ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 18
    Гостей: 18
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1444
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 144 145 »

    Подаруночки від пана Григорія Громко Все для вчителя інформатики - https://ed-info.github.io/ Анімаційний редактор WickEditor - https://www.wickeditor.com/#/ Онлайн-середовище програмування EPython - https://ed-info.github.io/epython/ AlgoPython - вчимося програмувати - https://ed-info.github.io/algopython/ Векторний редактор InkDraw - https://ed-info.github.io/inkdraw/ Растровий редактор "Ти - маляр!" - https://ed-info.github.io/paintz/app/ Середовище програмування P5/Blockly - https://ed-info.github.io/p5blockly/ Середовище для створення вебсторінок BlocklyHTML - https://ed-info.github.io/blocklyhtml/ Середовище програмування BlockPy - https://ed-info.github.io/blockpy/ Середовище для програмування українською мовою АлгоКод - https://ed-info.github.io/algocod/ Розумні блоки - вивчаємо алгоритми - https://smart-blocks.github.io/ СвітлоБот - https://gromko.github.io/svitlobot/ Все про P5.js -   / p5js   Все про WickEditor та анімацію -  / wick-editor   Доступно про штучний інтелект -   / b0a18e590b8c  

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 22 | Додав: chuhyys | Дата: 27.11.2023 | Коментарі (0)

    https://www.canva.com/design/DAFyqMH7xik/TTTzRd3n-6F8BGNtkEbUCA/view?utm_content=DAFyqMH7xik&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer 

    Думаю, усі, хто має гугл-акаунт, отримали повідомлення від компанії про те, що незабаром цифрова дошка джемборд зникне з інструментів. Чим її замінити, Гугл поки не уточнює, хоча й обіцяє рішення.

    .

    Думаю, варто розпочати пошук плану Б.

    .

    Непоганим варіантом є цифрова дошка на Канві.

    Плюси її використання:

    - можна заздалегідь розміщувати будь-які матеріали — від зображень і документів до відео та інтерактивних вправ;

    - цифрове полотно легко масштабується;

    - є можливість писати й друкувати на дошці в реальному часі, а також шукати зображення, змінювати шрифти, колір тощо;

    - є готові шаблони для різних видів діяльності: проводьте мозкові штурми, створюйте ментальні карти тощо;

    - легко редагувати вже створене;

    - можна ділитися готовим результатом, який зберігається автоматично, а можна, створивши клас, запрошувати учнів до редагування;

    - є функція таймера.

    - безоплатне використання.

    .

    Чи відомо вам, що для вчителів є програма лояльности? Варто підтвердити, що ви працюєте в державному навчальному закладі, надавши відповідний документ (у моєму випадку це була довідка з місця роботи) - і функції преміум будуть вам доступні без шкоди для гаманця.

    .

    Зразок канва-дошки нижче.

    .

    Поділіться, чи маєте ви вчительський доступ і чи використовуєте названий інструмент у своїй роботі?

    .

    Ставте вподобайки, якщо було корисно. Діліться з колегами.


    О. Калинич: чи мають ефективність «відкриті» уроки?

    Автор: Олеся Калинич, начальник управління освіти, релігій та у справах національностей, м. Хуст.

    Про уроки – ті, які відкриті… Субʼєктивно.

    20 років працюючи в школі, упевнено можу сказати: ефективною є системна й систематична робота.

    Одноразове – хіба що просто ефектне. Бо навчання – насамперед праця, щоденна праця розуму, хай і звучить «не по-модньому».

    Універсальних методів, прийомів, форм навчання нема – усе залежить від класу, але найбільше – від особистості вчителя, його професійності, характеру, харизми.

    Кожен учитель, який себе поважає, завжди готовий до уроку: це можуть бути інтерактивні заняття, а можуть бути і «банальні» тренувальні вправи.

    Вибивають учителя з роботи так звані показові уроки – заняття, на які приходять подивитися пів школи колег, адміністрація і – для повного щастя – управлінці…

    Можливо, тільки я не бачу ефективності відкритих уроків, бо часто вони таки зводяться до вистави.

    Є і варіант, коли вчителі прагнуть запросити до себе когось – колегу, батьків, консультантів, експертів… Щоб побачити збоку свої плюси і мінуси. Але це вже інша історія.

    Чи може хтось змусити вчителя давати відкритий урок? Ні. Не може. Ніхто не може.

    Заздалегідь прошу вибачення в колег, у яких кожен урок – відкритий.

    Оригінал

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 26 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.11.2023 | Коментарі (0)

    ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА “КАКТУС”

    Автор методики – Панфілова М. А. Мета: дослідження емоційно-особистісної сфери дитини, виявлення наявності агресії, її направленості і інтенсивності. Методика призначена для роботи з дітьми старше 3 років.

    Процедура. При проведенні діагностики видається аркуш паперу форматом А4, простий олівець, кольорові олівці. Після того, як дитина намалювала малюнок, їй задають питання, відповіді які допоможуть уточнити інтерпретацію.

    Інструкція: «На аркуші паперу намалюй кактус – таким, яким ти його собі уявляєш».

    Можливо, це ілюстрація prickly pearЗапитання:

    1. Цей кактус домашній або дикий?

    2. Цей кактус сильно колеться? Його можна помацати?

    3. Кактусу подобатися, коли за ним доглядають, поливають, удобрюють?

    4. Кактус росте один або з якою-небуть рослиною по сусідству? Якщо зростає з сусідом, то, яка це рослина?

    5. Коли кактус підросте, то, як він зміниться (голки, обсяг, відростки)?

    ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПРОЕКТИВНОЇ МЕТОДИКИ “КАКТУС”

    Агресивність – наявність голок, особливо їх велика кількість. Сильно стирчать, довгі, близько розташовані один до одного голки відображають високий ступінь агресивності.

    Імпульсивність – уривчасті лінії, сильний натиск.

    Егоцентризм, прагнення до лідерства – великий малюнок, розташований в центрі листа.

    Невпевненість у собі, залежність – маленький малюнок, розташований внизу аркуша.

    Демонстративність, відкритість – наявність виступаючих відростків в кактусі, химерність форм.

    Скритність, обережність – розташування зигзагів по контуру або всередині кактуса. Наявність западин і вгинань свідчить про скритність, такий малюк говорить куди менше, ніж знає.

    Оптимізм – зображення «радісних» кактусів, використання яскравих кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.

    Тривога – переважання внутрішнього штрихування, переривчасті лінії, використання темних кольорів у варіанті з кольоровими олівцями.

    Жіночність – наявність м’яких ліній і форм, прикрас, квітів.

    Якщо кактус має опуклості – значить, дитина відкрита і простодушна.

    Екстравертованість – наявність на малюнку інших кактусів або квітів.

    Прагнення до домашнього захисту, почуття сімейної спільності – наявність квіткового горщика на малюнку, зображення домашнього кактуса.

    Відсутність прагнення до домашнього захисту, почуття самотності – зображення дикоростучого, пустельного кактусу.

    Чим яскравіший кактус – тим більш життєрадісним є досліджуваний. Якщо ж він похмурий і в малюнку переважають темні тони – значить, необхідно якщо не бити на сполох, то хоча б дізнатися причину.

    Розміщення на аркуші. Малюнок у центрі означає нормальний рівень самооцінки, відсутність незадоволеності своїм становищем і якихось особливих домагань. Чим сильніше малюнок зрушується вгору, тим вища самооцінка, і відповідно, чим нижче малюнок – тим менше впевненості в собі. Зрушення вліво означає – присутність в характері рис інтроверта, вправо – схильність до екстраверсії. Розмір кактуса також має значення, чим крупніший малюнок, тим більш вираженим є прагнення до лідерства, наполягання на своїй думці як єдиній вірній.

    Характеристика ліній і сили натиску на олівець. Тут слід зазначити, що чим сильніший натиск на олівець, уривчастість ліній, використання внутрішнього штрихування, тим більше автор малюнку схильний до імпульсивності, тривожності, пригніченості настрою. Більш тонкі лінії, певна «легкість» натиску, вільність ліній в малюнку, присутність елементів, що додають кактусу привабливість, позитив, що викликають симпатію говорять про більш поступливий, м’який характер особистості, почуття гумору, позитивний настрій, відкритість. Наявність зигзагів, різких виступів розглядається як замкнутість, обережність. Необхідно звернути увагу безпосередньо на форму кактуса. Хитромудра, химерна і вітіювата форма говорить про демонстративність.

    Домашній або дикоростучий? Подивіться як росте кактус. Якщо він намальований у квітковому горщику, то це інтерпретується як бажання домашнього затишку, прагнення до створення сім’ї, орієнтування на будинок, сімейне вогнище. Відповідно дикий, неокультурений, намальований в пустелі кактус уособлює собою самотність усвідомлено вибрану або вимушену. Якщо кактус «росте» на малюнку «з нізвідки», тобто відсутня навіть найменша основа – значить і в реальності немає опори у вигляді домашнього затишку, людина, можливо, не планує створення сім’ї або має будь-які труднощі, проблеми з близькими людьми і підсвідомо відчуває неприйняття, відторгнення, брак домашньої захищеності.

    Наявність голок (один з найважливіших елементів). В реальності кактуси в залежності від видів можуть мати довгі, гострі і рідкісні голки; більш короткі і часті; дуже короткі, які практично не колються. На цьому і будується трактування малюнку. Чим довше, більше за кількістю і гостріші голки, тим вороже, агресивніше в спілкуванні характер автора «кактусу». Але в той же час голки можуть розглядатися як певного роду захист від навколишнього середовища, необхідний для збереження цілісності особистості. Все залежить від того наскільки голкам приділена увага, чи зроблений акцент на них за допомогою штрихування, сильного натиску або інших елементів.

    Наявність «діток» на кактусі. Є думка, що «дітки» на кактусі позначають насправді дітей, або вже наявних, або планованих в майбутньому. Найчастіше «дітки» зустрічаються на «одомашнених» кактусах, що вже означає прагнення до створення сім’ї.

    Присутність додаткових елементів. Це можуть бути написи, підписи під малюнками, пояснення, а також інші тварини, рослини і т.д. Ці додаткові елементи мають важливе значення для характеристики малюнка в цілому, вони дають можливість тлумачити його більш повно і точно.

    Звичайно, дані ознаки не можна вважати єдино вірними: на уявлення дитини про кактус можуть вплинути побачені ним раніше малюнки в книжках і телевізійні передачі. У будь-якому випадку, не бійтеся задавати навідні запитання, чому кактус вийшов саме таким, а не яким-небудь іншим. Але, найважливіше – це пам’ятати: якщо з’явилися сумніви і тривоги з приводу психічного стану дитини і на це є якісь підстави, то саме час відвідати кабінет дитячого психолога.

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 32 | Додав: chuhyys | Дата: 23.10.2023 | Коментарі (0)

    1 клас | Переглядів: 26 | Додав: chuhyys | Дата: 22.10.2023 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [233]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7