ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » Музичне мистецтво » Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво

    У категорії матеріалів: 5
    Показано матеріалів: 1-5

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ- Мистецька освітня галузь (згідно наказу МОН від 02.08.24 №1093)

    Бали

    ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ

    Група1.Пізнання мистецтва,художнє мислення.

    Група2.Художньо-творча діяльність,

    Мистецька комунікація.

    Група3.Емоційний досвід,художньо-естетичне

    ставлення.

     

    1

    Учень /учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається помилок

    Учень /учениця:

    виконує частину завдань за поданим зразком 

    лише з допомогою вчителя.

    Учень / учениця:

    виявляє емоційність (словами/рухами) під час 

    сприймання певних творів мистецтва та/або 

    мистецької діяльності лише в окремих ситуаціях.

     

    2

    Учень / учениця:

    описує твір за зразком чи за допомогою запитань 

    вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за 

    змістом почутого / побаченого, припускається 

    незначних помилок.

    Учень / учениця:

    виконує частину завдань за поданим зразком з 

    допомогою вчителя.

    Учень /учениця:

    виявляє емоційність під час сприймання певних 

    творів мистецтва та/або мистецької діяльності, 

    використовує прості однотипні фрази.



     

    3

    Учень /учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається незначних помилок.

    Учень / учениця: виконує завдання за поданим зразком переважно з допомогою вчителя.

    Учень /учениця:

    виявляє емоційність під час сприймання творів 

    мистецтва та/або мистецької діяльності, користується 

    простими фразами/ реченнями.

     

    4

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/явище мистецтва, може пояснити окремі поняття/терміни; комунікує з іншими щодо мистецтва за допомогою вчителя, використовує прості однотипні фрази.

    Учень /учениця: виконує завдання за зразком під постійним керівництвом учителя; ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; періодично долучається до колективної мистецької діяльності, розуміє обов’язки в групі.

    Учень / учениця: називає за запропонованим переліком та/або допомогою вчителя емоції від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює за допомогою вчителя власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності простими фразами/ реченнями.

     

    5

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/явище мистецтва, пояснює окремі поняття/терміни, припускається незначних помилок; комунікує з іншими щодо мистецтва переважно за допомогою вчителя, використовує прості однотипні фрази, речення.

    Учень /учениця: виконує завдання за зразком переважно під керівництвом учителя; ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; бере участь у колективній мистецькій діяльності, виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі.

    Учень /учениця: називає за допомогою вчителя емоції від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює за допомогою вчителя власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності простими реченнями.



     

     

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/ явище мистецтва, пояснює окремі поняття/терміни; комунікує з іншими щодо мистецтва, використовує прості однотипні фрази, речення.

    Учень / учениця: виконує завдання за зразком, частково потребує керівництва вчителя; застосовує елементи імпровізації/експериментуваншг, ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; бере участь у колективній мистецькій діяльності, виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі.

    Учень / учениця; називає емоції переважно за допомогою вчителя від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює (переважно за допомогою вчителя) власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності.

     

    7

    Учень /учениця: характеризує твір/явище мистецтва, частково використовує термінологію; наводить деякі приклади зв’язків між мистецтвом І життям бере участь в обговоренні творів мистецтва, висловлює свої думки щодо почутого / побаченого; знаходить з деяких джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень / учениця: самостійно виконує завдання, імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, обирає способи естетизації середовища; використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя; співпрацює з іншими, виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах Мистецтва); описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ художніх образів; вибірково визначає свої уподобання в мистецькій діяльності.

     

    8

    Учень / учениця: характеризує твір/явище мистецтва, використовує термінологію; наводить приклади зв’язків між мистецтвом і життям; бере участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію; знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень / учениця: самостійно виконує завдання; імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, обирає способи естетизації середовища; використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя; пояснює необхідність дотримання авторського права в процесі художньої комунікації; співпрацює з іншими, виконує частковопошукові художньо-творчі завдання.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах мистецтва), застосовує твори / види діяльності для поліпшення емоційного стану; описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ художні образи; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, визначає свої успіхи в мистецтві.

     

    9

    Учень/ учениця: характеризує твір/явище мистецтва, вільно використовує термінологію, порівнює художні образи 3 явищами довкілля; наводить переконливі приклади зв’язків між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію; знаходить і відбирає з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; Імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, визначає і обирає способи естетизації середовища; використовує цифрові технології для втілення задуму; розуміє важливість дотримання авторського права в процесі художньої комунікації співпрацює з іншими, виконує пошукові художньо-творчі завдання.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах мистецтва); вибірково пояснює вплив творів/творчості на власний емоційний стан; застосовує твори / види діяльності для поліпшення емоційного стану; описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ інтерпретує художні образи; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, характеризує свої успіхи в мистецтві.



     

     

    І0

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явище мистецтва, вільно застосовує термінологію, порівнює художні образи з явищами довкілля; наводить аргументовані приклади зв’язків міде мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію, виокремлює необхідну, визначає (під керівництвом вчителя) достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища), застосовує здобуті знання й практичні вміння для їх реалізації, презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере участь у художньо-творчій діяльності за власним вибором і вподобанням; взаємодіє в команді.

