ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Методичні рекомендації

    ФОРМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ЗАНЯТТЯМ (Аналіз уроку за "Абеткою директора")

    ФОРМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА НАВЧАЛЬНИМ ЗАНЯТТЯМ

    Дата _________          Клас_____       ПІБ учителя ___________________________________________________     

     Кількість учнів____   Кількість учнів з ООП______        Предмет_____________________________________

    Тема: ____________________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________________

    Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю):   __________ (так/ні)

    Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

        №

    Ключова компетентність

    0-3

    Примітка

     

    Спілкування державною мовою

     

     

     

    Спілкування іноземними мовами

     

     

     

    Математична грамотність

     

     

     

    Компетентності у галузі природничих наук

     

     

     

    Екологічна компетентність

     

     

     

    Інформаційно-комунікаційна компетентність

     

     

     

    Навчання впродовж життя

     

     

     

    Громадянська компетентність

     

     

     

    Культурна компетентність

     

     

     

    Ініціативність і підприємливість

     

     

    Робота учнів під час проведення навчального заняття

    Всі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікавленням, співпрацювали між собою. (3 бали)

    Більшість учнів працювали під час заняття.(2 бали)

    Усі учні були пасивними під час проведення НЗ, не залучалися до роботи. (1 бали)

    Оцінювання діяльності учнів під час проведення навчального заняття.

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

     

    Оцінює навчальні досягнення учнів, спираючись на розроблені критерії

     

     

     

    Оприлюднює критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

     

     

     

    Надає учням час на обдумування відповіді

     

     

     

    Супроводжує відповідь учня уточнюючими запитаннями

     

     

     

    Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

     

     

     

    Спрямовує оцінювання навчальних досягнень на індивідуальний поступ учня

     

     

     

    Використовує методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів

     

     

     

    Відзначає досягнення учнів, підтримує у них бажання навчатися

     

     

     

    Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

     

     

    Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

     

    Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів: патріотизму, поваги до державної мови, культури, закону

     

     

     

    Реалізує наскрізні змістові лінії

     

     

     

    Розвиває в учнів громадянську активність і відповідальність

     

     

     

    Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

     

     

     

    Розвиває в учнів навички співпраці та культуру  командної роботи

     

     

    Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання:

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

     

    Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють оволодінню учнями ключовими компетентностями

     

     

     

    Використовує електронні освітні ресурси

     

     

     

    Використовує медіаресурси з навчальною метою

     

     

     

    Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо

     

     

     

    Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

     

     

     

    Комунікація з учнями

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

     

    Співпрацює з учнями на засадах партнерства

     

     

     

    Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору

     

     

     

    Застосовує особистісно орієнтований підхід

     

     

     

    Дотримується принципів академічної доброчесності

     

     

    Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (у разі їх наявності)

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

     

    Планує роботу під час проведення начального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

     

     

     

    Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу до індивідуальних освітніх можливостей учнів з ООП

     

     

     

    Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП

     

     

     

    Дотримується відповідного темпу уроку індивідуальним навчальним можливостям учнів з ООП

     

     

     

    Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу

     

     

     

    Конструктивно співпрацює з асистентом вчителя/дитини

     

     

    8 Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів навчального заняття, мотивація до навчання.

    Діяльність учителя

    0-3

    Примітка

    1

    Мета чітко простежується протягом навчального заняття, заняття спрямоване на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду, вміння його застосовувати в різних ситуаціях, учні вмотивовані до навчально-пізнавальної діяльності

     

     

    РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ:

    Високий рівень: 90-120 балів

    Достатній рівень: 60-99 балів

    Середній рівень:30-59 балів

    Низький рівень: 1-29 балів

     

    Аналіз уроку провела(ів):

    __________________________                  ________________                     _____ __________

    Ознайомлений (на) __________:   ___________________                   ____________________________________

    Джерело: https://www.facebook.com/groups/643970080285263/?multi_permalinks=645411516807786&hoisted_section_header_type=recently_seen 

    Категорія: Методичні рекомендації | Додав: SvetlanaCh (12.12.2021)
    Переглядів: 595 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7