ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

У категорії матеріалів: 47
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Завдяки Інтернету світ став набагато відкритішим, стираються умовні кордони між країнами, спілкуються між собою люди з різних країн, за інтересами. І відповідно інформаційний потік стає більш насиченим і в деякій мірі хаотичним. Але, якщо знання та інформацію використати вміло, то наприклад ваш смартфон з ігрового пристрою, чи пристрою для комунікацій (його одна з головних функцій) може перетворитися у дослідницький чи науковий пристрій, який буде допомагати отримувати нові знання та вміння для учнів.

https://naurok.com.ua/vikoristannya-mobilnih-dodatkiv-u-navchalnih-cilyah-69006.html

Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? | Переглядів: 12 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.05.2019 | Коментарі (0)

 Валентина Борисенко поширила посилання13 січня о 16:27

http://didaktor.ru/naibolee-populyarnye-cifrovye-instrumen…/
5 сходинка поряд із відомими інструментами - успіх. Бажаю впевнено йти до №1!

DIDAKTOR.RU Наиболее популярные цифровые инструменты 2018 года — Дидактор

Наиболее популярные цифровые инструменты 2018 года 12.01.201912.01.2019 Начатое в конце прошлого года голосование завершилось. Читателям Дидактора было предложено проголос....

Сучасні технології навчання | Переглядів: 36 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.01.2019 | Коментарі (0)

Уявіть, що замість фрази «Дістаємо подвійні листочки, пишемо контрольну», ви запропонуєте учням… скласти тест на смартфоні. Про таку Нову українську школу з гадати...

OSVITORIA.MEDIA Інновації в дії: Як платформа Classtime допомагає на уроках — журнал | «Освіторія»

Читати далі ...

Сучасні технології навчання | Переглядів: 113 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.10.2018 | Коментарі (0)

Самоосвіта — цілеспрямована, вільна та самостійна пізнавальна діяльність, спрямована на задоволення інтересів, потреб людини в пізнаванні оточуючого світу.

Самоосвіта — складний вид систематичної пізнавальної діяльності, підчас якої людина сама ставить перед собою пізнавальні цілі й завдання, визначає шляхи їх досягнення, контролює хід самостійної роботи щодо набуття знань і сама оцінює їх результати.


За посиланням https://umity.in.ua/ideas17/?ref=19 Ви переходити на сторінку «Ідеї навчання з доповненою реальністю». 
Для мене було дуже цікавим та корисним дізнатися про ресурси створення доповненої реальності (Hp reveal та інші), про ідеї навчання із доповненою реальністю. 
Завдяки цим ресурсам з’явилося багато ідей, для створення доповненої реальності і впровадження цих ідей в освітньому процесі. ...

Показати більше...

UMITY.IN.UA Ідеї навчання з доповненою реальністю – УМІТИ

Ідеї навчання з доповненою реальністю Опис: Ця сторінка призначена для взаємообміну свіжими ідеями й досвідом. Діліться, чим маєте, і беріть, що потрібно з теми “Ід...


Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [120]
Актуально [47]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [109]
Олімпіади [3]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [113]
Методичні рекомендації [16]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [26]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [18]
Сучасні технології навчання [140]
Хмарні технології в освіті [53]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [47]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [6]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [3]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [3]
Освіта за допомогою відео [22]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [80]
Інтегроване навчання [14]
Інтегровані уроки інформатики: сутність, ефективність, методика [17]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [80]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [9]
Критичне мислення [25]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [63]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [19]
ФІЛОСОФІЯ [16]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [62]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua