ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Розвиток критичного мислення

    Способи розвитку креативності дитини

    Способи розвитку креативності дитини

    Діти народжуються з уродженою здатністю до творчості, тому батькам не доведеться докладати багато зусиль, щоби стимулювати цю важливу дитячу рису. Дітей треба просто трохи підштовхнути до прояву їхніх творчих здібностей і створити для них сприятливі умови.

    Пропонуємо п'ятнадцять цікавих способів, як розкрити й розвинути творчість у дитини:

    • 1. Пофарбуйте одну стіну кімнати вашої дитини грифельною фарбою з ефектом класної дошки, на якій вона зможе малювати крейдою різних кольорів. І, звісно, делікатно нагадуйте дитині частіше використовувати своє нове просторе «полотно».
    • 2. Навчіть дитину вашого улюбленого рукоділля й попросіть її зробити якийсь маленький виріб. Наприклад, попросіть свою доньку зв'язати шарфик для ляльки. Щоби процес навчання був приємним, почніть з малого й використовуйте найзручніші інструменти.
    • 3. Розкажіть дитині про те, як цікаво вести арт-щоденник. Поясніть, що в ньому вона може відображати свої думки, емоції та ідеї як за допомогою слів, так і за допомогою своїх замальовок або самостійно зроблених фотографій. Арт-щоденник можна вести як на папері, так і онлайн, налаштувавши при цьому бажаний рівень приватності: тільки для себе, тільки для друзів або для всіх.
    • 4. Зробіть крок уперед на шляху до любові до читання. Заохочуйте дитину створювати ілюстрації або пластилінові моделі сцен з її улюблених книг.
    • 5. В якості подарунків до дня народження даруйте набори для творчості: кольорові олівці, крейду, альбом для малювання чи набір пластиліну, будівельний конструктор або головоломки.
    • 6. Дізнайтеся, чи немає поблизу арт-студії для дітей, яка працює у вихідні дні. Багато успішних творчих людей розповідають про те, що їхнє захоплення творчістю починалося саме з арт-гуртків та арт-студій.
    • 7. Дозволяйте вашій дитині деякий час відпочити від творчих занять. Іноді для успішності творчість потребує вакууму.
    • 8. Заохочуйте вашу дитину самостійно виготовляти для себе іграшки. Багато творчих людей ще дітьми, залишеними на літнє перебування в родичів, отримували величезний заряд творчої енергії, самостійно конструюючи для себе іграшки або винаходячи нові настільні ігри.
    • 9. Візьміть у бібліотеці дитячі книги про малюнок, живопис і рукоділля. Забезпечте дитину основними інструментами й матеріалами для творчості, а потім залиште її наодинці із самою собою, щоб вона могла експериментувати самостійно.
    • 10. Створіть сприятливе середовище для інновацій. Наступного разу, коли ваша дитина попросить вас щось купити для неї, розгляньте разом з нею наступне питання: «А що в тебе вже є з того, що можна використовувати замість цієї покупки?». Якщо мова йде про дитячу іграшку або якусь настільну гру, подумайте, чи не змогли б ви разом з нею сконструювати щось подібне чи самостійно намалювати картки для настільної гри та придумати для них текст і загадки.
    • 11. Дозвольте дитині самостійно спланувати свій день народження. Дозвольте їй прикрасити торт, повісити в кімнаті гірлянди, розсадити в потрібних місцях своїх улюблених ведмедиків і спланувати послідовність заходів.
    • 12. Відкрийте дитині світ онлайн-співпраці. Знайдіть відповідні сайти, на яких вона могла би публікувати свої малюнки, оповідання та вірші так, щоб установити зворотний зв'язок, беручи участь у конкурсах і отримуючи коментарі фахівців.
    • 13. Пропонуйте вашим дітям старшого віку більш складні творчі завдання. Попросіть їх намалювати щасливий день, побудувати розважальний парк з конструктора (конструктор повинен складатись не з малої кількості великих, а з великої кількості дрібних деталей – це дає набагато більший простір для творчості) або розробити спосіб корисного використання порожніх картонних коробок від побутової техніки та інших покупок.
    • 14. Спільне приготування їжі також дає можливість для інновацій. Дозвольте дитині самостійно готувати їжу й експериментувати. Не втручайтесь до того часу, доки її дії не становлять небезпеки. Нехай вона сама вибере інгредієнти для салату, приправи для супу, а також забавні способи того, яку форму можна надати тісту. Експериментуючи, здійснюючи спроби й дивлячись на результати, дитина оволодіває творчим процесом і вчиться брати на себе відповідальність за результати своєї творчості.
    • 15. Якщо ваша дитина не любить малювати олівцем і фарбами або не схильна до рукоділля, покажіть їй, як користуватися графічними програмами. Почніть з найпростіших, таких як Microsoft Paint, яка дуже проста в освоєнні й доступна навіть малюкам, які вже знайомі з комп'ютером. Можливо, ваша дитина стане фахівцем у питаннях комп'ютерної графіки, яка з кожним днем стає все більш затребуваною.

    Найголовніше: пам'ятайте, що творчість повинна приносити радість. Якщо ви відчуєте, що ось-ось готові розкритикувати або висловити незадоволення зусиллями вашої дитини, надайте їй (і собі теж) послугу – нічого не кажіть і станьте осторонь. Дозвольте їй радіти безумовно!

    Категорія: Розвиток критичного мислення | Додав: SvetlanaCh (06.02.2017)
    Переглядів: 972 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7