ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Психологія / Педагогіка

    У категорії матеріалів: 183
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 18 19 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    Психологія / Педагогіка | Переглядів: 40 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.07.2022 | Коментарі (0)

    02:04:11 – Юлія Батура «Мастермайнд-прогресивний формат професійної взаємодії вчителів»

    Психологія / Педагогіка | Переглядів: 56 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.10.2021 | Коментарі (0)

    Пол А. Кіршнер — почесний професор педагогічної психології в Open University of the Netherlands, співавтор книжки «How learning happens». У своїй книжці він описав принципи ефективного оцінювання.

    У 1999 році 2 американских дослідники співпрацювали з багатьма школами над впровадженням принципів оцінювання Кіршнера в класі. Вони провели дослідження, а потім працювали над впровадженням його результатів у практику. Серед розроблених стратегій були:

    •Оцінка та зворотний зв'язок: передача роботи учням без оцінки, лише з коментарями. Ідея тут полягає в тому, щоб більше зосередитися на тому, як учням покращитися, а не на тому, наскільки вони помилилися.

    • Запитання: Замість того, щоб ставити запитання, які є фактичним пригадуванням про те, що є в голові учня, ми повинні дати більше часу для роздумів для глибшого розуміння.

    • Графік тестування: проходження тестів на другій третині навчального курсу, щоб дати учням час приділити увагу непорозумінням.

    • Оцінка колегами та самооцінка: дозволяємо студентам подивитися на критерії оцінювання, а потім використовувати ці критерії для оцінки своєї роботи та роботи своїх однолітків.

    На думку дослідників, результати були дуже яскравими. До кінця навчального року успішність учнів на тестах була значно вищою, ніж у тих, хто не використовував перелічені практики.
    Можливо, найрадикальнішим із цих методів є повернення окремих робіт без оцінок. Ось тут у школі має бути серйозна розмова про мету
    оцінки. 

    Рефлексія | Переглядів: 66 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.10.2021 | Коментарі (0)

    Рефлексія | Переглядів: 53 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.10.2021 | Коментарі (0)

    Коли кількість навчання в Інтернеті перевершує кількість навчання в класі, найкращі результати досягаються не самими технологіями, а дизайном курсу. Курси з мультимедійними технологіями можуть перешкоджати ефективному навчанню, якщо вони погано розроблені.
    Тоді за рахунок яких факторів мозок людини краще навчається? Подивимося на результати багатьох досліджень з когнітивних функцій мозку:

    1. Ми краще вивчаємо процедури та процеси, коли ми вчимо кроки в тому ж порядку, в якому ми їх виконуватимемо.

    2. Ми краще засвоюємо новий матеріал і можемо запам’ятовувати його довше, коли вивчаємо його, займаючись певною діяльністю, ніж коли пасивно дивимося або слухаємо розмову інструктора. Робота в невеликих групах та обговорення залучають нас, дозволяючи активно будувати знання самостійно.

    3. Ми вчимося на практиці, але лише тоді, коли отримуємо зворотний зв'язок, який можемо використати для покращення своєї ефективності у подальшій практиці. Звісно, ми повинні спочатку отримати та точно інтерпретувати той зворотний зв'язок.

    4. Ми пов'язуємо новий матеріал зі своїми попередніми знаннями про нього, що підкреслює важливість обґрунтованості та організації цих попередніх знань.

    5. Ми найкраще і найлегше навчаємося, коли відчуваємо, що знаходимося в безпечному, сприятливому, доброзичливому середовищі. Ми з більшою ймовірністю досягаємо результатів навчання курсу, розвиваємо навички мислення вищого рівня, беремо участь у житті класу, маємо мотивацію до навчання та задовольняємося курсом, незалежно від предмету.

    6. Деякі якості привертають і утримують нашу увагу та зосередженість, а отже, допомагають краще засвоювати новий матеріал: людські обличчя, колір, інтенсивність, екстремальні контрасти, рухи, драматургія, ентузіазм викладача та релевантність матеріалу.

    7. Ми вивчаємо та зберігаємо новий матеріал, тобто переміщуємо його з робочої пам’яті у довготривалу пам’ять шляхом ретельної репетиції, що означає замислюватися над значенням та важливістю нового матеріалу та пов’язувати його зі своїми попередніми знаннями, переконаннями та ментальними моделями.

    Більше цікавого про роботу нашого мозку ми розповімо на курсі «Мистецтво навчати». Долучайтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty!

    Психологія / Педагогіка | Переглядів: 55 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.10.2021 | Коментарі (0)

    Якими мають бути плани уроку? Чи треба нам розписувати їх похвилинно? І чи допоможе це нам досягти кращих результатів? Насправді, достатньо використовувати практику плану уроку одним реченням. За такою практикою нам потрібно відповісти лише на три речення: ЩО, ЯК і ЧОМУ.

    1. ЩО
    ЩО ми хочемо, щоб наші учні дізналися (або зробили) до кінця уроку? Тут ми визначаємо зміст або навички, які потрібно засвоїти. Наприклад, «я хочу, щоб студенти мали змогу оцінити надійність онлайн-джерел». Це навичка.

    2. ЯК
    Далі, ЯК студенти досягнуть цієї мети?
    Іншими словами, який метод, стратегію, інструмент чи діяльність ми будемо використовувати, щоб переконатися, що вони її досягнуть? Зазвичай тут використовують практичні завдання.
    Використовуючи попередній приклад, ми можемо побудувати таку конструкцію:
    • Студенти зможуть оцінити достовірність онлайн-джерел шляхом “триангуляції” інформації.
    • Студенти зможуть оцінити достовірність джерел в Інтернеті, поставивши критичні запитання, такі як: "Чи дає автор посилання на дослідження?"
    • Студенти зможуть оцінити надійність онлайн-джерел, обговоривши в групах плюси і мінуси кожного джерела.

    3. ЧОМУ
    Нарешті, ЧОМУ студенти вивчають цей матеріал/навички?
    Чому студенти повинні це знати або робити? Яку користь вони отримають? Знання наших учнів — це ключ до відповіді на ці питання.
    ЧОМУ може початися з підказки, "щоб..." Продовжуючи приклад оцінки джерел, ми могли б сказати:
    • Студенти зможуть оцінити достовірність джерел в Інтернеті, "триангулюючи" інформацію, щоб вони могли приймати кращі рішення.
    ЧОМУ — це найважливіша частина плану уроку з одним реченням. За словами консультанта з маркетингу та лідерства Саймона Сінека, це формує поведінку. У своїй книзі бестселерів «Почни з чому» (а також у надзвичайно популярному TedTalk) Сінек стверджує, що провідні організації розуміють, що люди не «купуватимуть» те, що продається, якщо вони не розуміють, чому вони це роблять. 

    Психологія / Педагогіка | Переглядів: 41 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.09.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [259]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [25]
    Актуально / Нові підручники [67]
    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [210]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [5]
    Психологія / Педагогіка [183]
    Методичні рекомендації [47]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [19]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [18]
    Кабінет інформатики [13]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [32]
    Сучасні технології навчання [237]
    Інструментальна цифрова дидактика [8]
    Хмарні технології в освіті [77]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [57]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [15]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [8]
    Змішане навчання [6]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [22]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [24]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [95]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [9]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [11]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [29]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [23]
    ФІЛОСОФІЯ [45]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [141]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7