ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Веб-квести

    У категорії матеріалів: 14
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Онлайн-квести за допомогою додатків Google.

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 94 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.05.2022 | Коментарі (0)

    https://naurok.com.ua/veb-kvest-ukra-nski-narodni-svyata...

    Веб-квест «Українські народні свята»

    NAUROK.COM.UA Веб-квест «Українські народні свята» Мета веб-квесту:Ø залучити до цікавої роботи учнів з різними інте...


    Народознавчий квестНародознавчий квест 2016-12-08T15:30:41+02:00

    З метою вивчення українських традицій, звичаїв та обрядів 7 грудня в гімназії «Ерудит» пройшов народознавчий квест. У ньому  взяли участь учні 5-6 класів. Гімназисти продемонстрували свої знання та вміння на станціях : «Народні ремесла та промисли», «Народні ігри», «Українські пісні», «Народна мудрість», «Звичаї та обряди», «Українська кухня». Усі завдання учасники виконували з великим захопленням та ентузіазмом.


    Веб-квест «Українські народні свята»    

     


     


    https://naurok.com.ua/kvest-gra-den-vishivanki-10067.html

    Квест-гра "День Вишиванки"

    NAUROK.COM.UA Квест-гра "День Вишиванки" Квест-гра до Дня Вишиванки має на меті розширити уявлення про у


     

    До Дня вишиванки

    Фотоквест до Дня вишиванки

    VSEOSVITA.UA Фотоквест до Дня вишиванки Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги фотоквест до Дня виш


     

    https://vseosvita.ua/.../gra-kvest-do-dna-visivanki-den...

    Гра-квест до Дня вишиванки "День вишиванки"

    VSEOSVITA.UA Гра-квест до Дня вишиванки "День вишиванки" Цікавий і захоплюючий сценарій гри-квесту "День вишиванки",


    Веб-квести | Переглядів: 474 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.04.2021 | Коментарі (0)

    http://pravilabgd.blogspot.com/

    http://pravilabgd.blogspot.com/

    Життя людини - найбільший скарб.

    Кабiнет інформатики обладнано складними i дорогими технiчними засобами, якi під'єднанні до мережі 220V. Тому учням і працівникам класу потрібно дотримуватися правил поведінки та безпеки життєдіяльності перебуваючи у кабінеті, щоб не вивести із ладу техніку, а головне - не нашкодити власному здоров'ю.

    Шановні учні, учасники веб-квесту.

    На початку кожного навчального року, навчальної четверті учитель інформатики розповідає вам правила поведінки та безпеки життєдіяльності у кабінеті інформатики. Сьогодні ми з вами пройдемо веб-квест за назвою "Береженого Бог береже", у якому ви повторите та закріпите свої знання по безпеці життєдіяльності.

    Сподіваюся, що участь в нашому квесті і виконання завдань не буде для вас складним і надасть максимум знань та задоволення.

     

    Мета веб-квесту:

     

    • познайомити учасників з технологією веб-квест;
    • підвищити навички роботи в мережі Інтернет та вміння користуватися Інтернетом безпечно;
    • закріпити знання учнів з правил поведінки та безпеки життєдіяльності у комп'ютерному класі;
    • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу;
    • розвивати логічне та критичне мислення.

    Учасники веб-квесту:

    Учні 5-9 класів


    Термін проведення - 1 академічна година (перший урок будь-якої четверті)
     

    "Проблема"

         «Незнайко вперше потрапив до кабінету інформатики, що тут робити??? Стільки комп’ютерів!!!

      Допоможіть йому не розгубитися, не нашкодити комп’ютерній техніці і власному здоров’ю.

     

        Чим більше балів ви наберете у веб-квесті, тим легше буде Незнайкові вивчити правила безпеки життєдіяльності»

    Умови гри:

    Ми розпочнемо нашу подорож Всесвітньою павутиною. На вас чекають 3 завдання, під час яких вам потрібно буде проявити кмітливість, творчість, уважність та швидкість.

    Для подорожі слід знати правила безпечного користування Інтернет-ресурсами. Пропоную ознайомитися з інформаційною сторінкою "Як вільно користуватися Інтернетом і при цьому залишатися безпечним"

    Завдання:

    Завдання 1: Спільна презентація "Знайомство"

    Завдання 2: "Запитуєте? Відповідаємо!"

    Завдання 3: "Складіть правило"

    Результати:

    Результати можна переглятути за посиланням: ... 

    Веб-квести | Переглядів: 123 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.04.2021 | Коментарі (0)

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 145 | Додав: chuhyys | Дата: 02.03.2021 | Коментарі (0)

    Веб-квест «Безпека в Інтернеті» 

    Мета:

    узагальнення і систематизація знань учнів щодо безпеки в Інтернеті;

    формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;

    формування вміння працювати в колективі та відповідальності;

    формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;

    розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки.

    Після проходження веб-квесту учні повинні:

    мати уявлення про послуги, які надає будь-якому користувачу всесвітня мережа Інтернет;

    знати правила етикет-спілкування;

    знати про небезпеки, що їх очікують в Інтернеті;

    ознайомитися з антивірусним, антиспамовим та анти шпигунським програмним забезпеченням;

    знати, що призводить до інтернет-залежності і як з цим боротися;

    що потрібно робити, щоб уникнути негативного впливу мережі на психіку людини;

    знати, що таке плагіат, про відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності тощо.

    Тип веб-квесту: короткочасний.

    Хід веб-квесту

    І. Організаційний момент.

    Повторення правил техніки безпеки.

    ІІ. Мотивація веб-квесту.

    Джерело: https://vseosvita.ua/library/tehnologia-veb-kvest-na-urokah-informatiki-75001.html

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 148 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.02.2021 | Коментарі (0)

    Веб-квест «Безпека в Інтернеті» Джерело: https://urok.osvita.ua/materials/edu_technology/30734/

    Мета:

    • узагальнення і систематизація знань учнів щодо безпеки в Інтернеті;
    • формування навичок та вмінь з пошуку інформації в Інтернеті, правильного використання інтернет-ресурсів для підтримки навчального процесу;
    • формування вміння працювати в колективі та відповідальності;
    • формування основ орієнтованої діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи;
    • розвиток навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки.
    Веб-квести | Переглядів: 124 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.01.2021 | Коментарі (0)

    Веб-квест – інтелектуальна гра з сюжетною лінією з залученням головоломок та логічних завдань, які вирішуються за допомогою використання мережі інтернет. Це один із різновидів квестів

    Чия розробка:

    Вперше модель веб-квесту була представлена ще у 1995 році викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем. Сьогодні ця технологія застосовується як найбільш захоплюючий спосіб використання інтернету на уроках.

    Як це можна використати:

    Квести дуже популярні і подобаються більшості школярів! Запропонуйте учням створити власний веб-квест на особистому сайті або із залученням наступних зручних платформ:

    В якості прикладу пропонуємо веб-квест вчителя фізики Менгалі Наталії Сергіївни.

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 142 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2021 | Коментарі (0)

    1-10 11-14

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7