувати приклади не пояснюють. Тобто дитина, на основі наявних у неї вже знань, повинна придумати, як легше вирішити, припустимо, 48 + 53, вийти і пояснити. Правильного способу немає, все вирішують так, як їм зручно. Своїм способом.
    Через це, припустимо, коли з’ясувалося, що клас вже знає дроби, а Олеся ще не в курсі, всі діти кинулися пояснювати їй по-різному, використовуючи яблука, кубики та пластилін. Вчителька самоусунулася, а за два дні просто запитала її, чи все зрозуміло. Олеся каже: «Мені ще ніколи жодна тема не була НАСТІЛЬКИ зрозуміла».

    – 7 –
    Багато що чіпають руками. Весь навколишній світ – це взагалі про «помацати і спробувати».
    Дегустували тут пшеницю, жито і овес. Потім їздили на млин це все молоти. Тепер їм обіцяють, що пекар спече з їх борошна булочки і принесе це все в школу.

    На географії вивчають місцевий регіон буквально так: «Ось тут у нас така-то річка, ходімо дивитися. Бачите, тут грунт такий-то, а тут такий-то. Тут на горі, дивіться, така рослинність, а ось на тій горі – поїдемо завтра – інша рослинність ».
    На предмет, який про «зробити руками» (attivita creativa), – годин стільки ж, скільки і на фізкультуру. І це два лідери за кількістю години на тиждень.

    – 8 –
    Вважають, що помилки – шлях до успіху. В Олени в класі (3 клас) зробили навіть таку фею помилок (дуже гарна симпатична лялечка). Самі, руками. Фея ця голосом, зрозуміло, вчительки пояснює їм, що помилятися добре і можна, переживати тут взагалі нічого, тому що ти: а) мислиш креативно; б) не боїшся робити.
    У Олесі (5 клас) вчителька розповідає кожен день новий приклад з науки, коли помилка призвела до відкриття.

    – 9 –
    Довідка від лікаря потрібна, якщо тільки пропускаєш більше двох тижнів! Правда, це єдиний випадок, коли треба всі завдання робити вдома.
    – 10 –
    Школа початкова. Муніципальна, абсолютно безкоштовна. На мій погляд, темп досить повільний, але тим не менш програми в цілому збігаються, а в Олесі клас навіть трохи пішов вперед в порівнянні з нашим. Не розумію, як це у них виходить з таким «відпочинковим» підходом. Але подивимось


    Ідеї для створення дотепних навчальних мемів на будь-якому уроці, а також добірка зручних онлайн-інструментів для їх монтажу.

    Як би не намагались вчителі бути серйозними під час уроків, але всі люблять дотепний гумор. Погодьтесь, і вечорами не всі читають виключно «розумні» книги, а дійсно творчі вчителі черпають ідеї для впровадження на уроках з найрізноманітніших джерел!

    Команда освітнього проекту «На Урок» постійно шукає і знаходить ідеї та навчальні прийоми, які можуть стати ефективним і креативним доповненням до уроку кожного сучасного педагога! Інколи, це переосмислення загальновідомих ігрових форм, а інколи – запозичення трендів з бізнесу чи культури, які можуть стати ефективними формами навчального процесу.


    Огляд особливостей та переваг сучасної навчальної технології: кейс-уроків.

    Як поліпшити навчальний процес та зацікавити учнів? Знайти нові форми проведення занять! Звісно, класичні уроки вже давно перевірені часом і їх значення не можна недооцінювати, але і нові підходи варті уваги. Особливо це стосується кейс-технологій, які останнім часом використовуються все активніше.

    Вигадали технологію кейсу у США на початку ХХ століття, а найбільш активними його адептами стали викладачі Гарвардської школи бізнесу, зокрема, її декан Дін Донхем. Новий метод вразив викладачів настільки, що згодом став основною формою навчання студентів. Учням була запропонована певна проблемна ситуація, а вони мали проаналізувати її та надати рекомендації щодо вирішення питання. Саме так процес навчання вдалося максимально наблизити до реального життя.


    Рефлексія в навчальному процесі – це що насправді? Яким чином використовувати? Проаналізувавши безліч розробок уроків педагогів з усіх куточків України, маю сказати, що не всі педагоги не приділяють належної уваги цьому етапу уроку. Ні, не те щоб вони не знали про нього, але не використовують на повну потужність. Начебто є в плані уроку такий етап, але ж… вчитель обмежується питаннями: “Діти, вам сподобався урок?”, “Ви все зрозуміли?”, а всі дружно відповідають: “Так! Так!” і чимдуж поспішають з  уроку. Ну звичайно, а що вони мали б сказати? Така рефлексія!

    Що таке рефлексія і для чого?


    Сторітеллінг (англ. Storytelling), або розповідання історій, був винайдений і успішно випробуваний на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International. Розробляючи свій метод, Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії більш виразні, захоплюючі, цікаві і легше асоціюються з особистим досвідом, ніж правила або директиви. Вони краще запам’ятовуються, їм надають більше значення та їх вплив на поведінку людей сильніше.

    Види сторітеллінга:

    1. Соціальний (некомерційний)

    –        культурний

    http://www.airo.com.ua/storitelling-yak-efektivniy-variant-neformalnogo-navchannya/


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7