ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 1858
    Показано матеріалів: 1821-1830
    Сторінки: « 1 2 ... 181 182 183 184 185 186 »

    Усний журнал.

    Мета заходу: ознайомити учнів 7 класу з творчою індивідуальністю Анатолія Свидницького — українського письменника-просвітителя, громадського діяча; прищепити почуття любові до літератури,пошани культурної спадщити; сформувати високі ідеали моральності,відповідальності за культурні надбання народу.

    Проектний метод навчання | Переглядів: 242 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

    Моє завдання: Ознайомити учнів з життєвим шляхом та літературною спадщиною Панаса Мирного;

    Розкрити особливості його творчої долі;

    Вчити учнів цінувати в кожній людині творче начало;

    Виховувати інтерес до творчості письменника, почуття національної гідності за кращі таланти свого народу.

    Проектний метод навчання | Переглядів: 932 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

    Цитата моменту


    Нинішній урок - демократичний, який проводиться не для учнів, а з учнями.

    Поурочне планування | Переглядів: 1109 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

    Многогранники становлять центральний предмет стереометрії. Провідна роль много­гранників визначається передусім тим, що багато результатів стосовно інших тіл отримано з відповідних результатів для много­гранників. Много­гранники виокремлюються серед інших тіл багатьма цікавими властивостями, теоремами і задачами щодо них. Вони є простими просторовими фігурами, які, проте, дозволяють вивчити різні ситуації в тривимірному просторі і можуть використовуватися як моделі для навчання.

    Зважаючи на це, дана робота має не лише теоретичне, а й  науково-практичне  значення.

    Мета роботи – дати визначення многогранника та його ви­дів, дослідити застосування многогранників  в обробці дорогоцінного каміння.

    Завдання роботи: 1) розглянути історію вивчення многогранників; 2) розглянути визначення многогранників та  їх класифікацію; 3) дослідити практичне застосування многогранників у ювелірній справі


    Графічні методи широко застосовуються, зокрема, для вирішення арифметичних задач, пов'язаних з різними рівномірними процесами, широко поширеними в природі і в техніці. 

    Зважаючи на це, дана робота має не лише теоретичне, а й науково-практичне значення.

    Мета роботи – дослідити використання графіків лінійних функцій для розв’язку арифметичних задач.

    Завдання роботи:

    1) визначити значення застосування графіків в представленні інформації;

    2) розглянути графічні методи розв’язання арифметичних задач;

    3) розглянути практичне застосування графіків лінійних функцій для розв’язку арифметичних задач


    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [305]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [65]
    Методичний кейс [1719]
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [54]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [172]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7