ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Проектний метод навчання

    Сон - це життя

    Вчені показали, що буде, якщо не спати всю ніч

    print

    поділитись

    0

    13.07 01:46

    Як мозок реагує на нестачу сну

    Якщо не спати два дні поспіль (день, ніч і ще один день), нормальна продуктивністьбуде тільки перші 16 годин.

    Про це пише директор Суррейського центру дослідження сну, професор Дерк-Ян Дейк у блозі на "НВ".  

    "Те, наскільки сильно вас хилить в сон, наскільки добре ви множите, віднімаєте, концентруєте увагу і виконуєте завдання по роботі, залежить від того, скільки ви вже на ногах і який зараз час доби. Якщо ж ви не спите два дні поспіль (день, ніч і ще один день), нормальна продуктивність буде тільки перші 16 годин", - відзначає професор.

    Команда вчених Льєжського і Сюррейського університетів просканували мозок 33 осіб (які не спали два дні, а потім пройшли повний цикл відновлення сну) за допомогою функціональної магнітно-резонансної томографії, яка дала нам докладну картину рівнів активності нейронів у всьому мозку.

    Таким чином, вчені виявили, що різні ділянки мозку по-різному реагують на втрату сну і добовий ритм. Це показує, наскільки складні механізми реагування мозку на недосипання.

    Так, ваш мозок вночі працює інакше, ніж вдень. Якщо працюєте допізна, можливо, краще зупинитися, поспати і повернутися до роботи вранці.

    Добова (циркадна) ритмічність проявляється і в поведінці, і в фізіології людини. Генерується вона біологічним годинником, практично в кожній клітині мозку і тіла.

    Протягом біологічного дня внутрішній годинник генерує сигнал неспання, який з часом стає сильнішим і досягає свого піку ввечері. Це може здатися парадоксальним, але сигнал повинен посилюватися протягом дня, оскільки тяга до сну теж посилюється - потрібно щось, що не дасть нам заснути.

    Протягом біологічного дня внутрішній годинник генерує сигнал неспання, який з часом стає сильнішим і досягає свого максимуму ввечері

    Але з наближенням біологічної ночі сигнал неспання розсіюється і перетворюється на сигнал, що стимулює сон. Він досягає свого піку о 6-8 годині ранку. Знову ж таки, це може здатися парадоксальним, але в нормальних умовах, коли людина спить ночами, посилення сигналу, стимулюючого сон, о 6-8 ранку дозволяє їй добре спати навіть після того, як сонливість розсіюється.

    Але якщо ми не спимо всю ніч, починаються проблеми. Вночі зберігається сильна тяга до сну, навіть посилюється. Циркадний сигнал більше не протистоїть цьому тиску, і ми силою змушуємо себе не спати. Настає новий день, біологічний годинник продовжує цокати (незалежно від того, спали ми вночі чи ні) і посилає організму сигнал неспання. На якийсь час стає легше.

    Як повідомляв "Знай.ua", міжнародна група вчених з Національної Кадем наук США провела серію досліджень, в результаті яких дійшла невтішного висновку: незважаючи на те, що світ пережив п'ять глобальних катастроф, шосту може не витримати, а вона вже почалася.

    Автор матеріалу: 

    Ульяна Кононенко

    Теги: 

    вчені,сон

    Об этом сайте

    STYLE.NV.UA

    Спи или умрешь. 9 фактов о сне и его влиянии на нашу жизнь

    Категорія: Проектний метод навчання | Додав: SvetlanaCh (03.02.2016)
    Переглядів: 250 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [230]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [277]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [86]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [17]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [16]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7