Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 68 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Історія №1
«Google може розповісти значно більше, ніж учитель, який стоїть біля дошки.Школярів потрібно навчити шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати».
УРОК У МОБІЛЬНОМУ ТЕЛЕФОНІ
Вважаю, що першочергове завдання вчителя – навчити дитину вчитися. Адже на сьогоднішній день Google може розповісти значно більше, ніж учитель, який стоїть біля дошки. Школярів потрібно навчити шукати потрібну інформацію, аналізувати її та оцінювати. А саме оцінювати, вони, на жаль, не вміють.
І гаджети допомагають навчити цьому.

ZMIST.PL.UA Як конкурувати з Google на уроках – історія одного педагога |
Школьникам в Израиле отменили домашние задания. И в том виде, в котором дети занимались дома до сегодняшнего дня, - я думаю, это можно и отменить. Вопрос лишь в том, что же они будут делать дома? |
Про матеріал
Самоосвіта – це невід'ємний компонент діяльності педагога і кожен повинен підбирати власні, найоптимальніші для своїх потреб і рівня професійної майстерності шляхи її здійснення
Бартіш С.В.
Самоосвітня діяльність як ефективна умова розвитку творчого потенціалу професійної компетентності педагога
Однією з проблем сучасного суспільства є потреба його в компетентних, висококваліфікованих фахівцях, конкурентоспроможних на ринку праці. Викладач навчального закладу має надзвичайні потенційні можливості впливати на формування особистості, світогляду, політичних переконань, настроїв і моралі підростаючого покоління. Але реалізація цих можливостей залежить в кожному окремому випадку від особистих якостей педагога; реальну роль відіграють його талант, любов до дітей, бажання працювати. Окрім цього, височінь соціального положення професії педагога, її престиж залежить від тієї системи суспільних відносин, у якій живе і працює викладач. Це добре розуміли в усі часи.
За даними Інтернет джерел, в Україні в освітянській галузі близько третини педагогічних працівників мають низький рівень професійної компетентності. Основними причинами такого стану є: |

Иван Засурский, заведующий кафедрой новых медиа и теории коммуникации факультета журналистики МГУ им. М. В. Ломоносова, основатель и издатель интернет-издания «Частный Корреспондент», об управлении знаниями, их открытости и доступности для современного общества. Выступление на Экспертном клубе ВЦИОМ «Платформа».
|
|
|