ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    Кейс-уроки: як пов’язати навчання з реальним життям

    Огляд особливостей та переваг сучасної навчальної технології: кейс-уроків.

    Як поліпшити навчальний процес та зацікавити учнів? Знайти нові форми проведення занять! Звісно, класичні уроки вже давно перевірені часом і їх значення не можна недооцінювати, але і нові підходи варті уваги. Особливо це стосується кейс-технологій, які останнім часом використовуються все активніше.

    Вигадали технологію кейсу у США на початку ХХ століття, а найбільш активними його адептами стали викладачі Гарвардської школи бізнесу, зокрема, її декан Дін Донхем. Новий метод вразив викладачів настільки, що згодом став основною формою навчання студентів. Учням була запропонована певна проблемна ситуація, а вони мали проаналізувати її та надати рекомендації щодо вирішення питання. Саме так процес навчання вдалося максимально наблизити до реального життя.

    Що це?

    Кейс-уроки – це навчальний матеріал, структурований певним чином. Він містить проблемну ситуацію та дані, які треба опрацювати, аби знайти вирішення питання. Представлені дані системно відображають розділи шкільної програми, одночасно охоплюючи і суміжну інформацію поза її межами. Тобто інформація подана у кейсі, обов’язково відповідає чинним вимогам до навчання, але разом з тим тісно пов’язана з реальним життям.

    Учні при цьому перестають бути пасивною стороною, що просто сприймає інформацію. Навпаки, вони опиняються в центрі подій та мають активно працювати у групах заради вирішення питання.

    Чому це добре?

    Все просто: давно доведено, що мозок людини краще сприймає не розрізнені факти, а взаємопов’язані, то чому б цим не скористатися? Зв’язки між поняттями та явищами з різних предметів встановити не так складно, як може видатися на перший погляд. І саме тут на допомогу приходять кейс-технології.

    Кожний розділ кейсу не просто висвітлює якусь тему, а дає відповідь на певні запитання:

    1. Як це працює?
    2. Які проблеми існують в зв'язку з цим?
    3. Як їх можна подолати?
    4. Який можна отримати результат?
    5. Які є фундаментальні і нові знання в цій галузі?
    6. Міні-історії.

    Таким чином діти отримають цілісне уявлення про досліджуване явище.

    Чому це актуально?

    Кейс-уроки ліквідують невідповідність між:

    • встановленими стандартами навчання та індивідуальними характеристиками особистості учнів (інтереси, здібности, темп/ритм засвоєння знань тощо);
    • темпами розвитку науки та пізнавальними можливостями учнів;
    • необхідністю обрати навчання за певним профілем та спрямованістю на багатостронній розвиток особистості.

    Тож не дивно, що в багатьох країнах кейс-уроки вже давно перетворилися на одну з ключових форм занять, та поступово стають все популярнішими і в Україні. Кейс-технології поєднують у собі багато переваг. І головне, що неодмінно зацікавить вчителів майбутніх першачків, кейси цілком відповідають вимогам НУШ, ідеально вписуючись в концепцію сучасної освіти.

    Чому це цікаво дітям?

    Спробуйте і побачите, що дітям обов’язково сподобається нова форма занять. А все тому, що під час таких уроків учні:

    • отримують навички швидкого пошуку інформації;
    • вчаться творчо застосовувати отримані дані в практичних цілях;
    • отримують конкретні корисні знання з предмету;
    • самі роблять висновки на основі отриманих знань;
    • покращують свої інтелектуальні та комунікаційні здібності.

    Цікаво, чи не так? Але як все це реалізувати на практиці, зокрема в умовах НУШ? Як зробити дійсно оригінальні кейси та правильно поєднати різні галузі знань? Ці питання цікавлять всіх, але особливо ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– вчителів, які вже невдовзі працюватимуть за програмою Нової української школи. Вивчаєте нюанси компетентнісного підходу? Кейс-уроки ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– це саме те, що вам потрібно!

    Саме кейс-технологіям та особливостям їх використання у початковій школі згідно з програмами НУШ буде присвячений вебінар Юлії Плющ, фіналістки Всеукраїнського конкурсу Народний спікер V3 та лауреатки ХV обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості.

    Вебінар: Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ

    ВЗЯТИ УЧАСТЬ

    Відбувається трансляція
     В ефірі

     Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok

    Підпишіться на розсилку
    Ми надсилатимемо наші цікаві та дуже корисні статті щонеділі

     

    Поширити у соціальних мережах

    FACEBOOK80 VIBER3 TELEGRAM1 TWITTER0

    Читайте також:

    Категорія: Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Додав: mirgorodschoolseven (24.04.2018)
    Переглядів: 211 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7