ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 15
    Гостей: 15
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Методичні рекомендації

    Зміст портфоліо вчителя (зразок)

    В портфоліо вчителя доцільно включати наступні розділи.

    Зміст.

    Вступ. (У вступі необхідно вказати, які саме матеріали включені до даного портфоліо, а також обґрунтування того, що саме наявні матеріали є доказом професіоналізму педагога. При цьому важливо, щоб обґрунтування будувалось відповідно вимог до заявленої кваліфікаційної категорії педагогом. Наявність в портфоліо матеріалів, що не відповідають заявленій категорії, знижують рівень професіоналізму педагога. Об’єм вступу складає 3 – 6 сторінок.)

    Шаблони для портфоліо вчителя

    Скачати шаблони для оформлення портфоліо вчителя

    РОЗДІЛ 1. Загальні відомості про вчителя (Даний розділ дозволяє оцінити індивідуальний ріст педагога в його професійній діяльності)

    1. Особисті дані.
    2. Копія диплома про освіту.
    3. Наявність вчених звань та ступенів.
    4. Копія посвідчення про підвищення кваліфікації.
    5. Копія посвідчення наявних нагород.
    6. Копії наявних почесних грамот.
    7. Інші документи, якщо вважаєте за потрібне.

    РОЗДІЛ 2. Результати педагогічної діяльності (Матеріали даного розділу повинні відображати динаміку росту результатів педагогічної діяльності за останні 3 – 5 років)

    1. Самоаналіз педагогічної діяльності.
    2. Результати зрізів контрольних робіт по предмету з із вказівкою класів.
    3. Підсумкові результати по предмету за 3 – 5 роки.
    4. Результати міських та обласних контрольних робіт по предмету з із вказівкою класів.
    5. Результати складання випускних іспитів.
    6. Наявність переможців інтелектуальних змагань та марафонів за 3 – 5 роки.
    7. Наявність переможців окружних і міських олімпіад за 3 – 5 роки.
    8. Наявність медалістів за 3 – 5 роки.
    9. Наявність учнів, що поступили у вищі навчальні заклади по предмету.

    РОЗДІЛ 3. Науково-методична діяльність. (В цей розділ поміщаються методичні матеріали, які свідчать про педагога, як про професіонала)

    1. Записка пояснення до програм.
    2. Підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті.
    3. Матеріали, в яких обґрунтовується вибір освітньої програми і комплекту навчально-методичної літератури.
    4. Список навчально-методичного учбово-методичного забезпечення.
    5. Матеріали, в яких обґрунтовується вибір використовуваних освітніх технологій.
    6. Перелік проведених «круглих столів», «майстер-класів», семінарів.
    7. Матеріали, що містять обґрунтування вживання в своїй практиці різних засобів педагогічної діагностики для оцінки навчальних результатів.
    8. Доповіді на семінарах, педагогічних радах, конференціях.
    9. Результати участі в професійних і творчих педагогічних конкурсах.
    10. Тему самоосвіти, список літератури, вивченої по даній темі, звіт по темі самоосвіти.
    11. Перелік публікацій.
    12. Участь в професійних і творчих педагогічних конкурсах, в методичних і наукових виданнях.
    13. Список творчих робіт, рефератів, учбово-дослідних робіт, проектів.
    14. Сценарії позакласних заходів, фотографії і компакт-диски проведених заходів.
    15. Проведення наукових досліджень і розгорнутий план дослідження в рамках творчої групи.
    16. Розробка авторських програм (участь, програма).
    17. Програми гуртків і факультативів.
    18. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні дітей з проблемами розвитку.
    19. Розробка авторських програм.

    РОЗДІЛ 4. Позакласна діяльність

    1. Програма гуртка (якщо ведеться).
    2. Програма факультативів.
    3. Перелік творчих робіт учнів.
    4. Список проведених позакласних заходів з із фотографіями.
    5. Сценарії вечорів, КВН, конкурсів.
    6. Переможці олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів (за три роки).

    РОЗДІЛ 5. Класне керівництво

    1. Аналіз успішності учнів та аналіз якості їх знань.
    2. Інформація про участь учнів класу в шкільних заходах, соціальних проектах, творчих колективах.
    3. Інформація про наявність правопорушень у учнів школи чи їх відсутність.
    4. Відомості про роботу з батьками.

    РОЗДІЛ 6. «Навчально-матеріальна база» (В даний розділ входить виписка із паспорта навчального кабінета)

    1. Список устаткування навчального кабінету.
    2. Перелік нового обладнання.
    3. Список словників і іншої довідкової літератури по предмету.
    4. Наявність технічних засобів навчання дітей (телевізор, DVD-програвач, музичний центр, діапроектор і т.д.
    5. Перелік навчальних фільмів.
    6. Перелік навчальних посібників (таблиці, макети, ілюстрації, схеми, портрети і тому подібне.).
    7. Список аудіо записів.
    8. Перелік довідкової літератури і дидактичних матеріалів.
    9. Наявність комп’ютера і комп’ютерних засобів вчення (програми віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні електронні посібники і т.д.)
    10. Аудіо і відео посібники.
    11. Наявність дидактичного матеріалу, збірників завдань, задач, вправ, прикладів, зразків рефератів і загадок, творів і т.д.
    12. Інші документи за бажанням вчителя.
    13. Портфоліо подається у відповідну атестаційну комісію вчителем, що атестується, не пізніше 2 тижнів до кваліфікаційного випробування.
    14. Грамотне оформлення портфоліо враховується.
    Категорія: Методичні рекомендації | Додав: SvetlanaCh (03.08.2018)
    Переглядів: 1080 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [232]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7