ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    Книжка Пола Кіршнера та Карла Гендріка освітніх досліджень та їх висновки про те, як ми вчимося та що нам потрібно, щоб навчатися ефективно, ефективно

    "How learning happens" — це книжка Пола Кіршнера та Карла Гендріка освітніх досліджень та їх висновки про те, як ми вчимося та що нам потрібно, щоб навчатися ефективно, ефективно та приємно. Багато з цих робіт надихнули дослідників та вчителів у всьому світі та залишили слід у тому, як ми викладаємо сьогодні.
    Пропонуємо вам 10 цікавих правил ефективного навчання, що виявили Пол Кіршнер та Карл Гендрік:

    1. Власної мотивації недостатньо для навчання; необхідна робоча пам'ять і зусилля!
    Студенти не стають незалежними, саморегульованими учнями, залишаючись без нагляду вчителя. Їм потрібна велика кількість керованої практики.

    2. Мотивація не веде до досягнень; досягнення породжують мотивацію.

    3. Пов’язування навчання з попередніми знаннями має важливе значення для глибокої обробки.

    4 “Стилі навчання" не підтверджуються дослідженнями. Однак існує теорія подвійного кодування (або мультимедійного навчання), яка говорить, що використання декількох видів подачі інформації (наприклад візуальне + текстове) покращує навчання.

    5. Цілі опанування (навчання) стоять вище за цілі виконання (оцінки або результати тестів).

    6. Учні, які навчаються, отримують послідовний, конкретний, корекційний відгук, навчаються краще.

    7. Повторення — це дійсно мати навчання. Переходячи від простих до складних та від конкретних до абстрактних творів, учні вчаться засвоювати інформацію у вигляді когнітивних схем.

    8. Дуже важливо регулярно проводити тестування на перевірку розуміння матеріалу учнями.

    9. Найкращі методи навчання — це практика та практичні тестування. Виділення та підведення підсумків не настільки ефективні, головним чином тому, що студенти не знають, як правильно їх виконувати, і їх потрібно навчати.

    10. Не слід використовувати технології в навчанні лише заради використання. Зосереджуємося на якості та способі подачі інформації.

    Більше цікавого про навчання ми ще розповімо на курсі "Мистецтво навчати". Приєднуйтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty !

    Категорія: Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Додав: SvetlanaCh (29.09.2021)
    Переглядів: 118 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7