ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Проектний метод навчання

    Урок-проект "Правила поведінки школяра". 8 клас. Фрагменти портфоліо

    Навчальний проект - це робота над конкретною, найчастіше соціально-значущою проблемою. Учасники проекту виконують ряд взаємопов'язаних завдань. Для їх виконання виділяються ресурси, встановлюються терміни. Результати роботи над проектом оформляються у вигляді презентацій, сайтів, друкованих видань.

    Інструкція

    1. Оформіть паспорт проекту: вкажіть назву вашої роботи, керівника, виконавців. Обов'язково вкажіть основний питання, рік розробки навчального проекту, перерахуйте навчальні теми, до якому ваш проект має відношення. Необхідно також визначити вік учнів, на яких розрахована ваша робота.
    2. Визначте і позначте в паспорті тип проекту (інформаційний, дослідницький, інформаційно-дослідницький, творчий, ігровий). Вкажіть тип проекту з предметно-змістовної характеристиці: монопроект (один предмет) або міжпредметний (об'єднує кілька навчальних дисциплін, предметів).
    3. Охарактеризуйте навчальну роботу з: кількістю учасників (індивідуальна, парна, колективна), строками (короткострокова, середня або довгострокова), характеру контактів учнів в процесі виконання проекту (Міжшкільна, внутрішньошкільних).
    4. Складіть коротку анотацію проекту. Розкажіть про свою роботу так, щоб зацікавити читачів, покажіть специфіку, значення саме вашої проектної роботи. Для цього розбийте текстовий документ вашої роботи на смислові частини, виділіть в кожній частині ключові думки, сформулюйте основні тези, перерахуйте головні проблеми, зробіть висновки.
    5. Оформіть візитну картку проекту. У візитці вказується: автор, навчальний заклад, тема, цілі проектної роботи. Також перерахуйте компетентнісний вміння та навички, які формуються в ході виконання роботи. Вкажіть завдання, які ви перед собою ставили. Опишіть які самостійні дослідження проводилися в ході виконання роботи. Назвіть предметні області, уражені проектом; форму оформлення результатів; охарактеризуйте програмно-технічне забезпечення роботи та критерії оцінки діяльності учнів.
    6. В ході виконання навчального проекту ведіть щоденник, в якому коротко описуйте, які види робіт ви виконували на кожному етапі. Складіть звіт на підставі щоденника. Попросіть керівника проекту написати рецензію.
    7. Підготуйте презентацію вашого навчального проекту. Вона повинна бути розрахована на публічний виступ із захистом проекту на науково-практичній конференції школи, району і т.п. Це свого роду творчий звіт про виконану вами роботі. Його можна оформити в паперовому вигляді. Але краще зробити електронну презентацію в програмі Microsoft Office PowerPoint. Продумайте переконливе і емоційний виступ.
    8. Якщо проект розрахований на інтернет-аудиторію, зробіть сайт, присвячений цій роботі, або відповідну сторінку на сайті вашої школи.

     

     

    Категорія: Проектний метод навчання | Додав: SvetlanaCh (03.02.2016)
    Переглядів: 883 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [278]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7