    Учень / учениця: описує вплив певного твору/ творчості на власний емоційний стан, інтерпретує художні образи, пояснює ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, ОЦІНЮЄ свої успіхи в мистецтві.

     

    11

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явшце мистецтва, вільно застосовує термінологію, порівнює художні образи з явищами довкілля; наводить аргументовані приклади зв’язків між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) і систематизує інформацію, виокремлює необхідну, визначає достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища),, реалізує їх самостійно, зокрема з використанням цифрових технологій, міжгалузевих зв’язків; презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере активну участь у художньо-творчій діяльності; конструктивно взаємодіє в команді.

    Учень / учениця: вирізняє вплив певного твору/ творчості на власний емоційний стан, наводить приклади; інтерпретує художні образи, пояснює ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, оцінює свої успіхи в мистецтві.

     

    12

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явище мистецтва, вільно застосовує термінологію, виявляє характерні ознаки, здійснює аналогії між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва; бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію виокремлює необхідну, систематизує і узагальнює її; визначає і пояснює достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: обирає відомі способи творення, зокрема медіа формати, виявляє креативність, пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища), реалізує їх самостійно, зокрема з використанням цифрових технологій, міжгалузевих зав’язків; презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує Інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере активну участь у художньо-творчій діяльності, виявляє ініціативу; конструктивно взаємодіє в команді.

    Учень /учениця: вирізняє вплив певного твору/ творчості на зміни у власному емоційному стані, наводить приклади; інтерпретує художні образи, аргументує ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, критично оцінює свої успіхи в мистецтві, визначає способи самовдосконалення.

    Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво | Переглядів: 44 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.11.2024 | Коментарі (0)

    КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

    З ДИСЦИПЛИН ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

    Особливістю системи оцінювання досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу є її багатофункціональність, що зумовлена багатокомпонентністю змісту мистецької освіти, спрямованої на цілісне формування художньо-естетичної культури учнів, і передбачає:

    • формування в учнів емоційно-естетичного ставлення до дійсності, світоглядних орієнтацій, особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, вітчизняної та зарубіжної художньої культури;
    • розвиток емоційно-почуттєвої сфери, оригінального асоціативно-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості;
    • формування знань та уявлень про мистецтво, розуміння специфіки художньо-образної мови різних видів мистецтва, здібності до сприймання та інтерпретації художніх творів;
    • розширення естетичного досвіду, умінь і навичок у сфері мистецької діяльності, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні.

    Об'єктами перевірки та оцінювання у процесі вивчення мистецьких дисциплін учнями мають стати:

    • здатність учнів сприймати, розуміти й відтворювати твори мистецтва, інтерпретувати їх художньо-образний зміст (висловлювати власне естетичне ставлення);
    • уміння й навички з практичної художньої діяльності (відтворення за зразком), досвід самостійної та творчої діяльності (застосування набутих знань і вмінь у змінених, зокрема, проблемно-пошукових ситуаціях);
    • обізнаність у сфері мистецтв - елементарні знання та уявлення про мистецтво, його основні види та жанри, розуміння художньо-естетичних понять та усвідомлене користування відповідною термінологією, уявлення про творчість відомих вітчизняних і зарубіжних митців (мистецтвознавча пропедевтика);
    • загальна естетична компетентність, художньо-образне мислення учнів як інтегрований результат навчання, виховання й розвитку.
    Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво | Переглядів: 159 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 19.01.2023 | Коментарі (0)

    Рівні навчальних досягнень

    Бали

    Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

    Початковий

    1

    Учень (учениця) сприймає музичні твори фрагментарно, виявляючи низький рівень емоційності; відсутня мотивація до пізнання навколишнього світу,  мистецтва; незначний обсяг понятійного апарату не дозволяє  характеризувати художні образи; демонструє слабо сформоване художньо­образне мислення, елементарні навички та вміння у практичній музичній діяльності. Потребує постійної практичної і теоретичної допомоги вчителя.

    2

    Учень (учениця) виявляє вибіркову емоційність та слабо сформовані навички сприймання музичних творів, слабку мотивацію щодо їх пізнання; володіє незначною частиною тематичного матеріалу, виявляє певні практичні вміння та навички, але майже не володіє спеціальною музичною термінологією; словниковий запас дозволяє викласти думку на елементарному рівні. Потребує постійної практичної і теоретичної допомоги вчителя.

    3

    Учень (учениця) виявляє інтерес до пізнання музичних явищ періодично, хоча здатний емоційно сприймати музичні твори з конкретним образно­художнім змістом; знає незначну частину тематичного матеріалу; позитивно реагує на власну  практичну діяльність, але у висловленні вражень послуговується обмеженим понятійним запасом; потребує практичної допомоги вчителя.

    Середній

    4

    Учень (учениця) здатний емоційно сприймати та виконувати музичні твори на репродуктивному рівні, має позитивну мотивацію щодо власної практичної діяльності, але не завжди усвідомлює художньо­образний зміст музичних творів; застосування знань та спеціальної музичної термінології задовільне; потребує практичної допомоги вчителя.

