ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті » STEM-освіта

STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників

Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.

Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної та початкової освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам.

ЗМІСТ

КОНЦЕПЦІЯ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ

формування культури інженерного мислення в дошкільників

“STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

Автор концепції — професор Катерина Крутій

 

Розділ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ  ЗАСАДИ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ  “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

1.1. Актуальність і значущість впливу STREAM-освіти на формування культури інженерного мислення дошкільників

1.2. Вимоги до змісту та умови реалізації STREAM-освіти дітей дошкільного віку

1.3. Джерела та чинники змісту STREAM-освіти

1.4. Принципи та завдання STREAM-освіти дошкільників

1.5. Критерії відбору змісту програми STREAM-освіти дошкільників

1.6. Інтеґрація в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеґрацію?

Що таке інтеґрація?

Інтеґрований підхід як стрижень здійснення ідей взаємозв’язку і взаємодії

Обґрунтування концепції інтеґрації змісту дошкільної освіти

Інтеґрація як дидактичний принцип

Інтеґрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого

Вимоги до інтеґрованих занять

Підсумок

1.7. Особливості Програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

 

Розділ 2. МЕТОДИЧНІ  ЗАСАДИ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ  “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

2.1. Види дитячої діяльності за альтернативною програмою

2.2. Культурні практики і форми спеціально організованої діяльності, пов’язані з реалізацією альтернативної програми

2.3. Освітні ситуації як спільна партнерська діяльність вихователя і дітей

2.4. Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформації за альтернативною програмою

2.5. Експериментування як засадничий метод роботи за альтернативною програмою

 

Список використаних джерел

STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт

Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників

 

Пояснювальна записка

 

 

ПРОГРАМА
для дітей молодшого дошкільного віку

 

Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

 

ПРОГРАМА
для дітей середнього дошкільного віку

 

Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

 

 

ПРОГРАМА
для дітей старшого дошкільного віку

 

Шостий та сьомий роки життя

 

Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

 

Тезаурус

 

Список використаної літератури

ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

Автор

Крутій К.Л.

Издательство

ЛІПС

Бумага

офсетная

Формат

А4

Год издания

2018

Обложка

ламинированная

Язык

украинский

Количество страниц

146

Категорія: STEM-освіта | Додав: SvetlanaCh (15.03.2018)
Переглядів: 94 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [125]
Актуально [48]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [142]
Олімпіади [4]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [143]
Методичні рекомендації [17]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [27]
НУШ [4]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [21]
Сучасні технології навчання [182]
Хмарні технології в освіті [60]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [47]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [7]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [3]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [5]
Освіта за допомогою відео [23]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [88]
Інтегроване навчання [14]
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [27]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [92]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [10]
Критичне мислення [25]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [65]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [19]
ФІЛОСОФІЯ [24]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [75]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua