ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Методичні рекомендації

    У категорії матеріалів: 59
    Показано матеріалів: 51-59
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    UKR.LIFE СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

    1. Загальна структура уроку. Основна дидактична мета уроку: його місце в системі уроків з теми, основні момен

    Методичні рекомендації | Переглядів: 214 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.08.2018 | Коментарі (0)

    Якось часто мені доводиться відповідати на питання щодо шкільної інформатики в Україні, тому вирішила зібрати в одному місці основну інформацію. Якщо є питання – задавайте, додам.

    інформатика
    Методичні рекомендації | Переглядів: 992 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.08.2018 | Коментарі (0)

    В портфоліо вчителя доцільно включати наступні розділи.

    Зміст.

    Вступ. (У вступі необхідно вказати, які саме матеріали включені до даного портфоліо, а також обґрунтування того, що саме наявні матеріали є доказом професіоналізму педагога. При цьому важливо, щоб обґрунтування будувалось відповідно вимог до заявленої кваліфікаційної категорії педагогом. Наявність в портфоліо матеріалів, що не відповідають заявленій категорії, знижують рівень професіоналізму педагога. Об’єм вступу складає 3 – 6 сторінок.)

    Шаблони для портфоліо вчителя

    Методичні рекомендації | Переглядів: 1077 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.08.2018 | Коментарі (0)

    Методичні рекомендації щодо викладання  інформатики у 2017/2018 навчальному році

    У 2017/2018 навчальному році вивчення інформатики у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за навчальними програмами для учнів 5-9 класів, які розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України за посиланням: http://mon.gov.ua/.

    Методичні рекомендації | Переглядів: 264 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.08.2017 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7