ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті » Сучасні технології навчання

У категорії матеріалів: 189
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 18 19 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Сучасні інформаційні технології дають безліч можливостей для креативності в освітньому процесі. Пропонуємо звернути Вашу увагу на можливості використання на уроках ХМАР СЛІВ:

– це може бути яскравий ВІЗУАЛЬНИЙ СЛОВНИЧОК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ за темою «Тварини» (де до кожного слова підібрана відповідна картинка);

– або ЗБІРНИК ФОРМУЛ З ТРИГОНОМЕТРІЇ (з відповідними поясненнями);

– або ВЕСЕЛА АБЕТКА (зі скоромовками/пісеньками/віршиками);

– або ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ РОМАНУ Панаса Мирного «Хіба ревуть воли як ясла повні?»;

– або ПУТІВНИК ДО ТЕМИ «Вода» з курсу «Я досліджую світ»;

– або СЛОВНИК ПОНЯТЬ З ФІЗИКИ за певною темою «Система СІ» (з розгорнутими посиланнями-описами до кожної одиниці вимірювання).

Все залежить від креативності вчителя та учнів!!!!

Адже хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні – це цікавий універсальний інструмент візуалізації, який стане у нагоді фактично на будь-якому уроці. У такій формі можна систематизувати чи узагальнювати матеріал як природничих, так і гуманітарних предметів, реалізовувати технології мозкового штурму чи асоціативного куща.

Нестандартна форма подачі сприяє зацікавленню учнів та швидшому запам’ятовуванню матеріалу, чудово сприймається у початковій, середній та старшій школи.

Алгоритм створення цього інтерактивного зображення дуже простий: ДОБИРАЄМО ПЕРЕЛІК ПОНЯТЬ – ВИЗНАЧАЄМО ФОРМУ ЗОБРАЖЕННЯ, У ЯКІЙ ПЛАНУЄМО ПОДАТИ МАТЕРІАЛ – ВИБИРАЄМО ШРИФТ, РОЗМІР ТА КОЛІР СЛІВ – ДОБИРАЄМО ПОСИЛАННЯ, ЗА ЯКИМИ БУДЕМО ПЕРЕХОДИТИ ПРИ ВИБОРІ ВІДПОВІДНОГО СЛОВА – ЗБИРАЄМО ХМАРУ СЛІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ОДНОГО З НИЖЧЕВКАЗАНИХ РЕСУРСІВ – КОРИСТУЄМОСЯ У НАВЧАННІ!

До речі, цей шлях можна пройти разом з учнями і це буде цікаво та весело!

Для створення хмар слів можна скористатися наступними ресурсами:

– Word Art (https://wordart.com/),

– Wordcloud (https://wordcloud.pro/en),

– Word Cloud Generation (https://www.jasondavies.com/wordcloud/).

Світлина від Inna Lipchevskaya.

https://www.facebook.com/groups/203301720967734/permalink/226116575352915/

Сучасні технології навчання | Переглядів: 17 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.05.2020 | Коментарі (0)

Пропонуємо ознайомитися з добіркою найкращих Youtube-каналів українською, які допоможуть вчителям самостійно опанувати роботу в нових програмних середовищах, а також стануть у нагоді учням при вивченні нової теми.

Вчителю інформатики сьогодні непросто, адже майже щороку змінюється зміст навчальної програми, і нерідко підготовка до уроку забирає набагато більше часу, аніж йо...

TEACH-HUB.COM

Топ-7 україномовних YouTube-каналів для навчання інформатики - TeachHub

Сучасні технології навчання | Переглядів: 27 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.04.2020 | Коментарі (0)

Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [139]
Актуально [50]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [153]
Олімпіади [4]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [156]
Методичні рекомендації [19]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [28]
НУШ [4]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [21]
Сучасні технології навчання [189]
Інструментальна цифрова дидактика [2]
Хмарні технології в освіті [60]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [47]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [7]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [4]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [5]
Освіта за допомогою відео [23]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [89]
Інтегроване навчання [14]
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [28]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [93]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [10]
Критичне мислення [25]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [68]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [20]
ФІЛОСОФІЯ [28]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [75]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua