Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У категорії матеріалів: 38 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Всесвіт 26 серпня о 15:35 · Сьогодні 100 років (!) виповнюється Кетрін Джонсон (англ. Katherine Johnson), котра займалася вираховуванням траєкторії для NASA, саме її розрахунки дозволили місії "Apollo-11" успішно приземлитися на Місяці Світлина від Всесвіт.
|
Пристрій, створене близько 150 року до н.е., який сміливо можна назвати першим в світі комп'ютером. Механізм складався з 37 бронзових шестерень в дерев'яному корпусі, на якому розмішалися циферблати. Він дозволяв проводити масу складних астрономічних обчислень, в тому числі визначати фази Місяця, сонячні затемнення і рух всіх відомих грекам планет.
|
Ідея Кеплера про «п'ять правильних геометричних фігур» полягала в тому, що п'ять правильних багатогранників можна послідовно помістити всередині сфер, точно відповідних орбітам шести відомих в той час планет. Це була блискуча робота, заснована на спостереженнях Тихо Браге, яка підтверджувала, що Сонце, а не Земля знаходиться в центрі Сонячної системи.
|
Людина, яка зрушила Землю: наукова революція Mikołajа Kopernikа (продовження)
"Небесні сфери"
Джерело: www.popmech.ru/ |
|
Категорії розділу |
---|
Ц І К А В Е. Астрономія
[261]
|
1. Предмет астрономії. Її розвиток і значення
[38]
Предмет астрономії. Її розвиток і значення в житті суспільства. Короткий огляд об'єктів дослідження в астрономії. Визначення астрономії як фундаментальної науки, яка вивчає об'єкти Всесвіту. Коротка історія астрономії. Значення астрономії у формуванні світогляду людини.
|
2. Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері
[26]
2. Небесна сфера. Точки і лінії на ній. Сузір'я. Зоряні карти.
|
3. Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил
[54]
Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил. Кульмінації. Добовий рух Сонця. Вимірювання часу.
|
4. Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення
[67]
Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення. Календар
|
5. Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи
[36]
Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи: оптичні, радіотелескопи, телескопи з прийому виромінювання в інших діапазонах. Астрономічні обсерваторії.
|
6. Наша планетна система
[216]
Земля і Місяць як небесні тіла. Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс та його супутники. Планети-гіганти (Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон) та їх супутники.
|
7. Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити
[49]
Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити. Формування планетної системи.
|
8. Сонце - найближча зоря
[64]
Основні відомості про Сонце. Будова Сонця. Джерела його енергії. Будова Сонячної атмосфери. Прояви сонячної активності, її вплив на атмосферу Землі.
|
9. Зорі. Еволюція зір
[46]
Зорі - основні об'єкти Всесвіту. Основні характеристики зір: температура, світність, радіус, маса, їх взаємозв'язок. Подвійні зорі. Фізично змінні зорі. Внутрішня будова і джерела енергії зір. Еволюція зір. Нейтронні зорі. Чорні дірки
|
10. Наша Галактика. Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті
[61]
Наша Галактика. Молочний шлях. Місце Сонця в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Будова і еволюція Всесвіту. Світ галактик. Квазари. Проблеми космології. Походження і розвиток Всесвіту. Життя у Всесвіті. Що таке життя? Земля - колиска життя. Імовірність існування життя на інших планетах. Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Проблема існування інших всесвітів
|
11. Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу.
[75]
Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу...
|
Тести
[4]
Найбільш ефективним способом визначення навчальних досягнень учнів є тест — система спеціальних завдань для виявлення факту за¬своєння певних видів навчальної діяльності.
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
[1]
|
|
|