Статистика |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ |
|
У розділі матеріалів: 130 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 13 » |
Історія №1
«Google може розповісти значно більше, ніж учитель, який стоїть біля дошки.Школярів потрібно навчити шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати».
УРОК У МОБІЛЬНОМУ ТЕЛЕФОНІ
Вважаю, що першочергове завдання вчителя – навчити дитину вчитися. Адже на сьогоднішній день Google може розповісти значно більше, ніж учитель, який стоїть біля дошки. Школярів потрібно навчити шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати. А саме оцінювати, вони, на жаль, не вміють.
І гаджети допомагають навчити цьому.

ZMIST.PL.UA Як конкурувати з Google на уроках – історія одного педагога |
Школьникам в Израиле отменили домашние задания. И в том виде, в котором дети занимались дома до сегодняшнего дня, - я думаю, это можно и отменить. Вопрос лишь в том, что же они будут делать дома? |
Які професії стануть перспективні, а які взагалі зникнуть з ринку праці. Які навички розвивати в учнів?
«Атлас нових професій» – надзвичайно корисна розробка, яка допоможе:
- – учням, випускникам зорієнтуватися серед професій: які професії зникають, а які з’являться після 2020 року як реакція на потребу суспільства;
- – учителям, класним керівникам допоможе зрозуміти до чого в житті готувати учнів, які навички і вміння розвивати і як це практично можна використовувати у своїй роботі, зокрема в профорієнтаційній;
- – батькам дітей дає ширшу картину ринку професій майбутнього та перспективних професій.
За допомогою «Атласу» ви з легкістю зможете переглянути нові професії, що з’являться, повний опис професії, якими навичками та вміннями повинна володіти молода людина для цієї професії. Також можна буде прогнозувати, які професії «підуть на пенсію»
Для учителів, класних керівників, а також для учнів, випускників, абітурієнтів та їхніх батьків. |
Джерело: Майстер-клас «Google-форми як зручний інструмент для планування, анкетування та опитування»
|

31 жовтня 2018 р. на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №9 імені Івана Андрійовича Зубковського відбувся майстер-клас «Google-форми як зручний інструмент для планування, анкетування та опитування», який провів для вчителів інформатики Семеренко Віталій Вадимович.
Він ознайомив присутніх із алгоритмом створення тестів, звернув увагу на можливість додавання до завдань зображень та відео, продемонстрував автоматичне виставлення оцінок сервісом Google.
Учителі створили та заповнили анкети для опитування, отримали відповіді на питання, які найбільше цікавили.
Майстер-клас удався на славу!!! Творчої наснаги Вам, шановні колеги!
Василенко А.М., методист методичного кабінету відділу освіти


|
|
|
|