ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    Гарна пірамідка з далекого 1956 року... У більшості шкіл переважає двощабельна система освіти.

    Гарна пірамідка з далекого 1956 року...
    У більшості шкіл переважає двощабельна система освіти. 
    "На жаль, з мого досвіду таксономія Блума завдала величезної шкоди. Протягом останніх 40 років, коли я працюю з викладачами, я спостерігав першорядне значення таксономії Блума на всіх семінарах та виступах: це створює ієрархію у розумінні вчителів про те, як ми вчимося. По-перше, ми повинні хоча б запам'ятати ті знання, лише тоді ми можемо навчитися їх розуміти, а вже далі ми можемо перейти до застосування цих знань тощо.

    Це ієрархічне бачення дискретних послідовних кроків у навчанні не було наміром Блума. Тим не менш, це зараз широко поширене бачення серед вчителів і воно принципово неправильне. Велику частину часу ми не спочатку запам'ятовуємо, а потім розуміємо, а потім застосовуємо. Частково ми створюємо своє розуміння завдяки застосуванню та створенню.

    Ціна, яку ми платимо за цю освітню помилку, є глибокою. Учні зберігаються на одному рівні цієї вигаданої піраміди, оскільки ми вважаємо, що вони не готові перейти до "вищих рівнів". Наприклад, багато американських дорослих не володіють математикою за межами початкової школи, оскільки практично все, що вони вчили у старших класах, зникло. Ми запам'ятовуємо процедури проходження тестів, але ми ніколи не застосовували цю математику в реальному життя - ніколи не зрозуміли її і не використовували її."

    EDWEEK.ORG

    We Learn by Doing: What Educators Get Wrong About Bloom's Taxonomy

    Категорія: Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Додав: SvetlanaCh (26.10.2018)
    Переглядів: 750 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [232]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7