ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 11 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 751
    Показано матеріалів: 631-640
    Сторінки: « 1 2 ... 62 63 64 65 66 ... 75 76 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    11 клас Інформатика | Переглядів: 607 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 19.09.2019 | Коментарі (0)

    Ми ознайомимося з історією дипломатичного листування: за часів Запорізької Січі, УНР, революції 1917 р., особливостями сучасного листування, вивчимо особливості, види та призначення офіційних листів, навчимося складати офіційні листи за зразком.

    • Які види листів ви знаєте? (офіційні і приватні)
    • До якого виду можна віднести цей лист?

    Викладач зачитує лист Богдана Хмельницького до шведського короля Карла Густава, надісланий з козацької столиці Чигирина 13 липня 1656р.

    Найясніший королю Швеції,

    наш вельможний пане і друже!

    З наказу самої природи і з нашої вродженої прихильності до кожного, ми звикли нікому не робити кривди, а, навпаки, змагатися у доброзичливості з тими, хто ставиться до нас прихильно. Отже, ми, відчуваючи добре і достатньою мірою ясне ставлення до нас Вашої королівської величності, вже двічі, з душевною насолодою, відіслали листи до Вашої королівської величності. Але якимсь чином, як проти нашого бажання, так і проти бажання

    Вашої королівської величності, вони і досі не торкнулися рук Вашої королівської величності. Таким же чином частіші нагоди до бесід були відрізані з обох сторін, це треба приписати не якійсь ворожій недбайливості з нашого боку, а зависній ненависті тієї ж долі. Тепер, отже, для підтвердження нашої приязні до Вашої королівської величності ми повідомляємо і ясно заявляємо, що не дамо нікому допомоги - хоч би до цього нас часто закликали - ані підемо ні на кого в наступ, але при Божій допомозі захищатимемо, як зможемо, віру, волю і наші кордони, хоч би поширювалась якась несприятлива чутка, ніби ми піднімаємо зброю проти Вашої королівської величності. То ж нехай Ваша королівська величність дасть якнайменше віри цій безглуздій чутці, бо ми (як свідчать про нас минулі події) ніколи без причин не трубимо сигналу. Подавець цього листа усно і більш докладно викладе Вашій королівській величності нашу доброзичливість. Тим часом благаємо у Всевишнього найліпшого Бога вічного щастя Вашій королівській величності.

    Дано в Чигирині, дня 13 липня 1656 за старим календарем.

    Вашій королівській величності, вельмишановного пана і друга готовий до послуг друг Богдан Хмельницький, гетьман Військ Запорізьких.


    —Яке значення дипломатичного листування?

    (Варіант можливої відповіді: Є одним із найважливіших аспектів дипломатичної практики. Нині українська мова забезпечує потреби всіх сфер дипломатії й міжнародних відносин — на рівні голови держави і законодавчого органу, міністерств, посольств, консульств. Нею укладають усі міжнародні договори, угоди, декларації, комюніке, ноти, ведеться листування, документація, засідання і консультації.)

    •  
    11 клас Інформатика | Переглядів: 177 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.09.2019 | Коментарі (0)

    62 здоровий спосіб життя як наукове інтегроване поняття ...

     

    irbis-nbuv.gov.ua › cgi-bin › irbis_nbuv › cgiirbis_64 › Mir_2014_5_15

    1.  
    2.  

    автор О Логвиненко - ‎2014 - ‎Цитовано в 8 джерелах - ‎Пов’язані статті

    здоров'я, ролі при цьому здорового способу життя. ... У статті розглядаються проблеми здоров'я сучасної молоді, аналізуються поняття “здоров'я” та.[PDF]

     

    Формування здорового способу життя в педагогічній ...

    11 клас Інформатика | Переглядів: 183 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.09.2019 | Коментарі (0)

     

    Документи та документообіг

    Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації

     

    Електронний документообіг

     

     

    Документи та документообіг

    Знаннєва складова

    Знає поняття документа та документообігу.

    Пояснює що таке оригінал документа та його копія, підписувач, адресат, посередник.

    Описує обов’язкові реквізити документа.

    Називає загальні правила оформлення документів.

    Наводить приклади стандартів та уніфікованих систем документації.

