ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    ХТО ТАКИЙ ВЧИТЕЛЬ 21 СТОЛІТТЯ?

    ХТО ТАКИЙ ВЧИТЕЛЬ 21 СТОЛІТТЯ? 

    Чи намагалися ви згадати такі фрази, як вчитель 19 або 20 століття? Швидкий пошук Google запевняє, що такого не існує. Ми погоджуємося з думкою, що ще ніколи в світі навчання дітей не було таким, як зараз. Останні технологічні досягнення вплинули на майже всі наші сфери життя, тому було створено Вчителя 21 століття. Але що це означає?

    11 ОЗНАК ВЧИТЕЛЯ 21 СТОЛІТТЯ

    1. Орієнтація на учня, індивідуальне навчання

    В учнів різні особистості, цілі й потреби, і індивідуальне навчання не тільки можливо, але і бажано. Коли учням дозволяється робити власний вибір, вони володіють своїм навчанням, підвищують внутрішню мотивацію і прикладають більше зусиль - ідеальний рецепт для поліпшення результатів навчання.

    2. Учні - творці креативу

    Вони володіють пристроями з можливістю створення блогів, інфографіки, книг, відео-інструкцій і навчальних посібників, і це лише деякі з них, але в багатьох класах їх все ще просять відключити ці пристрої і працювати з роздатковими матеріалами та робочими листами.

    Отримавши шанс, студенти можуть створювати красиві і креативні блоги, фільми або цифрові історії, якими вони пишаються і діляться з іншими.

    3. Вивчення нових технологій

    Технології продовжують розвиватися, тому вивчити щось раз і назавжди - не вийде. Але є гарна новина: вивчення нових технологій однаково складно, що для початківця, що для вчителів з досвідом.

    4. Глобальний рівень

    Для того, щоб вивчати щось нове - треба спілкуватися з різними людьми, які володіють цією інформацією. Технологічна обізнаність вчителя сприяє розвитку учнів у вивченні мов, культури, налагодженні контактів.

    5. Будьте розумні і використовуйте смартфони

    Ще раз: коли учням пропонується розглядати свої пристрої як цінні інструменти, які підтримують знання (а не відволікають), вони починають використовувати їх як такі.

    У різних студентів різні потреби. Коли мова заходить про те, щоб відповісти на питаннями, немає необхідності витрачати час і пояснювати те, що, можливо, принесе користь тільки одному або двом учням. Або іноді нормально відповідати так: «Я не знаю, скористайтеся Google і розкажіть нам усім».

    6. Співпраця

    Технології дозволяють співробітництво між вчителями та учнями. Створення цифрових ресурсів, презентацій і проєктів разом з іншими викладачами і учнями зробить заняття в класі схожими на реальний світ. Співпраця повинна виходити за рамки обміну документами по електронній пошті або створення презентацій PowerPoint. Великі ідеї мають виходити за рамки розмови або паперової копії. Глобальне співробітництво може змінити весь наш досвід.

    7. Зв'язок: спілкування з однодумцями

    Знову ж, сучасні інструменти дозволяють нам спілкуватися з ким завгодно, де завгодно і коли завгодно. Є питання до експерта або колеги? Просто підключіться через соціальні мережі: приєднуйтесь і питайте.

    8. Навчання на проєктах

    Сьогоднішні учні повинні розробити і провести свої дослідження, зв'язатися з експертами і створити підсумкові проєкти, якими можна поділитися, використовуючи всі пристрої, які вже знаходяться в їх руках. Все, що їм потрібно від вчителя - це керівництво.

    9. Код

    Хоча це може здатися складним, але кодування - сьогоднішня грамотність. Оскільки олівці і ручки були інструментами 20-го століття, сучасний учитель повинен вміти користуватися сучасними ручкою і олівцем - комп'ютерами. Кодування дуже цікаво вивчати. Почніть з найпростішого: написання сторінки з використанням HTML.

    10.Розширення власних інструментів навчання

    Спробувати нові способи, які ви раніше не пробували, такі як навчання в соціальних мережах або заміна підручників веб-ресурсами. Можна використовувати доповіді TED і власні дії, засновані на цих відео, то учні можуть дати зовсім інші відгуки про урок. Бо їм це подобається! Вони люблять використовувати Facebook для обговорень в класі і оголошень. Вони цінують новизну - НЕ нові інструменти, а нові, більш продуктивні і більш цікаві способи їх використання.

    11. Продовжуйте вчитися!

    У міру появи нових інструментів і нових технологій, навчання та адаптація стають необхідністю. Є хороша новина: це круто і вечело! 20 хвилин на день може значно вплинути на ваш шлях до вивчення нових технологій, що приписують вчителям 21 століття.

     

    18 год  · 

    Зображення може містити: 1 особа, текст

    Ранкова освіта 18 год  · 

    Категорія: Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Додав: SvetlanaCh (25.12.2020)
    Переглядів: 99 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [260]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [32]
    Актуально / Нові підручники [67]
    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [211]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [5]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [184]
    Методичні рекомендації [48]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [21]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [18]
    Кабінет інформатики [13]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [33]
    Сучасні технології навчання [238]
    Інструментальна цифрова дидактика [9]
    Хмарні технології в освіті [78]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [58]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [15]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [8]
    Змішане навчання [6]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [22]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [24]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [95]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [9]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [11]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [29]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [45]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [131]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7