Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ |
|
У розділі матеріалів: 128 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 » |
Про матеріал
Самоосвіта – це невід'ємний компонент діяльності педагога і кожен повинен підбирати власні, найоптимальніші для своїх потреб і рівня професійної майстерності шляхи її здійснення
Бартіш С.В.
Самоосвітня діяльність як ефективна умова розвитку творчого потенціалу професійної компетентності педагога
Однією з проблем сучасного суспільства є потреба його в компетентних, висококваліфікованих фахівцях, конкурентоспроможних на ринку праці. Викладач навчального закладу має надзвичайні потенційні можливості впливати на формування особистості, світогляду, політичних переконань, настроїв і моралі підростаючого покоління. Але реалізація цих можливостей залежить в кожному окремому випадку від особистих якостей педагога; реальну роль відіграють його талант, любов до дітей, бажання працювати. Окрім цього, височінь соціального положення професії педагога, її престиж залежить від тієї системи суспільних відносин, у якій живе і працює викладач. Це добре розуміли в усі часи.
За даними Інтернет джерел, в Україні в освітянській галузі близько третини педагогічних працівників мають низький рівень професійної компетентності. Основними причинами такого стану є: |
Письмовий твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі 6 клас
Див.презента на Гугл Диску 1012sv90@gmail.com та gilyunsm@gmail.com
https://docs.google.com/presentation/d/19_uv-RbXqxz47nvVypziu4x5HozX7aMU8eOyhQOS2Pw/edit?usp=sharing
Коментарі
У вас немає дозволу на додавання коментарів.
Зарубіжна література 8 клас >
УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО.PPTX
УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО.PPTX
|
Коментарі
У вас немає дозволу на додавання коментарів.
|
|
Иван Засурский, заведующий кафедрой новых медиа и теории коммуникации факультета журналистики МГУ им. М. В. Ломоносова, основатель и издатель интернет-издания «Частный Корреспондент», об управлении знаниями, их открытости и доступности для современного общества. Выступление на Экспертном клубе ВЦИОМ «Платформа».
|
Подано виступ на педагогічній раді на заявлену тему, провідною метою якого є усвідомлення, що сучасний учитель має знати більше, ніж його учні, але його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій |
1. Охорона праці в Україні. Законодавчі акти України з охорони праці.
Постанова Верховної Ради України від 21.11.02р. №229-IV – ввести в дію Закон України „Про охорону праці”.(нова редакція)
Основні законодавчі акти з ОП : Конституція країни, законів: „Про охорону праці”, „Про охорону здоров’я” , „Про пожежну безпеку”, „Про використання ядерної енергії та радіакційний захист, КЗпП, державних стандартів, санітарних норм праці, ПДР, положення про підприємство та інші. |
|
|