ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Розвиваємо креативність та критичне мислення

    Як розвивати критичне мислення учнів?
    Як розвивати критичне мислення учнів?
    • Залучення до дискусій. Учителі можуть створювати ситуації для дискусій і дебатів на уроках, де учні зможуть висловлювати свої думки, викладати свої аргументи та вчитись сприймати різні точки зору.

    • Стимулювання пошуку доказів. Учні можуть вивчати докази, які підтримують різні точки зору. Учителі можуть створювати завдання, де потрібно знайти та проаналізувати джерела інформації.

    • Розв'язання проблем. Можна розв'язувати реальні проблеми, які існують в шкільному оточенні. Учні можуть працювати в групах та обговорювати різні підходи до розв'язання проблем.

    • Порівняння та контраст. Учні можуть вчитися розрізняти схожі й відмінні риси різних об'єктів, понять та ідей. Наприклад, різні висловлювання різних людей про одну й ту ж подію.

    • Критичний аналіз тексту. Учителі можуть навчити учнів аналізувати текст, шукаючи підтвердження або спростування тези. Загалом це є хорошою звичкою - не довіряти публіцистичному тексту та мати потребу перевірити факти. Потрібно вміти виокремлювати головну інформацію з текстів та джерел і визначати її важливість.

    • Допомога учням у розробці своїх думок. Учні можуть навчитися якісніше формулювати свої думки та аргументи, що допоможе швидше знаходити потрібну інформацію, об'єктивніше робити власні висновки з того чи іншого питання.

    • Розвиток критичного мислення через технології. Спеціалізовані веб-сайти, відео та інтерактивні програми допоможуть учням розвивати критичне мислення й аналітичні навички.

    • Критичне мислення через мистецтво. Учителі можуть використовувати мистецькі проєкти, такі як малюнки, колажі чи скульптури, які допоможуть учням розвивати критичне мислення й креативні навички. У цих проєктах можуть розкриватися якісь факти, ставлення до них тощо.

    • Рольова гра. Рольові ігри на уроках, наприклад, судове засідання чи побутова ситуація, дозволяють учням розігрувати різні сценарії та думки, а також вивчати різні точки зору й погляди на проблеми.

    Корисні ресурси з цієї теми: https://umity.in.ua/tip/?id=7

    Категорія: Розвиваємо креативність та критичне мислення | Додав: chuhyys (23.03.2023)
    Переглядів: 57 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [278]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7