ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Актуально / Нові підручники

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи. Григорій Громко

    Григорій Громко  · 

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:

    - об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;

    - перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;

    - шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та дизайн, анімація та мультимедіа, опрацьовування текстових даних, опрацьовування табличних даних, алгоритми та програми. Деякі розділи/теми об'єднують різні наскрізні лінії;

    - чотири рівні навчальної діяльності - репродуктивний, базовий, продуктивний та креативний;

    - компетентність - вміння використовувати набуті знання та навички;

    - програма матиме модульну структуру - базовий компонент та вибіркові модулі - це забезпечить як синхорнність викладання курсу (базовий компонент) та і варіативність (додавання вибіркових модулів). Така структура програми дає можливість реалізації допрофільної підготовки (поглибленого вивчення) при збільшенні кількості годин на вивчення предмету в навчальних планах шкіл;

    - кількість годин та порядок вивчення розділів/тем програми обирає вчитель, переносити розділи/теми до наступного класу не можна;

    - вивчення табличного процесора має міждисциплінарну інтеграцію з курсом алгебри (величини, змінні, функції, тощо);

    - у 5-6 класах вивчається "блочне" програмування (Скретч, Блоклі, тощо), у 7-9 класах - програмування у Python, Processing(Java), C++ (за вибором), разом з тим немає жорсткої "прив'язки" до конкретних мов програмування, хоча вчитель має зважати на вік та розвиток абстрактного мислення дітей;

    - практична діяльність учнів - на кожному уроці, практична робота для перевірки знань, умінь та навичок - по закінченню вивчення розділу або декількох тем;

    - допускається "індивідуальна освітня траєкторія" для учнів, рівень розвитку навчальних компетентностей з інформатики є вищим з вимоги програми - вони можуть виконувати індивідуальні навчальні проєкти з їх послідуючою презентацією та захистом;

    ...

    Пропонується "прив'язати" нову програму до чинної - вона не настільки погана і відразу зникає проблема з підручниками .

    Дещо в мінімальних обсягах перенесеться між класами, деякі розділи отримують нове формулювання, дещ з'явиться і нове.

    Нижче синім позначено те, що вже є на сьогодні програмі, червоном - перенесене або нове.

    Грубим шрифтом - назви наскрізних ліній.

    П.С. Тепер можете "кидати в мене тапками"

     

    Категорія: Актуально / Нові підручники | Додав: SvetlanaCh (24.12.2021)
    Переглядів: 133 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [230]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [277]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [86]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [17]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [16]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7