Статистика |
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
Критерії оцінювання навчальних досягнень
| 13.12.2017, 18:45 |
Оцінюючи навчальні досягнення учнів, необхідно користуватися критеріями навчальних досягнень учнів за 12-бальною шкалою, що поділяються на 4 рівня і мають характеристики, які наведені у таблиці:
Таблиця 1.
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ природи, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують відповіді «так» чи «ні»
|
|
2
|
Учень (учениця) описує природні явища на основі свого попереднього досвіду, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді
|
|
3
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя зв'язно описує явище або його частини без пояснень відповідних причин, називає фізичні чи астрономічні явища, розрізняє буквені позначення окремих фізичних чи астрономічних величин
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо
|
|
5
|
Учень (учениця) описує явища, відтворює значну частину навчального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних чи астрономічних величин і формули з теми, що вивчається
|
|
6
|
Учень (учениця) може зі сторонньою допомогою
пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів), виявляє елементарні знання основних положень (законів, понять, формул)
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) може пояснювати явища, виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень (законів, понять, формул, теорій)
|
|
8
|
Учень (учениця) уміє пояснювати явища, аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі сторонньою допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки
|
|
9
|
Учень (учениця) вільно та оперативно володіє вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на підтвердження власних думок
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) вільно володіє вивченим матеріалом, уміло використовує наукову термінологію, вміє опрацьовувати наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно використовувати їх відповідно до поставленої мети
|
|
11
|
Учень (учениця) на високому рівні опанував програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної програми, оцінює різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання
|
|
12
|
Учень (учениця) має системні знання, виявляє здібності до прийняття рішень, уміє аналізувати природні явища і робить відповідні висновки й узагальнення, уміє знаходити й аналізувати додаткову інформацію
|
|
Категорія: Критерії оцінювання навчальних досягнень | Додав: SvetlanaCh
|
Переглядів: 205 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Категорії розділу |
---|
Ц І К А В Е. Астрономія
[261]
|
1. Предмет астрономії. Її розвиток і значення
[38]
Предмет астрономії. Її розвиток і значення в житті суспільства. Короткий огляд об'єктів дослідження в астрономії. Визначення астрономії як фундаментальної науки, яка вивчає об'єкти Всесвіту. Коротка історія астрономії. Значення астрономії у формуванні світогляду людини.
|
2. Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері
[26]
2. Небесна сфера. Точки і лінії на ній. Сузір'я. Зоряні карти.
|
3. Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил
[54]
Системи небесних координат. Екваторіальні координати. Добовий рух світил. Кульмінації. Добовий рух Сонця. Вимірювання часу.
|
4. Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення
[67]
Видимий річний рух Сонця. Видимий рух Місяця. Видимий рух планет. Сонячні й місячні затемнення. Календар
|
5. Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи
[36]
Методи та засоби астрономічних досліджень. Наземні й орбітальні телескопи: оптичні, радіотелескопи, телескопи з прийому виромінювання в інших діапазонах. Астрономічні обсерваторії.
|
6. Наша планетна система
[216]
Земля і Місяць як небесні тіла. Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс та його супутники. Планети-гіганти (Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон) та їх супутники.
|
7. Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити
[49]
Малі тіла Сонячної системи - астероїди, комети, метеорити. Формування планетної системи.
|
8. Сонце - найближча зоря
[64]
Основні відомості про Сонце. Будова Сонця. Джерела його енергії. Будова Сонячної атмосфери. Прояви сонячної активності, її вплив на атмосферу Землі.
|
9. Зорі. Еволюція зір
[46]
Зорі - основні об'єкти Всесвіту. Основні характеристики зір: температура, світність, радіус, маса, їх взаємозв'язок. Подвійні зорі. Фізично змінні зорі. Внутрішня будова і джерела енергії зір. Еволюція зір. Нейтронні зорі. Чорні дірки
|
10. Наша Галактика. Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті
[61]
Наша Галактика. Молочний шлях. Місце Сонця в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності. Підсистеми Галактики та її спіральна структура. Будова і еволюція Всесвіту. Світ галактик. Квазари. Проблеми космології. Походження і розвиток Всесвіту. Життя у Всесвіті. Що таке життя? Земля - колиска життя. Імовірність існування життя на інших планетах. Людина у Всесвіті. Антропний принцип. Проблема існування інших всесвітів
|
11. Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу.
[75]
Найновіші відкриття в астрономії. Сучасна наукова астрономічна картина світу...
|
Тести
[4]
Найбільш ефективним способом визначення навчальних досягнень учнів є тест — система спеціальних завдань для виявлення факту за¬своєння певних видів навчальної діяльності.
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
[1]
|
|
|