ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » АСТРОНОМІЯ » 5. Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи

    У категорії матеріалів: 36
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 4 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    ПЕРШІ ТЕЛЕСКОПИ ГАЛІЛЕЯ

    Перші телескопи Галілея (1564-1642), які він сконструював на початку 17 століття (близько 1609 р.), ознаменували великий прогрес у спостережній астрономії. Ці телескопи були засновані на принципах існуючих нідерландських телескопів, які були розроблені виробниками окулярів у Нідерландах. Ці ранні телескопи, відомі як телескопи-рефрактори, використовували комбінацію лінз для збирання та фокусування світла, збільшуючи віддалені об’єкти.

    Галілей ще більше вдосконалив їх дизайн. Конструкція телескопів Галілея зазвичай складалася з опуклої лінзи об’єктива (основна лінза) і увігнутого окуляра (вторинна лінза). Лінза об'єктива збирала світло від віддалених об'єктів і фокусувала його в точці фокуса, формуючи зображення. Потім лінза окуляра збільшила це зображення, щоб його міг побачити спостерігач. Телескопи Галілея мали відносно невелике збільшення порівняно з сучасними телескопами, але вони дозволили йому зробити новаторські спостереження.

    За допомогою цих приладів він зробив низку важливих відкриттів.

    1. Спостереження Місяця. Галілей спостерігав нерівну, гористу поверхню Місяця, кидаючи виклик переважаючій думці про його ідеальну гладкість. Він також помітив наявність кратерів та інших місячних особливостей.

    2. Сонячні плями, які показали, що Сонце не є ідеальною кулею і що воно обертається навколо своєї осі.

    3. Відкриття супутників Юпітера. Він спостерігав чотири найбільші супутники Юпітера, тепер відомі як супутники Галілея. Їхнє відкриття довело, що не всі небесні тіла обертаються навколо Землі, що поставило під сумнів геоцентричну модель Всесвіту.

    4. Фази Венери. Галілей спостерігав фази Венери, які він інтерпретував як доказ геліоцентричної моделі Сонячної системи, запропонованої Коперником. Це спостереження свідчить про те, що Венера обертається навколо Сонця, а не навколо Землі.

    5. Спостереження Сатурна. Галілей спостерігав за Сатурном і його кільцями, хоча він і не зміг розпізнати справжню природу кілець через обмеження роздільної здатності свого телескопа.

    Телескопи Галілея зробили революцію в астрономії, надавши конкретні докази, які підтверджують геліоцентричну модель Сонячної системи Коперника. Його спостереження та відкриття зробили внесок у глибокі зміни в нашому розумінні космосу та заклали основу сучасної спостережної астрономії.

    1. Предмет астрономії. Її розвиток і значення | Переглядів: 62 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.08.2023 | Коментарі (0)

    Ц І К А В Е. Астрономія | Переглядів: 854 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.12.2018 | Коментарі (0)

    Транзитний метод пошуку екзопланет. Це один із способів виявлення далеких планет. Планета проходячи між спостерігачем і своєю зіркою, викликає затемнення зірки.


    Категорії розділу

    Ц І К А В Е. Астрономія [261]
    1. Предмет астрономії. Її розвиток і значення [38]
    Предмет астрономії. Її розвиток і значення в житті суспільства. Короткий огляд об'єктів дослідження в астрономії. Визначення астрономії як фундаментальної науки, яка вивчає об'єкти Всесвіту. Коротка історія астрономії. Значення астрономії у формуванні світогляду людини.
    2. Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері [26]
    2. Небесна сфера. Точки і лінії на ній. Сузір'я. Зоряні карти.
    3. Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил [54]
    Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил. Кульмінації. Добовий рух Сонця. Вимірювання часу.
    4. Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення [67]
    Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення. Календар
    5. Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи [36]
    Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи: оптичні, радіотелескопи, телескопи з прийому виромінювання в інших діапазонах. Астрономічні обсерваторії.
    6. Наша планетна система [214]
    Земля і Місяць як небесні тіла. Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс та його супутники. Планети-гіганти (Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон) та їх супутники.
    7. Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити [47]
    Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити. Формування планетної системи.
    8. Сонце - найближча зоря [62]
    Основні відомості про Сонце. Будова Сонця. Джерела його енергії. Будова Сонячної атмосфери. Прояви сонячної активності, її вплив на атмосферу Землі.
    9. Зорі. Еволюція зір [46]
    Зорі - основні об'єкти Всесвіту. Основні характеристики зір: температура, світність, радіус, маса, їх взаємозв'язок. Подвійні зорі. Фізично змінні зорі. Внутрішня будова і джерела енергії зір. Еволюція зір. Нейтронні зорі. Чорні дірки
    10. Наша Галактика. Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті [61]
    Наша Галактика. Молочний шлях. Місце Сонця в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Будова і еволюція Всесвіту. Світ галактик. Квазари. Проблеми космології. Походження і розвиток Всесвіту. Життя у Всесвіті. Що таке життя? Земля - колиска життя. Імовірність існування життя на інших планетах. Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Проблема існування інших всесвітів
    11. Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу. [75]
    Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу...
    Тести [4]
    Найбільш ефективним способом визначення навчальних досягнень учнів є тест — система спеціальних завдань для виявлення факту за¬своєння певних видів навчальної діяльності.
    Критерії оцінювання навчальних досягнень [1]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7