ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 279
    Показано матеріалів: 191-200
    Сторінки: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 27 28 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

     Classtime поширює посилання в групі Спільнота Classtime в Україні.

    Ще більше можливостей платформи у статті про досвід Iurii Gaiduchenkoта Olga Pytur!

    Як Ви вже знаєте, контрольні тепер можно починати не лише з «Дістаємо подвійні листочки, пишемо контрольну», а й запропонувати учням… скласти тест на смартфоні!

    Читайте цю історію та надихайтесь творити нові! А ми будемо раді допомогти.

    ...Показати більше...

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 706 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.11.2018 | Коментарі (0)

     Intboard - інтерактивне обладнання 3 год · 

    Роль інтерактивних технологій у сучасній освіті. Інтерв’ю з Пушкарьовою Тамарою Олексіївною

    У фахівців компанії Intboard з’явилася можливість задати декілька запитань Тамарі Олексіївні Пушкарьовій (доктор педагогічних наук, професор, науковий керівник педагогічної технології “Росток”)

    Більше... 


    Гарна пірамідка з далекого 1956 року...
    У більшості шкіл переважає двощабельна система освіти. 
    "На жаль, з мого досвіду таксономія Блума завдала величезної шкоди. Протягом останніх 40 років, коли я працюю з викладачами, я спостерігав першорядне значення таксономії Блума на всіх семінарах та виступах: це створює ієрархію у розумінні вчителів про те, як ми вчимося. По-перше, ми повинні хоча б запам'ятати ті знання, лише тоді ми можемо навчитися їх розуміти, а вже далі ми можемо перейти до застосування цих знань тощо.

    Це ієрархічне бачення дискретних послідовних кроків у навчанні не було наміром Блума. Тим не менш, це зараз широко поширене бачення серед вчителів і воно принципово неправильне. Велику частину часу ми не спочатку запам'ятовуємо, а потім розуміємо, а потім застосовуємо. Частково ми створюємо своє розуміння завдяки застосуванню та створенню.

    Ціна, яку ми платимо за цю освітню помилку, є глибокою. Учні зберігаються на одному рівні цієї вигаданої піраміди, оскільки ми вважаємо, що вони не готові перейти до "вищих рівнів". Наприклад, багато американських дорослих не володіють математикою за межами початкової школи, оскільки практично все, що вони вчили у старших класах, зникло. Ми запам'ятовуємо процедури проходження тестів, але ми ніколи не застосовували цю математику в реальному життя - ніколи не зрозуміли її і не використовували її."

    EDWEEK.ORG

    We Learn by Doing: What Educators Get Wrong About Bloom's Taxonomy


    Уявіть, що замість фрази «Дістаємо подвійні листочки, пишемо контрольну», ви запропонуєте учням… скласти тест на смартфоні. Про таку Нову українську школу з гадати...

    OSVITORIA.MEDIA Інновації в дії: Як платформа Classtime допомагає на уроках — журнал | «Освіторія»

    Читати далі ...


    То пусто, то густо - это про частоту моих публикаций . Второй пост за день .

    А первый уже успели прочитать? Он здесь: “Почему не стоит забирать смартфоны у учащихся во время урока” - http://bit.ly/2OPQWfq ▿ ...Показати більше...

    Світлина від Мастерская Марины Курвитс.


    Формування самоосвітньої компетентності учнів – один з найважливіших факторів успішного навчання

    Сьогодні, як ніколи, гостро стоїть завдання осмислення й пізнання буття, створення нової філософії освіти, відкритої до таємниць життя людини, її прагнень, життєвого потенціалу. На цій підставі має формуватися нова педагогіка — педагогіка компетентної, відповідальної людини.

    Компетентне ставлення особистості до життя означає потребу в самопізнанні, саморозумінні, самореалізації в різних видах творчої діяльності; володіння науковими знаннями про сутність «Я», принципами і методами життєздійснення; усвідомлення, організацію свого психологічного часу, життєвого шляху особистісного розвитку; проблемне бачення свого життя; осмислене розв'язання міжособистісних протиріч; здатність до об'єктивного оцінювання рівнів, сфер і меж поширення своєї життєвої активності; усвідомлене й адекватне оці¬нювання результатів своєї життєдіяльності; високу культуру споживання: відповідальне ставлення до свого життя, здоров'я; культуру фізичного розвитку; філософське, етичне осмислення свого життя.
    Щоб знайти своє місце в житті, ефективно освоїти життєві та соціальні ролі, випускник школи має володіти певними якостями, вміннями:

    • бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;

    • критично мислити;

    • використовувати знання як інструмент розв'язання життєвих проблем;

    • генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;

    • володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;

    • вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;

    • цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

    • уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

    • бережливо ставитись до свого здоров'я та здоров'я інших як до найвищої цінності;

    • бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

    Отже, статус людини в суспільстві залежить від неї самої. Швидкоплинність соціального прогресу, динамічних змін викликає необхідність постійної роботи над собою, розвиток життєвої компетентності, посилення відповідальності молодої людини за своє майбутнє, за можливість досягнення життєвого успіху.

    Ці проблеми сьогодні стоять перед освітніми закладами, діяльність яких у розвитку життєвої компетентності учнів є не досить ефективною. Тому в значної частини нашої молоді, яка закінчує школу, спостерігаються:

    • несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;

    • низький рівень життєвої компетентності, використання знань як інструменту розв'язання життєвих проблем, аналізу нестандартних ситуацій.

    Компетентісний підхід покликаний подолати прірву між освітою й потребами життя. Ідея компетентісно спрямованої освіти органічно пов'язана з тими педагогічними прецедентами, де утверджуються такі суспільно значущі цінності, як свобода вибору, творчий продукт, життєвий досвід, проектна діяльність учнів.

    Поняття «компетентність» розкриває якісно нові перспективи розуміння місії школи, життєвих результатів освітньої діяльності.


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7