Рефлексія в навчальному процесі – це що насправді? Яким чином використовувати?Що таке рефлексія і для чого?
Рефлексія (лат. reflexus – відображений та reflexio — «повертаюся назад») – метод самоаналізу знань і вчинків, їх значень та меж. Є й визначення, що педагогічна рефлексія — наслідок взаємодії вчителя з учнем, який полягає у зворотньому зв’язку від учня після засвоєння масиву поданої вчителем інформації. Ось так каже Вікіпедія.
Аналізуючи визначення ми маємо розуміти, для чого в нашому плані відображено цей етап. Це своєрідний моніторинг на уроці або ж занятті (а важливо використовувати рефлексію й з дошкільнятами), де педагог може і має побачити, чи кожна дитина винесла з уроку певні знання, результати, сподівання, а також вміння учнів оцінювати себе й роботу інших.
Розробляю наочність для проведення цього етапу уроку - різні варіанти проведення рефлексії (буде і для молодшого віку, і для старшого віку різний дизайн). Поступово буду викладати в групі. Сьогодні - №1.
https://www.facebook.com/groups/219285978981776/permalink/593860021524368/?__cft__[0]=AZVmtgyNDmC6ao9y5rbGgcwPDR1j98ShKv3a7l6ePo5GCsVCbfQRtm4CgR41CcjWl1I_dz5R2_g7rxUF3Fy1pj0sY4M49PI4clZ4Xvxa5uWX82HPO1-qN9-IoeHC8Bzu-WCu4L1YO4ARdY__7l9wk8HWWCi2GqcFfy-uS47Jo37ptXGnbT7bbNAnd_9B1tLOIwQMe8lSSJRbBHjL5g37TGwg&__tn__=%2CO%2CP-R |