ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » Музичне мистецтво » Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво

    Критерії оцінювання навчальних досягнень з мистецтва за групами результатів
    07.11.2024, 11:05

    оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ- Мистецька освітня галузь (згідно наказу МОН від 02.08.24 №1093)

    Бали

    ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ

    Група1.Пізнання мистецтва,художнє мислення.

    Група2.Художньо-творча діяльність,

    Мистецька комунікація.

    Група3.Емоційний досвід,художньо-естетичне

    ставлення.

     

    1

    Учень /учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається помилок

    Учень /учениця:

    виконує частину завдань за поданим зразком 

    лише з допомогою вчителя.

    Учень / учениця:

    виявляє емоційність (словами/рухами) під час 

    сприймання певних творів мистецтва та/або 

    мистецької діяльності лише в окремих ситуаціях.

     

    2

    Учень / учениця:

    описує твір за зразком чи за допомогою запитань 

    вчителя, дає часткові відповіді на прості запитання за 

    змістом почутого / побаченого, припускається 

    незначних помилок.

    Учень / учениця:

    виконує частину завдань за поданим зразком з 

    допомогою вчителя.

    Учень /учениця:

    виявляє емоційність під час сприймання певних 

    творів мистецтва та/або мистецької діяльності, 

    використовує прості однотипні фрази.



     

    3

    Учень /учениця: описує твір за зразком чи за допомогою запитань вчителя, дає відповіді на прості запитання за змістом почутого / побаченого, припускається незначних помилок.

    Учень / учениця: виконує завдання за поданим зразком переважно з допомогою вчителя.

    Учень /учениця:

    виявляє емоційність під час сприймання творів 

    мистецтва та/або мистецької діяльності, користується 

    простими фразами/ реченнями.

     

    4

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/явище мистецтва, може пояснити окремі поняття/терміни; комунікує з іншими щодо мистецтва за допомогою вчителя, використовує прості однотипні фрази.

    Учень /учениця: виконує завдання за зразком під постійним керівництвом учителя; ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; періодично долучається до колективної мистецької діяльності, розуміє обов’язки в групі.

    Учень / учениця: називає за запропонованим переліком та/або допомогою вчителя емоції від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює за допомогою вчителя власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності простими фразами/ реченнями.

     

    5

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/явище мистецтва, пояснює окремі поняття/терміни, припускається незначних помилок; комунікує з іншими щодо мистецтва переважно за допомогою вчителя, використовує прості однотипні фрази, речення.

    Учень /учениця: виконує завдання за зразком переважно під керівництвом учителя; ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; бере участь у колективній мистецькій діяльності, виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі.

    Учень /учениця: називає за допомогою вчителя емоції від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює за допомогою вчителя власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності простими реченнями.



     

     

    Учень / учениця: описує (під керівництвом вчителя) твір/ явище мистецтва, пояснює окремі поняття/терміни; комунікує з іншими щодо мистецтва, використовує прості однотипні фрази, речення.

    Учень / учениця: виконує завдання за зразком, частково потребує керівництва вчителя; застосовує елементи імпровізації/експериментуваншг, ситуативно використовує цифрове середовище під керівництвом учителя; бере участь у колективній мистецькій діяльності, виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі.

    Учень / учениця; називає емоції переважно за допомогою вчителя від сприймання твору мистецтва та/або мистецької діяльності; пояснює (переважно за допомогою вчителя) власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ мистецької діяльності.

     

    7

    Учень /учениця: характеризує твір/явище мистецтва, частково використовує термінологію; наводить деякі приклади зв’язків між мистецтвом І життям бере участь в обговоренні творів мистецтва, висловлює свої думки щодо почутого / побаченого; знаходить з деяких джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень / учениця: самостійно виконує завдання, імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, обирає способи естетизації середовища; використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя; співпрацює з іншими, виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах Мистецтва); описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ художніх образів; вибірково визначає свої уподобання в мистецькій діяльності.

     

    8

    Учень / учениця: характеризує твір/явище мистецтва, використовує термінологію; наводить приклади зв’язків між мистецтвом і життям; бере участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію; знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень / учениця: самостійно виконує завдання; імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, обирає способи естетизації середовища; використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя; пояснює необхідність дотримання авторського права в процесі художньої комунікації; співпрацює з іншими, виконує частковопошукові художньо-творчі завдання.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах мистецтва), застосовує твори / види діяльності для поліпшення емоційного стану; описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ художні образи; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, визначає свої успіхи в мистецтві.

     

    9

    Учень/ учениця: характеризує твір/явище мистецтва, вільно використовує термінологію, порівнює художні образи 3 явищами довкілля; наводить переконливі приклади зв’язків між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію; знаходить і відбирає з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію про мистецтво.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; Імпровізує/експериментує в різних видах мистецтва, визначає і обирає способи естетизації середовища; використовує цифрові технології для втілення задуму; розуміє важливість дотримання авторського права в процесі художньої комунікації співпрацює з іншими, виконує пошукові художньо-творчі завдання.

    Учень /учениця: визначає емоції та переживання (власні та втілені у творах мистецтва); вибірково пояснює вплив творів/творчості на власний емоційний стан; застосовує твори / види діяльності для поліпшення емоційного стану; описує власне емоційне ставлення до твору мистецтва/ інтерпретує художні образи; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, характеризує свої успіхи в мистецтві.



     

     

    І0

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явище мистецтва, вільно застосовує термінологію, порівнює художні образи з явищами довкілля; наводить аргументовані приклади зв’язків міде мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію, виокремлює необхідну, визначає (під керівництвом вчителя) достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища), застосовує здобуті знання й практичні вміння для їх реалізації, презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере участь у художньо-творчій діяльності за власним вибором і вподобанням; взаємодіє в команді.

    Учень / учениця: описує вплив певного твору/ творчості на власний емоційний стан, інтерпретує художні образи, пояснює ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, ОЦІНЮЄ свої успіхи в мистецтві.

     

    11

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явшце мистецтва, вільно застосовує термінологію, порівнює художні образи з явищами довкілля; наводить аргументовані приклади зв’язків між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) і систематизує інформацію, виокремлює необхідну, визначає достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: самостійно виконує завдання; пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища),, реалізує їх самостійно, зокрема з використанням цифрових технологій, міжгалузевих зв’язків; презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере активну участь у художньо-творчій діяльності; конструктивно взаємодіє в команді.

    Учень / учениця: вирізняє вплив певного твору/ творчості на власний емоційний стан, наводить приклади; інтерпретує художні образи, пояснює ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, оцінює свої успіхи в мистецтві.

     

    12

    Учень /учениця: аналізує/декодує твір/явище мистецтва, вільно застосовує термінологію, виявляє характерні ознаки, здійснює аналогії між мистецтвом і життям, між різними видами мистецтва; бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, вислуховує позицію інших, аргументує власну; самостійно знаходить з різних джерел (зокрема цифрових) інформацію виокремлює необхідну, систематизує і узагальнює її; визначає і пояснює достовірність джерела інформації.

    Учень /учениця: обирає відомі способи творення, зокрема медіа формати, виявляє креативність, пропонує ідеї (зокрема, для естетизації середовища), реалізує їх самостійно, зокрема з використанням цифрових технологій, міжгалузевих зав’язків; презентує результати власної творчості, пояснює свій задум самостійно використовує Інформацію (зокрема цифрову) із посиланням на джерело та з дотриманням авторського права; бере активну участь у художньо-творчій діяльності, виявляє ініціативу; конструктивно взаємодіє в команді.

    Учень /учениця: вирізняє вплив певного твору/ творчості на зміни у власному емоційному стані, наводить приклади; інтерпретує художні образи, аргументує ставлення; визначає свої уподобання в мистецькій діяльності, критично оцінює свої успіхи в мистецтві, визначає способи самовдосконалення.

    Категорія: Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 45 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Музичне мистецтво [243]
    1 клас Співаємо [312]
    2 клас Музичне мистецтво [209]
    2 клас Співаємо [302]
    3 клас Музичне мистецтво [209]
    3 клас Співаємо [294]
    4 клас Музичне мистецтво [321]
    4 клас Співаємо [307]
    5 клас Музичне мистецтво [428]
    5 клас Співаємо [237]
    6 клас Музичне мистецтво [404]
    6 клас Співаємо [179]
    7 клас Музичне мистецтво [393]
    7 клас Співаємо [173]
    Розспівки [62]
    Ритми / Шумові оркестри [129]
    Дихальні вправи [1]
    Музична грамота [67]
    Казки, вірші, оповідання, мультфільми [7]
    Фізкультхвилинки та ритмічні вправи [84]
    Рефлексія [5]
    Співаємо [199]
    Музична скринька [214]
    Цікаве про музику [151]
    Музичні інструменти [133]
    Композитори / Музиканти / Співаки [151]
    Танець / Балет [52]
    Україна - моя Батьківщина! [62]
    1 вересня - День знань [47]
    Школа / День вчителя [108]
    Козаки [6]
    Новий рік [122]
    Майбутнім першокласникам [11]
    Мама, 8 Березня [38]
    Масляна [6]
    Прощавай, початкова школо! [28]
    Методична скринька [31]
    Види музичної діяльності на уроках музики [9]
    Тести / Загадки / Вікторини [34]
    Оцінювання навчальних досягнень музичне мистецтво [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7