ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » STEM-освіта

    STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників

    Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.

    Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної та початкової освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам.

    ЗМІСТ

    КОНЦЕПЦІЯ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ

    формування культури інженерного мислення в дошкільників

    “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

    Автор концепції — професор Катерина Крутій

     

    Розділ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ  ЗАСАДИ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ  “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

    1.1. Актуальність і значущість впливу STREAM-освіти на формування культури інженерного мислення дошкільників

    1.2. Вимоги до змісту та умови реалізації STREAM-освіти дітей дошкільного віку

    1.3. Джерела та чинники змісту STREAM-освіти

    1.4. Принципи та завдання STREAM-освіти дошкільників

    1.5. Критерії відбору змісту програми STREAM-освіти дошкільників

    1.6. Інтеґрація в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеґрацію?

    Що таке інтеґрація?

    Інтеґрований підхід як стрижень здійснення ідей взаємозв’язку і взаємодії

    Обґрунтування концепції інтеґрації змісту дошкільної освіти

    Інтеґрація як дидактичний принцип

    Інтеґрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого

    Вимоги до інтеґрованих занять

    Підсумок

    1.7. Особливості Програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

     

    Розділ 2. МЕТОДИЧНІ  ЗАСАДИ  АЛЬТЕРНАТИВНОЇ  ПРОГРАМИ  “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”

    2.1. Види дитячої діяльності за альтернативною програмою

    2.2. Культурні практики і форми спеціально організованої діяльності, пов’язані з реалізацією альтернативної програми

    2.3. Освітні ситуації як спільна партнерська діяльність вихователя і дітей

    2.4. Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформації за альтернативною програмою

    2.5. Експериментування як засадничий метод роботи за альтернативною програмою

     

    Список використаних джерел

    STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт

    Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників

     

    Пояснювальна записка

     

     

    ПРОГРАМА
    для дітей молодшого дошкільного віку

     

    Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

    Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

    Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

    Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

    Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

    Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

     

    ПРОГРАМА
    для дітей середнього дошкільного віку

     

    Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

    Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

    Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

    Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

    Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

    Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

     

     

    ПРОГРАМА
    для дітей старшого дошкільного віку

     

    Шостий та сьомий роки життя

     

    Освітній  напрям  “ПРИРОДНИЧІ  НАУКИ”,  або Подорож Всесвітом

    Освітній  напрям  “ТЕХНОЛОГІЇ”,  або Таємничі перетворення

    Освітній  напрям  “ЧИТАННЯ  І  ПИСЬМО”,  або Мандрівка до Країни Слів

    Освітній  напрям  “ІНЖИНІРИНҐ”,  або Маленькі винахідники

    Освітній  напрям  “МИСТЕЦТВО”,  або Таємниці Дивосвіту

    Освітній  напрям  “МАТЕМАТИКА.  ЛОГІКА”,  або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур

     

    Тезаурус

     

    Список використаної літератури

    ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

    Автор

    Крутій К.Л.

    Издательство

    ЛІПС

    Бумага

    офсетная

    Формат

    А4

    Год издания

    2018

    Обложка

    ламинированная

    Язык

    украинский

    Количество страниц

    146

    Категорія: STEM-освіта | Додав: SvetlanaCh (15.03.2018)
    Переглядів: 383 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7