ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Методичні рекомендації

    У категорії матеріалів: 59
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам


    Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (тезисно)

     

     ✅Види оцінювання результатів навчання учнів: 1️⃣формувальне, 

    2️⃣поточне,

    3️⃣підсумкове: тематичне, семестрове, річне (тут детальніше).

    Вибір оцінювання здійснює заклад: 

    1️⃣за системою оцінювання, визначеною законодавством;

    2️⃣за власною шкалою (заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень); 

    3️⃣семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12.

    4️⃣Адаптаційний період - БЕЗ оцінювання. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період,  упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

    5️⃣Слова чи бали? Рекомендовано в класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П» - рівні Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

    6️⃣Позитивне ставлення. Рекомендовано систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

    7️⃣Відмова від оцінювання.  За рішенням педагогічної ради заклад освіти може відмовитись від оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів освітніх галузей «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна», «Фізична культура» або визначити власну шкалу оцінювання.

    ☝️Де знайти критерії оцінювання? Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в ✔️навчальних програмах дисциплін,

     ✔️вони конкретизуються в освітній програмі закладу освіти.

     ☝️Не атестований. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

     ⏺Особливі освітні потреби. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.

    Джерело - наказ Міністерства освіти і науки України

    01 квітня 2022 р. No 289

    о 

    Методичні рекомендації | Переглядів: 99 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.07.2022 | Коментарі (0)

    Тематичне планування з інформатики для 5 класу НУШ за модельною програмою(авт. Н.Морзе, О.Барна)
    https://drive.google.com/.../1BumhjXwl2w9sfAGmrqsPmq.../view

    Тематичне планування 5 клас-Морзе, Барна_p.pdf

    DRIVE.GOOGLE.COM

    Тематичне планування 5 клас-Морзе, Барна_p.pdf

    109Ви та ще 108

    12 коментарів

    Поширили: 142

    Подобається

    Коментувати

    Поширити

    Методичні рекомендації | Переглядів: 78 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.07.2022 | Коментарі (0)

    На зображенні може бути: 1 особа та текст

    Програми, підручники та посібники - https://is.gd/pidrucnyky2022

    Підручники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, які можуть видаватися за кошти державного бюджету:

    https://is.gd/druk_pidruchnykiv

    Оцінювання 2-4 класи НУШ - https://is.gd/ocinuvannia2_4

    Оцінювання 5 клас НУШ - https://is.gd/ocinuvannia5

    Зразок записів в класному журналі та свідоцтві досягнень - https://is.gd/zrazok_jurnalu5 ...

    Розробка навчальної програми на основі модельної - https://is.gd/rozrobka_programy

    Зразок титульної сторінки навчальної програми - https://is.gd/tytulka

    Про викладання інформатики у 5 класі у 2022/2023 навчальному році - https://is.gd/sologub

    Про пріоритетні напрями викладання інформатики у 5-11 класах 2022/2023 навчального року - https://is.gd/priorytetni_informat

    Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі НУШ за програмою І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського - https://is.gd/zavadsky_korshunova

    Методична скарбниця НУШ 5-6 класи - https://is.gd/skarb_nush

    Лист Міносвіти №l/9-483 від 22.09.2021р. - https://is.gd/lyst_monu

    Узагальнений перелік документації кабінету інформатики

    https://is.gd/perelik_dokiv

    Зразок акту-дозволу - https://is.gd/act_dozvil

    Зразок паспорта кабінету - https://is.gd/passport_kabinet

    Не забуваємо, що в кабінеті мають бути:  ...

    Методичні рекомендації | Переглядів: 191 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.07.2022 | Коментарі (0)

    Свідоцтво досягнень для 1-2 класів

    1

    називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

    2

    створює зображення за допомогою інструментів графічного  редактора

    3

    реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

    4

    знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

     

     

    Свідоцтво досягнень для 3-4  класів

    1

    використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

    2

    створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

    3

    складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

    4

    збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії 

     

             

    3 клас,  Класний керівник  ...

    Методичні рекомендації | Переглядів: 156 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.02.2022 | Коментарі (0)

    Григорій Громко  · 

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:

    - об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;

    - перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;

    - шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...

     

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 137 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2021 | Коментарі (0)

    ФОРМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ЗАНЯТТЯМ

    Дата _________          Клас_____       ПІБ учителя ___________________________________________________     

     Кількість учнів____   Кількість учнів з ООП______        Предмет_____________________________________

    Тема: ____________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________

    Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю):   __________ (так/ні)

    Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей: ... 

    Джерело: https://www.facebook.com/groups/643970080285263/?multi_permalinks=645411516807786&hoisted_section_header_type=recently_seen 

    Методичні рекомендації | Переглядів: 592 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.12.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7