     

    11 клас Інформатика | Переглядів: 186 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 11.09.2019 | Коментарі (0)

    Поняття та ознаки електронного документа

    Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

    11 клас Інформатика | Переглядів: 245 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.09.2019 | Коментарі (0)

    Документ - матеріальний носій інформації. Класифікація документів.

    Документ - це матеріальний об'єкт, що містить у зафіксованому вигляді   інформацію,   оформлений   у   зведеному   порядку   і  має відповідно до чинного законодавства юридичну силу (ДСТУ 2732 - 94 «Діловодство та архівна справа. Терміни та визначення»).

    Класифікація  документів  -  це  поділ їх на класи за найбільш загальними   ознаками  схожості та відмінності.   Мета класифікації полягає в підвищенні оперативності роботи апарату управління та відповідальності    виконавців.    У   поточній   роботі   класифікацію документів здійснюють на етапі групування їх у справи. Документи класифікуються за такими ознаками:

    11 клас Інформатика | Переглядів: 345 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.09.2019 | Коментарі (0)

    До кабінету інформатики заходимо по другому дзвінку.

    Не можна заходити до кабінету в верхньому одязі.

    Суворо заборонено:

    • заходити в кабінет, якщо в ньому відсутній вчитель інформатики
    • голосно розмовляти, бігати, гратися в рухливі ігри, кидати будь-які предмети
    • вмикати і вимикати апаратуру без дозволу учителя інформатики
    • торкатися роз'ємів з'єднувальних кабелів та екрана моні­тора
    • переміщувати складові частини комп’ютера
    • без дозволу брати, включати чи відключати навушники, колонки та інше обладнання
    • класти будь-які предмети на системний блок, монітор, клавіатуру
    • приносити та використовувати без дозволу вчителя дискети, компакт-диски, флешки, навушники та інше обладнання
    • працювати з брудними або воло­гими руками
    • прий­мати їжу або тримати її на столі чи парті. Перед тим, як зайти до кабінету, потрібно їжу, воду і т.д. надійно сховати в себе в портфелі. В кабінеті інформатики їх не виймати взагалі.
    • користуватись розпилювачами пар­фумів, лаків для волосся
    • користуватись мобільними телефонами без дозволу вчителя
    • самостійно намагатися усунути несправність, встановлювати та видаляти програмні засоби, міняти налаштування системи, відкривати сторонні програми, ігри, додатки тощо.

    До початку роботи:

    • переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень обладнання робочого місця
    • сядьте зручно за своє місце. Відстань від очей до екрана повинна бути не менше 50 см.
    • учні, які мають окуляри для постійного носіння повинні працювати за комп'ютером у них, якщо лікарем не вказано іншого
    • не можна розпочинати роботу, при пога­ному самопочутті

     Якщо під час роботи:

    • виникає аварійна зупинка, яка супроводжується ви­веденням на екран повідомлення про несправність, слід це повідомлення запам'ятати (або записати) і повідомити вчителя
    • апаратура починає видавати незвичні звуки, світіння індикаторів тощо, слід припинити ро­боту і повідомити вчителя
    • до класу заходить будь-який відвідувач, то учні, які працюють за комп’ютерами, не повинні вставати

    Після завершення роботи:

    • вимикати апаратуру дозволяється тільки за вказівкою вчителя інформатики.

    Безперервна робота з екраном ПК повинна бути не більше:

    ·        для учнів 10-11 класів — 30 хвилин

    ·        для учнів 8-9 класів — 25 хвилин

    ·        для учнів 6-7 класів — 20 хвилин

    ·        для учнів 2-5 класів — 15 хвилин

    ·        для учнів  1  класу   — 10 хвилин                

    2 клас Інформатика | Переглядів: 1109 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.09.2019 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [42]
    2 клас Інформатика [307]
    3 клас Інформатика [359]
    4 клас Інформатика [372]
    5 клас Інформатика [586]
    6 клас Інформатика [516]
    7 клас Інформатика [581]
    8 клас Інформатика [602]
    9 клас Інформатика [651]
    10 клас Інформатика [618]
    11 клас Інформатика [751]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [60]
    Цифрова та медіаграмотність [95]
    Академічна доброчесність [11]
    Медіатворчість [21]
    Проекти / Вправи [203]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [17]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7