    5

    Учень (учениця) виявляє інтерес та емоційність сприймання музичних творів, виявляє позитивну мотивацію щодо власної практичної діяльності; частково володіє навичками й уміннями, що дає змогу характеризувати окремі музичні твори з конкретною програмною основою; але не завжди вміє інтерпретувати музичні твори непрограмного змісту; виявляє недостатнє знання спеціальної музичної термінології. Потребує періодичної практичної та теоретичної допомоги вчителя.

    6

    Учень (учениця) виявляє здатність емоційно сприймати і відтворювати основну частину музичного матеріалу, має позитивну мотивацію щодо пізнання мистецьких явищ та власної практичної діяльності, хоча не завжди вміє послідовно та логічно характеризувати музичні твори. Потребує періодичної теоретичної допомоги вчителя, але виявляє часткову здатність самостійно виконувати практичні завдання.

    Достатній

    7

    Учень (учениця) виявляє здатність емоційно сприймати та виконувати музичні твори, позитивну мотивацію щодо пізнання мистецьких явищ та власної практичної діяльності; володіє певним термінологічним запасом, але у викладенні думок і вражень припускається термінологічних помилок; обізнаний у найважливішому тематичному музичному матеріалі, але знан­

    ня нестійкі; частково застосовує в практичній діяльності набуті знання та вміння, виявляючи прагнення самостійності.

    8

    Учень (учениця) виявляє здатність емоційно сприймати і виконувати музичні твори, позитивну мотивацію щодо пізнання та інтерпретації мистецьких явищ, але має стандартне мислення, не завжди самостійний у висновках; вміння оперувати музичною термінологією при аналізі музичних явищ розвинені недостатньо. У практичній діяльності прагне самостійно застосовувати набуті знання та вміння, хоча потребує консультації вчителя.

    9

    Учень (учениця) виявляє емоційність сприймання творів, позитивну мотивацію щодо пізнання мистецьких явищ та їх зв’язку з життям, достатнє засвоєння тематичного музичного матеріалу, але допускає неточності у використанні спеціальної термінології; у практичній діяльності прагне самостійно застосовувати власний досвід, набуті знання та вміння.

    Високий

    10

    Учень (учениця) виявляє емоційність сприймання музичних творів, стійку позитивну мотивацію щодо пізнання життєвих та мистецьких явищ, має міцні знання програмового матеріалу, уміє обґрунтувати свою думку, але може допускати несуттєві неточності у використанні спеціальної термінології в аналізі музичних творів; відчуває деякі труднощі у виконанні музичного твору, але прагне самостійно виправляти неточності.

    Високий

    11

    Учень (учениця) виявляє емоційність сприймання музичних творів та їх зв’язку з життєвими явищами, позитивну мотивацію щодо пізнання та виконання музики; володіє тематичним матеріалом у межах програми, демонструє  вміння оперувати спеціальною термінологією в інтерпретації творів, асоціювати їх з творами інших мистецтв, виявляє здатність самостійно застосовувати здобуті знання на уроках та у позаурочний час.

    12

    Учень (учениця) володіє стійкою позитивною мотивацією щодо пізнання музичних явищ, встановлення їх зв’язку з життєвими явищами та творами інших мистецтв; має ґрунтовні знання тематичного музичного матеріалу у межах програми; вільно оперує спеціальною термінологією; виявляє нестандартність художньо­образного мислення, самостійно використовує набуті знання та вміння в музичній діяльності на уроках та у позаурочний час.

    Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво | Переглядів: 244 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2022 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Музичне мистецтво [243]
    1 клас Співаємо [312]
    2 клас Музичне мистецтво [209]
    2 клас Співаємо [302]
    3 клас Музичне мистецтво [209]
    3 клас Співаємо [294]
    4 клас Музичне мистецтво [321]
    4 клас Співаємо [307]
    5 клас Музичне мистецтво [428]
    5 клас Співаємо [237]
    6 клас Музичне мистецтво [404]
    6 клас Співаємо [179]
    7 клас Музичне мистецтво [393]
    7 клас Співаємо [173]
    Розспівки [62]
    Ритми / Шумові оркестри [129]
    Дихальні вправи [1]
    Музична грамота [67]
    Казки, вірші, оповідання, мультфільми [7]
    Фізкультхвилинки та ритмічні вправи [84]
    Рефлексія [5]
    Співаємо [199]
    Музична скринька [214]
    Цікаве про музику [151]
    Музичні інструменти [133]
    Композитори / Музиканти / Співаки [151]
    Танець / Балет [52]
    Україна - моя Батьківщина! [62]
    1 вересня - День знань [47]
    Школа / День вчителя [108]
    Козаки [6]
    Новий рік [122]
    Майбутнім першокласникам [11]
    Мама, 8 Березня [38]
    Масляна [6]
    Прощавай, початкова школо! [28]
    Методична скринька [31]
    Види музичної діяльності на уроках музики [9]
    Тести / Загадки / Вікторини [34]
    Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7